Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
30.10.2014р. - Пасажирські вагони Одеської залізниці підготовлено до осінньо-зимових перевезень
Пасажирські вагони Одеської  залізниці підготовлено до осінньо-зимових перевезень

На Одеській залізниці до осінньо-зимових перевезень 2014-2015 років підготовлено 457 пасажирських вагонів, 425 з яких на електро- та комбінованному опаленні. Опалення вагонів розпочато з 15 жовтня 2014 р.   

Пасажирські поїзди цілорічного курсування у зимовий період будуть експлуатуватися на електроопаленні, окрім п.686/685 сполученням Одеса-Ізмаїл та додаткових поїздів, які будуть призначені на Новорічні та Різдвяні свята 2015 року.

Усі пасажирські поїзди Одеської залізниці забезпечені зимовими ковдрами, на даний час в наявності 34 тис. 520 од., що задовольняє потребу пасажирів.

Усі вокзальні комплекси забезпечені протиожеледними засобами та інвентарем для прибирання снігу, проведено підготовку снігоприбиральної техніки, завершено роботи щодо підготовки енергетичного господарства, а також виробничих будинків та споруд. На сьогоднішній день підготовку вокзальних комплексів до осінньо-зимового періоду завершено.

Прес-центр Одеської залізниці




30.10.2014р. - Виробничі приміщення та територію пасажирського вагонного депо Одеса-Головна приводять до належного естетичного стану
Виробничі приміщення та територію пасажирського вагонного депо Одеса-Головна приводять до належного естетичного стану

За розпорядженням начальника Одеської залізниці Віктора Фрунзи територію, виробничі та адміністративні будівлі пасажирського вагонного депо Одеса-Головна приводять до належного санітарно-естетичного стану. Вперше за часів незалежності тут проводяться ремонтні роботи такого масштабу: згідно зі скорегованим планом ремонту основних фондів на його проведення виділено понад 6,4 млн. грн., зокрема на капітальний ремонт будівель – 915 тис., поточний ремонт – 5 млн. грн., на ремонт машин і механізмів виділено 505 тис. грн.  

Роботи проводяться силами працівників Котовського, Знам’янського, Херсонського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь та будівельно-монтажних поїздів Гайворон і Вапнярка. Всього на роботах задіяні близько 80 працівників.

Працівники Котовського будівельно-монтажного управління проводять ремонт вагонозбирального цеху, де встановили металопластикові вікна, облицювали панелі кахелем, обшивають цех сайдингом та встановили металопластикові вікна. Крім того замість шиферної покрівлі пункту технічного огляду депо встановлюють металочерепицю. Також буде утеплено та обшито сайдингом будівлю цеху експлуатації бази обслуговування пасажирів.

Знам’янське будівельно-монтажне експлуатаційне управління відремонтували м’яку покрівлю малярного цеху і роблять внутрішній ремонт цеху автоконтрольних приладів: встановлюють проводку та облицьовують панелі плиткою. Працівники Херсонського будівельно-монтажного управління тут встановлюють вікна та обшивають будівлю сайдингом.

Представники будівельно-монтажного поїзда Гайворон ремонтують ковальський цех депо. Наразі тут підлогу облаштовують мармуровою крихтою. Облаштовують тротуарною плиткою територію депо працівники будівельно-монтажного поїзда Вапнярка.

Ремонт триватиме до кінця поточного року та продовжиться у наступному році.

Прес-центр Одеської залізниці




27.10.2014р. - На Одеській залізниці вміють надавати допомогу в небезпечних умовах
На Одеській залізниці вміють надавати допомогу в небезпечних умовах

27 жовтня 2014 року в актовому залі Дорожньої клінічної лікарні Одеської залізниці проведено тренінг-семінар з виживання та надання домедичної допомоги при невідкладних станах в умовах недоступності кваліфікованої медичної допомоги за програмою «Рятувальник першого контакту».

Ініціатором проведення заходу стала Державна адміністрація залізничного транспорту України. Головна мета заходу – підвищити рівень знань щодо збереження здоров’я і життя залізничників, працівників медичних закладів в небезпечних умовах при особливих обставинах, а також сформувати у співробітників галузі відповідних знань, відпрацювати моделі безпечної поведінки шляхом проведення активної навчально-профілактичної роботи.

