Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
18.12.2014р. - Вагонне депо Каховка Одеської залізниці отримало атестат виробництва УкрСЕПРО

Вагонне депо Каховка Одеської залізниці перше серед ремонтних структурних підрозділів пасажирського господарства Укрзалізниці отримало атестат виробництва в українській національній системі сертифікації УкрСЕПРО. Цей атестат засвідчує, що стан виробництва депо забезпечує стабільність показників та характеристик при ремонті пасажирського рухомого складу в обсягах КВР (КРП), КР-2, КР-1, ДР та ТО.

Проведення такої атестації дає підтвердження, що ремонтне виробництво та виробничі умови депо забезпечують можливість якісного виконання ремонтних робіт, створення комфортних умов перевезення пасажирів та забезпечують безпеку руху.

Процедуру підтвердження технічних можливостей депо на виконання планових видів ремонту пасажирського рухомого складу на основі існуючої технологічної бази проводили фахівці ДП «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту».

У депо створено необхідну технологічну базу (цехи, побутові приміщення, устаткування, обладнання, метрологічне забезпечення тощо). Ремонт вагонів виконують кваліфіковані працівники, які періодично проходять навчання та перевірку знань технологічних та посадових інструкцій встановленим порядком. У депо створені умови для стабільного, своєчасного та якісного виконання планових видів ремонту пасажирського рухомого складу.

*Довідково

Вагонне депо станції Каховка виконує всі планові види ремонтів пасажирського рухомого складу, а саме пасажирських вагонів некупейного типу ЦМВО-66, купейного ЦМК типу 47К, вагонів ресторанів, вагонів габариту «РІЦ» в обсягах  КВР (КРП), КР-2, КР-1, ДР та технічного обслуговування  ТО-3. Також почали надходити в ремонт пасажирські вагони  побудови  2008  року моделі 61-779  ПАТ «Крюківського    вагонобудівельного  заводу»  та моделі  61-4194  ВАТ «Тверського вагонобудівельного заводу» Росія.У депо також виконується ремонт залізничних кранів відбудовних поїздів.

Прес-центр Одеської залізниці




17.12.2014р. - За 11 місяців цього року на переїздах Одеської залізниці з вини водіїв сталося 10 ДТП
За 11 місяців цього року на переїздах Одеської залізниці з вини водіїв сталося 10 ДТП

За 11 місяців поточного року на переїздах, розташованих у межах Одеської залізниці, зафіксовано 10 випадків дорожньо-транспортних пригод  (за аналогічний період минулого року – 14). З них чотири випадки ДТП трапилися в межах Одеської області, три – у Черкаській, два – в Миколаївській та один випадок в Кіровоградській області. У результаті трьох випадків було травмовано чотири людини, одна з них дитина. Також зафіксовано два випадки, коли водії зникали з місця події залишивши свій автомобіль. Причинами ДТП є грубі порушення Правил дорожнього руху, поспішність і необачність водіїв автотранспортних засобів.

Залізничні переїзди - це місця підвищеної небезпеки. Дорожньо-транспортні події на залізничних переїздах за своїми наслідками наближаються до катастроф, оскільки можуть призвести до великої кількості постраждалих, пошкодження транспортних засобів, значних матеріальних збитків через тимчасове припинення руху на окремих дільницях залізниці.

Залізничники вкотре закликають водіїв автотранспорту бути уважними та обережними на залізничних переїздах, не ризикувати власним та чужим життям! Помилки при керуванні на залізничному переїзді становлять серйозну загрозу, тому особиста відповідальність водія та суворе дотримання Правил дорожнього руху поблизу об’єктів залізничної інфраструктури є надзвичайно важливими!