Необхідним навичкам працівників медичних закладів навчав експерт – консультант ОБСЕ з питань виживання в особливо небезпечних умовах, професійний рятувальник з 30-річним досвідом роботи Володимир Цвирко.

Слухачами семінару стали медики – завідувачі поліклінік та дорожніх лікарень, цехові лікарі, лікарі-хірурги, лікарі-анестезіологи та інші працівники.

Подібне навчання цього ж дня було проведено для працівників пасажирського вагонного депо Одеса-Головна.

Прес-центр Одеської залізниці




23.10.2014р. - Одеські залізничники тренувалися працювати в умовах обмеженого газопостачання

На початку жовтня одеські залізничники провели спеціальні навчання по роботі мазутних котлів і паровозного парку в складних умовах зими, а також для підтримання технологічного процесу і забезпечення належного теплового режиму у приміщеннях крупних локомотивних депо.

Навчання проводилися на базі локомотивних депо Знам’янка і Миколаїв, куди було передислоковано з оборотного депо Цвіткове паровоз серії Эр798-71.

У навчаннях взяли участь керівники провідних служб Одеської залізниці на балансі яких є крупні газові котельні (технологічний процес яких не дозволяє виведення їх з експлуатації у зимовий період).

Працівники локомотивних депо Знам’янка і Миколаїв здійснювали монтаж, підключення паровозу до систем водопостачання, видачу пари в технологічну мережу системи опалення.

У ході навчань були відпрацьовані дії технічного персоналу у ситуаціях пов’язаних з обмеженням або повним відключенням подачі газу на опалення депо. Працівники котельної продемонстрували свої дії при випадках таких нестандартних ситуацій у роботі котельної як робота котельної при  обмеженій подачі газу, при відключенні котельної від газопостачання, запуск мазутного господарства, робота котельної на мазуті, а також повне відключення котлів, підключення паровозу до основних бойлерів котельної.

Перед проведенням робіт з працівниками котельних було проведено технічні заняття та інструктажі з охорони праці, було виконано налаштування та випробування опалювальної системи, мазутного господарства, технологічних паропроводів, бойлерної, запірно-регулювального обладнання, організовано роботи з огородження місць установки паровозу.

За словами учасників навчань проведення подібних наочних заходів у період підготовки господарства залізниці до роботи в осінньо-зимовий період є надзвичайно актуальним, дозволяє виявити особливості у роботі котельних у нестандартних ситуаціях, своєчасно їх відпрацювати та усунути.

Прес-центр Одеської залізниці




23.10.2014р. - Одеські залізничники завершили за місяць відбудову 6 об’єктів на станції Городище

Працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці відбудували за місяць 6 об’єктів на станції Городище, що постраждали внаслідок пожежі у серпні поточного року.

Будівельники залізниці капітально відбудували житлові будинки з виконанням усього комплексу зовнішніх та внутрішніх оздоблювальних робіт. У будинках встановлено металопластикові вікна, а покрівлю облаштовано метало черепицею. Відновлено усі конструкції зруйновані пожежею: теплиці, вбиральні, господарчі сараї, огорожі.

Роботи тривали протягом чотирьох тижнів. У процесі відбудови було задіяно 180 працівників з  п’яти будівельних підрозділів: будівельно-монтажних поїздів станцій Знам’янка, Гайворон, Вапнярка, а також Херсонського, Шевченківського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь.

Кінцевий результат роботи будильників високо оцінив головний інженер – перший заступник начальника залізниці Юрій Мруць під час чергової перевірки. Питання оперативної відбудови будівель погорільців перебували на постійному контролі начальника Одеської залізниці Віктор Фрунзи.

Прес-центр Одеської залізниці




22.10.2014р. - Одеська залізниця: оскаржувати рішення тендерної комісії слід у правовому полі

Одеські залізничники вважають дикунством силові методі та залякування працівників служби матеріально-технічного постачання Одеської залізниці.

Безпрецедентний випадок, який стався 20 жовтня 2014 року свідчить про умисну дестабілізацію роботи стратегічно важливого для забезпечення роботи залізниці підрозділу. З використанням фізичної сили та чисельної переваги невідомі здійснили несанкціоноване проникнення у будівлю служби матеріально-технічного постачання. Силові дії невідомих та використання воєнної техніки посіяли паніку серед працівників структурного підрозділу Одеської залізниці.

Ймовірно, що організатором цієї події була зацікавлена особа, яку не задовольнили результати проведення конкурсних торгів та таким чином помстилася.

Одеські залізничники наголошують: проведення конкурсних торгів підприємством здійснюється згідно з Законом України «Про здійснення державних закупівель», який передбачає певний порядок оскарження дій замовника торгів, адже оскаржувати рішення тендерної комісії слід виключно у правовому полі! Існує порядок процедури оскарження згідно з яким суб’єкт оскарження може надати скаргу до Антимонопольного комітету України або звернутися до суду.

* Довідка:

Служба матеріально-технічного постачання залізниці займається придбанням та постачанням необхідних для роботи залізниці запасних частин, обладнання, матеріалів, а також спецодягу та спецвзуття для працівників структурних підрозділів залізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




22.10.2014р. - Управління Одеської залізниці працює у штатному режимі

Наразі керівництво та працівники управління Одеської залізниці працюють у штатному режимі.

Учора у кабінетах керівників залізниці представниками головного слідчого управління Міністерства внутрішніх справ України було проведено обшук та виїмка документації з метою перевірки дотримання вимог законодавств в сфері господарської діяльності підприємства  протягом  2010-2014 років.

Інформації про наявність заяв правоохоронців про підозри або виявлення порушень чинного законодавства діючим або попереднім керівництвом залізниці немає. Залізничники співпрацюють з правоохоронними органами та переконані у об’єктивності результатів перевірки силовиків.

Прес-служба Одеської залізниці




14.10.2014р. - Колійна машинна станція Цвіткове Одеської залізниці отримала першість у галузевому змаганні
Колійна машинна станція Цвіткове Одеської залізниці отримала першість у галузевому змаганні

За підсумками першого півріччя поточного року перемогу у галузевому змаганні виборов структурний підрозділ Одеської залізниці – колійна машинна станція Цвіткове.

Перехідний червоний прапор та почесний диплом начальнику структурного підрозділу вручив заступник начальника Департаменту колійного господарства Укрзалізниці Володимир Шишковський, який, вітаючи трударів-колійників, побажав їм натхненної праці та висловив сподівання, що вони й надалі утримуватимуть першість.

Галузеві нагороди — перехідний червоний прапор та почесний диплом — колійна машинна станція № 129 здобуває вже вчетверте (отримувала вона їх у 2007, 2009, 2010 рр.). Колійна машинна станція Цвіткове дислокується в селищі міського типу Цвіткове Городищенського району, що на Черкащині. Структурний підрозділ нараховує 270 працівників, середній вік яких від 25 до 45 років.

За 9 місяців поточного року працівники КПС Цвіткове уклали 13,33 км безстикової колії, капітально відремонтували 4,05 км колії, а середнім ремонтом - 13,4 км колії. Крім того виконано послуги по комплексно-оздоровчому ремонту 5,1 км колії. Також середнім ремонтом відремонтовано 5 комплектів стрілочних переводів. Наразі колектив завершив частину реконструкції непарної колії перегону Городище-Корсунь.

Прес-служба Одеської залізниці




14.10.2014р. - Одеські залізничники підбили підсумки виконання колективного договору

За 8 місяців поточного року на Одеській залізниці перевезено на 1,7%  більше вантажів, ніж за аналогічний період минулого року та на 2,3% більше запланованого. На 9,4% до рівня минулого року збільшилися перевезення експортних вантажів. За іншими видами перевезень зафіксовано падіння обсягів відносно рівня минулого року. За вказаний період послугами залізниці скористалися 28,4 млн. пасажирів, що менше минулорічного показника на 11,9% і менше планового завдання на 6,4%. Крім того, за словами начальника служби кадрової та соціальної політики Юрія Гоголенка, значне падіння обсягів перевезень і недоотримання доходів у поточному році не вплинуло на виконання зобов’язань по колективному договору – ці витрати становили близько 605 млн. грн. Окрім того за досягнутим рівнем середньомісячної заробітної плати Одеська залізниця посідає перше місце серед інших залізниць України протягом червня, липня та серпня.