Прес-центр Одеської залізниці




11.12.2014р. - За 11 місяців 2014 року працівниками воєнізованої охорони Одеської залізниці розкрито майже сотню крадіжок

За 11 місяців поточного року особовим складом воєнізованої охорони Одеської залізниці розкрито 97 випадків крадіжок на загальну суму 164 тис. 079 грн., та затримано 150 чол. З них 12 випадків крадіжок вантажів на суму 22 тис. 744 грн. та 86 випадків крадіжок матеріальних цінностей на суму 141 тис. 687 грн.

Найбільше потерпає від розкрадачів колійне господарство – 58 випадків на суму 54 тис. грн., а також вагонне господарство – 8 випадків на суму 19 тис. грн., господарство сигналізації та зв’язку – 6 випадків на суму 7 тис. грн. та господарство енергопостачання– 1 випадок на суму 5 тис. грн., тощо. По випадках крадіжок розпочато 99 кримінальних проваджень.

Крім того, особовим складом воєнізованої охорони сумісно із співробітниками транспортної міліції протягом 11 місяців  2014 року проводилась активна робота щодо перевірки приймальних пунктів металобрухту з метою виявлення таких, які працюють з порушенням Закону України «Про металобрухт». У ході проведених рейдів перевірено 162 пункти. Діяльність 5-ти пунктів була припинена, з яких у 2-х пунктах було вилучено майно залізниці. Проти власників пунктів приймання металобрухту порушені кримінальні провадження. Ведеться слідство.

Прес-центр Одеської залізниці




10.12.2014р. - Чотири сім’ї одеських залізничників отримають житло
Чотири сім’ї одеських залізничників отримають житло

До кінця року чотири сім’ї працівників Одеської залізниці на станції Роздільна отримають квартири у переобладнаному на житловий будинок колишньому адміністративному корпусі. Відповідну сумісну постанову підписали начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза та голова Дорпрофсожу Анатолій Прокопенко. Житловий будинок найближчим часом буде введено в експлуатацію. Нові квартири мають статус службових – кожна з них закріплена за структурним підрозділом Роздільнянського залізничного вузла, зокрема за дистанцією колії, дистанцією сигналізації та зв’язку, апаратом безпеки руху поїздів і автотранспорту та будівельно-монтажним експлуатаційним управлінням.

Керівництво служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці потурбувалося про те, щоб майбутні мешканці не витрачалися на ремонт, в свою чергу від жильців очікують бережливого ставлення до житла. У ході реконструкції будинку під житло працівники Котовського будівельно-монтажного експлуатаційного управління посилили несучі конструкції стін, зробили перепланування під квартири, а також провели енергозберігаючі заходи: виконали теплоізоляцію стін, утеплили підлогу, встановили металопластикові вікна. Облаштували металочерепицею покрівлю. Крім того відновили інженерні комунікації, включаючи каналізацію, водо- та електропостачання. Підвели газопостачання. Будівельники виконали увесь комплекс робіт, зокрема поклеїли шпалери, устелили підлогу лінолеумом, встановили радіатори опалювальної системи. На кухнях встановлені газові котли, плити, мийки. Відповідною сантехнікою обладнані й санітарні кімнати.

Прес-центр Одеської залізниці




09.12.2014р. - Сполучення з Москвою не переривається – продовжують курсувати два поїзди формування Одеської залізниці

Залізничники закликають пасажирів не панікувати, адже сполучення із Москвою не переривається – надалі продовжують курсування два поїзди формування Одеської магістралі.

Нагадаємо, що щоденно курсує поїзд №24/23 Одеса - Москва, який відправляється з Одеси о14:42 та прибуває з Москви в Одесу о 19:06.

Поїзд №62/61 сполучення Миколаїв – Москва курсує через день. Відправлення з Миколаєва об 11:14. Прибуття до Миколаєва з Москви о 13:53.

Просимо пасажирів уточнювати час відправлення поїзда у касах вокзалу.