Про це стало відомо в ході конференції трудового колективу Одеської залізниці, де обговорювалися питання виконання колективного договору за 8 місяців поточного року. Конференція відбулася 9 жовтня 2014 року у актовій залі Управління Одеської залізниці. У роботі конференції взяли участь начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза, голова Дорожнього комітету профспілки Анатолій Прокопенко, перший заступник голови Дорожнього комітету профспілки Ігор Соловйов, начальник служби кадрової та соціальної політики Юрій Гоголенко, начальники служб, дирекцій залізниці, голови територіальних комітетів профспілки та інші. Залізничники та представники профспілкових організацій традиційно обговорювали важливі питання збереження пільг, соціальних гарантій працівників магістралі та важливість належної організації умов праці за умов загального зниження виробничих показників підприємства.

Особливу увагу керівників та профспілкових лідерів начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза звернув на питання актуальності омолодження колективу залізниці і важливості індивідуального підходу до кожного працюючого пенсіонера.

За звітній період, незважаючи на об’єктивні труднощі, що негативно вплинули на роботу Одеської магістралі, адміністрації вдалося зберегти стабільність у роботі колективу і цим реалізувати більшість  запланованих завдань у виробничій та фінансово-економічній діяльності, забезпечити трудові і соціальні гарантії, встановлені колективним договором для працівників і ветеранів.

*Довідка

Нагадаємо, що звіти адміністрації залізниці та Дорожнього комітету профспілки щодо виконання зобов’язань колективного договору обговорюються двічі на рік: за поточними результатами роботи та річними. Під час заходу представники структурних підрозділів – делегати конференції обговорюють важливі питання щодо виконання зобов’язань колективного договору. На конференцію запрошують керівництво структурних підрозділів та галузевих служб для оперативного усунення допущених недоліків та організації подальшої роботи.

По завершенні обговорення  питань, внесених до порядку денного засідання робочої комісії, до колективного договору можуть бути внесені певні зміни і доповнення, які затверджуються на конференції трудового колективу залізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




08.10.2014р. - Інспекції з енергозбереження Одеської залізниці 15 років

Інспекція з енергозбереження Одеської залізниці відзначила 15-річчя від дня заснування. За період роботи інспекції вдалося досягти щорічної економії як мінімум 4-х тис. тонн умовного палива (з них 2,5 тис. у тязі поїздів та 1,5 тис. у стаціонарній енергетиці) вартістю понад 20 млн. грн. В ході реструктуризації з 2010 році інспекція підпорядкована першому-заступнику начальника залізниці, заступнику начальника залізниці з рухомого складу та матеріально-технічного постачання і наразі має назву «відділ з контролю використання енергоресурсів».

Упродовж останніх 5-ти років на залізниці було впроваджено дієву систему енерго- та ресурсозберігаючих заходів у тязі поїздів і стаціонарній енергетиці. Відділом з контролю використання енергоресурсів за 2010-2014рр. проведено 26 енергетичних обстеження структурних підрозділів залізниці під час яких було виявлено можливість економії понад 9 тис. тонн умовного палива. Цього року вже отримано економію паливно-енергетичних ресурсів на загальну суму майже 60 млн. грн. Також було проведено 651 перевірку структурних підрозділів.

Начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза привітав колектив інспекції: «Саме фахівці інспекції, які працювали з часу її створення, заклали основи ресурсозберігаючої політики залізниці, що призвели до підвищення енергоефективності перевізного процесу та зниження енергоємності в експлуатаційній і господарчій сферах». За впровадження на залізниці заходів та програм з енергозбереження, проведення концептуальних заходів бережливого виробництва щодо раціонального використання усіх категорій виробничих ресурсів подяками від начальника залізниці було заохочено начальника відділу з нормування паливно-енергетичних ресурсів – заступника начальника служби локомотивного господарства Михайла Донденка, заступника начальника технічної служби Михайла Мелешка, начальника відділу з контролю виконання енергоресурсів служби локомотивного господарства Вадима Чупріна.

Прес-служба Одеської залізниці




 Архів новин