Прес-центр Одеської залізниці




04.12.2014р. - Через нехтування правилами безпеки на залізничному транспорті за 11 місяців на Одеській залізниці зафіксовано 92 випадки травмування

Протягом січня – листопада поточного року через грубе порушення правил безпеки на Одеській залізниці сталося 92 випадки травмування, не пов’язаних із виробництвом, з них смертельних – 54. Причому 48 випадків травмування сталися на станціях (з них 21 смертельний). Ще 44 випадки травмування сталися на перегонах з яких 33 – смертельних. Варто зазначити, що за 11 місяців 2014 року травмовано четверо дітей віком до 16 років, з них одна дитина не вижила.

У зв’язку зі значною кількістю травмувань залізничники вкотре нагадують, що об’єкти залізничного господарства – це зона підвищеної небезпеки, де рівень смертності від нещасних випадків залишається високим. Основними причинами нещасних випадків є порушення громадянами вимог Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, серед яких перехід залізничних колій у невстановлених місцях (на перегонах, у горловинах станцій), пересування вздовж залізничних колій поблизу рухомого складу, піднімання на дах рухомого складу на електрифікованих коліях тощо.

Працівники Одеської залізниці закликають громадян бути уважними та суворо дотримуватися правил безпеки, адже навіть незначне порушення може призвести до фатальних наслідків. Дорослим слід бути особливо пильними – постійно нагадувати дітям правила безпеки і не дозволяти їм гратися біля об’єктів залізничної інфраструктури. Переходячи залізничну колію, слід бути максимально обережними і починати рух, тільки впевнившись у відсутності потяга (локомотива, вагона, дрезини тощо). Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні слідкувати за світловою і звуковою сигналізацією. Слід пам’ятати, що машиніст локомотива не в змозі вмить зупинити потяг – гальмівний шлях поїзда, залежно від швидкості, сягає мінімум кілометр.

З правилами безпеки громадян на залізничному транспорті України можна ознайомитися на залізничних вокзалах, у вагонах пасажирських і приміських поїздів.

Прес-центр Одеської залізниці




03.12.2014р. - Керівники-залізничники Одеської магістралі продемонстрували хороший рівень знань з питань охорони праці
Керівники-залізничники Одеської магістралі продемонстрували хороший рівень знань з питань охорони праці

Минулого тижня у навчальному класі Дорожнього учбово-методичного центру охорони праці Одеської залізниці спеціалістами «Центру з безпеки на транспорті» Міністерства інфраструктури України було проведено навчання керівного складу залізниці (25 начальників галузевих служб). Після чого було перевірено якість знань залізничників законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, електробезпеки, пожежної безпеки, надання першої допомоги потерпілим. Іспит тривав протягом чотирьох годин. Кожен керівник відповідав на 5 питань екзаменаційного білета. Шосте питання отримали начальники служби локомотивного господарства, вагонного господарства та начальник служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, адже у цих господарствах наявне обладнання підвищеної небезпеки.

Як свідчать підсумки заходу керівний склад Одеської залізниці виявив достатній рівень знань з питань охорони праці.

Прес-центр Одеської залізниці




01.12.2014р. - На Одеській залізниці покращують санітарно-технічний стан вокзальних комплексів

Напередодні масових зимових перевезень пасажирів питання якості обслуговування є першочерговим завданням залізничників. Беручи до уваги, що подорож пасажира залізницею починається з вокзального комплексу з 24 листопада поточного року Укрзалізницею оголошено «Місячник покращення та приведення вокзальних комплексів до належного санітарно - технічного стану».

На Одеській залізниці вже розроблені графіки генеральних прибирань вокзальних приміщень та прилеглих територій. Відповідно до вимог санітарних правил, технологічних процесів роботи вокзалів забезпечено регулярне проведення вологих прибирань санвузлів, місць загального користування, службових та виробничих приміщень.

Здійснюються раптові перевірки вокзальних комплексів залізниці щодо дотримання температурного режиму, належного санітарного стану, комфортного перебування пасажирів, наявності питної води, безкоштовних туалетів тощо.

Керівним складом вокзалів забезпечено особистий прийом пасажирів, встановлено постійний контроль за своєчасним розглядом скарг та пропозицій.

Для забезпечення стабільної роботи, за участю відповідних фахівців залізниці, проводиться комісійне обстеження касового та термінального обладнання, ліній зв’язку, інформаційних електронних табло, гучномовного зв’язку, систем відеоспостереження. Крім того, повторно перевіряється стан покрівель, ущільнення вхідних дверей, якість роботи систем вентиляції та  водо- та теплопостачання, стан освітлення платформ та приміщень вокзалу.

З урахуванням місцевих умов, зважаючи на наближення масових пасажирських перевезень  у період новорічних та різдвяних свят, на вокзалах залізниці оновлюється візуальна інформація для пасажирів та тексти оголошень по гучномовному зв’язку.

Прес-центр Одеської залізниці




24.11.2014р. - Центру професійного розвитку персоналу Одеської залізниці - 70 років
Центру професійного розвитку персоналу Одеської залізниці - 70 років

Нещодавно Центр професійного розвитку персоналу Одеської залізниці  відзначив 70-річний ювілей. На сьогоднішній день Центр має ліцензії та здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників за 13 спеціальностями.

Упродовж 2013–2014 навчального року у Центрі пройшли перепідготовку (яка триває від 3 до 6 місяців) 274 особи за спеціальностями машиніст-інструктор локомотивної бригади – 18 осіб, машиніст дизель-поїзду – 5, машиніст електровозу – 75 осіб, машиніст електропоїзду – 18, помічник машиніста тепловозу – 17 осіб, оглядач-ремонтник вагонів – 20, прийомоздавальник ватажу та багажу – 37 осіб. Також за цей період підвищили свою кваліфікацію (навчання триває 7 тижнів) 132 машиніста, а саме: 6 машиністів дизель-поїзду, 59 машиністів електровозу, 6 – електропоїзду, 61 – тепловозу.

Взагалі за роки незалежності України Центром професійного розвитку персоналу Одеської залізниці було підготовлено 20 тис. працівників, у тому числі 11 тис. 300 машиністів, 3 тис. 800 механіків, 1 тис. 400 помічників машиністів. Ще 5 тис. залізничників підвищили кваліфікацію, а саме: 2 тис. 700 машиністів, 754 агента комерційних, 468 чергових по станції.

Прес-центр Одеської залізниці




20.11.2014р. - За 10 місяців поточного року на Одеській залізниці відремонтовано майже 7 тисяч вантажних вагонів

Протягом 10 місяців поточного року у вагонних депо Одеської залізниці відремонтовано плановими ремонтами  6 тис. 971 вантажний вагон, що на 14% перевищує планове завдання. Зокрема деповським ремонтом було відремонтовано 6 тис. 204 вагони, з них: 2 тис. 947 піввагонів, 1 тис. 666 зерновозів, 506 цистерн, 493 універсальних критих вагона, інші види вагонів – 592 одиниці та капітальним ремонтом 767 вагонів, з них: 310 піввагонів, 153 цистерни, інші види вагонів – 304 одиниці.

Найбільше вагонів відремонтовано у ремонтному вагонному депо Знам'янка – 2 тис. 106 одиниць, ремонтно-експлуатаційному депо Херсон – 1 тис. 609 одиниць, ремонтному вагонному депо Помічна – 1 тис. 434 одиниці, ім. Т. Шевченка – 1 тис. 360 одиниць, ремонтно-експлуатаційних депо Одеса-Застава-1 – 382 одиниці та в експлуатаційному депо Котовськ – 80 одиниць (36 піввагонів, 18 зерновозів, інші види вагонів – 26 одиниць). Нагадаємо, що у квітні поточного року експлуатаційне вагонне депо Котовськ отримало дозвіл «Ради залізничного транспорту країн учасниць співдружності» на виконання деповського ремонту вантажних вагонів, що дозволило збільшити обсяги виробництва.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин