Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
26.03.2015р. - Одеська залізниця узгоджує тарифи на перевезення громадян у приміському сполученні

  Одеська залізниця звернулася до обласних державних адміністрацій для узгодження підвищення тарифів на перевезення громадян у приміському сполученні на 30%. Таке підвищення є вимушеною мірою, адже несвоєчасність підвищення рівня приміських тарифів і низьке покриття витрат доходами не забезпечують належне виконання приміських перевезень. До того ж приміські перевезення громадян здійснюються в умовах значного зносу моторвагонного рухомого складу.

  За 2014 рік збитки залізниці від соціально важливих приміських перевезень становили 314,1млн.грн. (до відповідного рівня 2013 року – 103,9%), доходи покривають витрати усього на 14,7%. Таким чином на 1 гривню експлуатаційних витрат на приміські перевезення залізниця отримує усього 14,7 копійок доходу. Перехресним  субсидуванням за рахунок вантажних перевезень залізниця компенсує збитки від приміських перевезень, але тільки за 2014 рік обсяги відправлення вантажів скоротилися на 7,9% до рівня минулого року.

  У порівнянні з вартістю проїзду автотранспортом на приміських маршрутах по області вартість проїзду у приміських поїздах у середньому менша у 3,5 рази на однакову відстань, зокрема вартість проїзду на електропоїзді від Одеси до Роздільної (72 км) наразі становить 12 грн. 82 коп., в той час як вартість проїзду автобусом в середньому – 36 грн. 50 коп., а маршруткою – 46 грн. 50 коп. Орієнтовно після підвищення вартості проїзд електропоїздом з урахуванням зростаючих витрат до Роздільної становитиме 16 грн. 70 коп.

  Тарифи на приміські перевезення регулюються облдержадміністраціями. Проте залізничники підкреслюють, що ціни на комплектуючі матеріали, сировину використання яких забезпечує безперебійний процес приміських перевезень, формуються у ринкових умовах. На сьогоднішній день зберігається стійка тенденція відставання темпів росту приміських тарифів від зростання цін на дизельне паливо, електроенергію, металопрокат, запчастини, матеріали тощо.

  Слід зазначити, що подібна робота по узгодженню підвищення тарифів на перевезення громадян у приміському сполученні з облдержадміністраціями ведеться на всіх магістралях Укрзалізниці, низка з яких по окремим областям вже погоджено збільшення вартості проїзду до 80% від первісної.

Прес-центр Одеської залізниці




23.03.2015р. - Одеські залізничники взяли участь в освяченні «духовних воріт у місто»
Одеські залізничники взяли участь в освяченні «духовних воріт у місто»

  21 березня 2015 року об 11:00 поряд із залізничними коліями у районі Горбатого мосту в Одесі відбулося освячення поклінного Хреста. Освячення Хреста здійснив митрополит Одеський та Ізмаїльський Агафангел. Скульптором Хреста з мозаїки є Андрій Чаркін (брат Серафіма Чаркіна, який є скульптором ікони Миколая Чудотворця на Одеському залізничному вокзалі).

  За словами протоієрея, настоятеля храму при залізничній лікарні Миколи Карпенка над втіленням ідеї працювали не тільки представники духівництва, а й залізничники, зокрема Одеська дистанція колії облагородила прилеглу територію та зробила постамент. «Сама ідея поставити Хреста при в’їзді в Одесу залізницею виникла недавно, а місце біля Горбатого мосту є ідеальним, адже тут сходяться й розходяться залізничні колії (на порт, на вокзал). Машиністи, одесити та гості міста, які їдуть в Одесу при виді Хреста можуть осінити себе хресним знаменням, помолитися про вдалу дорогу, за здоров’я машиніста, який веде поїзд», – зазначив Микола Карпенко.

  У день освячення Хреста головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна було відзначено почесною грамотою «В Благословіння за старанні труди на Славу Святої Православної Церкви» від Високопреосвященного Агафангела, митрополита Одеського і Ізмаїльського.

Прес-центр Одеської залізниці




19.03.2015р. - Бригада електричної централізації станції Одеса-Головна краща у змаганні трудових колективів залізниці
Бригада електричної централізації станції Одеса-Головна  краща у змаганні трудових колективів залізниці

  За підсумками змагання трудових колективів структурних підрозділів Одеської залізниці найкращих показників у роботі досягла бригада електричної централізації станції Одеса-Головна.

  Протягом 2014 року колективом виконані роботи з заміни відпрацьованих і морально застарілих стрілочних електроприводів, демонтаж стрілок, роботи з включення резервних ниток на світлофорах, по станціям Одеса-Застава-2 і Одеса-Головна замінені фізично зношені щогли світлофорів. Крім того було виконано заміну старого обладнання пасажирського ходу під швидкісний рух – разом з колійниками працівники бригади провели середній ремонт 70 стрілок. Незважаючи на роботу в складних погодних умовах – усе було виконано якісно і у визначені терміни.

  Бригада забезпечує безперебійну роботу приладів СЦБ і проводить організаційно-технологічні заходи по забезпеченню безпеки руху поїздів. За підсумками роботи за минулий рік працівники бригади електричної централізації станцій Одеса-Головна не допустили жодної відмови в роботі технічних засобів. Суворе дотримання вимог правил охорони праці, техніки безпеки, високий рівень трудової та виробничої дисципліни також стали запорукою успішної роботи.

  Взагалі бригада обслуговує три пости електричної централізації станцій Одеса-Головна, Одеса-Товарна та Одеса-Застава-2 - це 136 стрілок електричної централізації, більше 180 світлофорів різного типу і чотири переїзди обладнані автоматичною переїзною сигналізацією. Для ефективної роботи дільниця поділена на околотки на кожному з яких чергує електромеханік та електромонтер.

  За словами старшого  електромеханіка Дениса Боханцева висока відповідальність роботи підрозділу зумовлена тим, що від безперебійної і безвідмовної роботи приладів СЦБ залежить безпека руху поїздів, схоронність вантажів і, у першу чергу, життя пасажирів.

  Колектив Одеської залізниці вітає бригаду з присвоєнням почесного звання «Краща бригада»!

Прес-центр Одеської залізниці




18.03.2015р. - Комісія Одеської залізниці закриває для руху поїздів небезпечну ділянку колії поблизу Краяну
Комісія Одеської залізниці закриває для руху поїздів небезпечну ділянку колії поблизу Краяну

Від сьогодні – 18 березня 2015 року – Одеська залізниця закриває для руху всіх поїздів парну колію з 1507 по 1508 км у межах станції Одеса-Головна на ділянці між посадковими пасажирськими платформами Одеса – Мала та Одеса – Поїзна. Такий вимушений захід необхідно вжити через надзвичайно серйозну загрозу для безпеки пасажирів – адже сьогоднішня виїзна комісія Управління Одеської залізниці на чолі з головним ревізором з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфом Мелкумяном виявила незадовільний (у відношенні безпеки) стан ближніх до місця нещодавньої руйнації споруд, що загрожує подальшим падінням  елементів конструкцій стіни на колію та рухомий склад. Рух у напрямку з Одеси здійснюватиметься через станцію Одеса-Товарна. Також на вказаній ділянці обмежується швидкість руху не більше 25 км/год по непарній колії до Одеси.

«Звичайно рішення комісії ускладнить роботу станції Одеса – Головна у зв’язку з великою кількістю пасажирських та приміських поїздів, проте у нас немає іншого виходу. Ми усвідомлюємо високий рівень відповідальності за життя наших пасажирів. Ці заходи триватимуть доки власник будівель ВАТ ХК «Краян» не усуне існуючу загрозу безпеці руху», – підкреслив головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольф Мелкумян.

Прес-центр Одеської залізниці




18.03.2015р. - Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко зустрівся з профлідерами
Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко зустрівся з профлідерами

У свій перший день роботи на новій посаді начальник Одеської залізниці окрім апаратної наради з керівниками служб залізниці та дирекцій залізничних перевезень провів зустріч з членами президії і спеціалістами Дорпрофсожу.

Під час зустрічі начальник залізниці запевнив, що соціальні питання залізничників, ветеранів залізничного транспорту та молодих спеціалістів не залишаться поза його увагою. Важливого значення набуде роль матеріального стимулювання працівників з метою забезпечення належної мотивації кожного залізничника на кінцевий результат своєї роботи відповідно до особистого трудового внеску. Й надалі утримуватимуться на належному рівні відомчі оздоровчі заклади.

Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко разом з головою Дорожнього комітету профспілки залізничників Анатолієм Прокопенко продемонстрували відкритість до діалогу, плідної співпраці. Вирішення усіх поточних питань продовжиться в оперативному режимі.

Прес-центр Одеської залізниці




17.03.2015р. - Григорій Бойко: головне наше завдання – зробити Одеську залізницю кращою серед залізниць України!
Григорій Бойко: головне наше завдання – зробити Одеську залізницю кращою серед залізниць України!

  Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко приступив до виконання службових обов’язків. Свої першочергові завдання він окреслив у вступному слові до трудового колективу під час урочистих зборів: «Одним з першочергових завдань є підтримання нашої ремонтної бази для можливості відновлення природного зношування обладнання рухомого складу. Міністр чітко окреслив завдання – необхідно зробити економічно обґрунтованими залізничні тарифи, портові збори та митні процедури для того, щоб нарощувати обсяги перевезення транзитних вантажів. Ми проведемо зустрічі з портовиками, з інвесторами, продовжимо наше державно–приватне партнерство, зокрема по розвитку дільниці Чорноморська – Берегова, наших портів Одеса, Іллічівськ, Миколаїв-Вантажний. Найближчим часом ми розробимо програму стабілізації фінансового стану на залізниці – проаналізуємо і розпишемо усе щодо підвищення доходів по основній і підсобно-допоміжній діяльності. Особливу увагу приділимо економії експлуатаційних витрат.

  Упевнений, що зможу об’єднати працівників єдиною метою – ми створимо команду однодумців, які будуть вирішувати поставлені завдання, а головне наше завдання – зробити Одеську залізницю кращою серед залізниць України!»

  В свою чергу попередній керманич Віктор Фрунза підкреслив, що йому довелося працювати на Одеській залізниці з дуже фаховими спеціалістами, відданими своїй роботі працівниками, яким він подякував і побажав трудовому колективу завжди бути в числі перших залізниць України.

  Нового начальника залізниці колективу представив в.о. генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк: «Ми радились з міністром інфраструктури Андрієм Пивоварським, коли обирали цю кандидатуру і розуміли, що в цей складний час перед нами постають достатньо непрості завдання – пройти шлях реформування, пройти фінансово складний період, практично воєнний. Ми маємо на вас велику надію і розуміємо важливість вашого регіону і вашої залізниці». Зі свого боку Максим Бланк пообіцяв забезпечити усебічну підтримку нового керівника та трудового колективу залізниці.

  Нагадаємо, що раніше Кабінет Міністрів України розпорядженням №176-р від 25 лютого 2015 року призначив Григорія Анатолійовича Бойка начальником Одеської залізниці.

  Григорій Бойко працює на Одеській магістралі вже понад 30 років – з 1984 року, коли почав свою трудову діяльність на станції Одеса-Сортувальна, де працював черговим по станції, головним інженером. З 2010 р. по квітень 2014 р. обіймав посаду першого заступника – головного інженера Одеської залізниці. Має низку галузевих нагород, серед яких: нагрудний знак "Почесний залізничник" (2001 р.), знаки «Залізнична Слава» ІІІ ступеня (2008 р.) та ІІ ступеня (2012 р.), знак «Заслужений працівник транспорту України» (2003 р.).

Прес-центр Одеської залізниці




16.03.2015р. - Одеські залізничники б’ють на сполох: бездіяльність чиновників може призвести до людських жертв
Одеські залізничники б’ють на сполох: бездіяльність чиновників може призвести до людських жертв

Питання належного утримання будівель з явними елементами руйнації, які знаходяться на небезпечній близькості від залізничної колії (на ділянці між посадковими пасажирськими платформами Одеса – Мала та Одеса – Поїзна) попри чисельні звернення залізничників й досі лишається без уваги транспортної прокуратури, Управління морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку Одеської обласної державної адміністрації, Одеської міської ради, Державної архітектурно-будівельної комісії. Звернення залізниці до власників будівель – ВАТ ХК «Краян» та фірми «Истриан» також залишаються без реагування. Жодних заходів для забезпечення безпеки тисяч своїх громадян, які щодня проїжджають у поїздах повз небезпечну ділянку, й досі не вживається!

Випадок який міг призвести до людських жертв стався 13 березня 2015 року о 23:26. На 1507 км у межах станції Одеса-Головна (ділянка між посадковими пасажирськими платформами Одеса – Мала та Одеса – Поїзна) машиніст електровозу, який прямував у парному напрямку з Одеси, застосував екстрене гальмування, адже просто на його очах занедбана будівля обвалилася на колію перед електровозом. Машиніст встиг зупинити локомотив за вісім метрів до місця руйнації. Назустріч по непарній колії в напрямку на Одесу у цей час рухався пасажирський поїзд «Інтерсіті», проте машиніст цього поїзду не встиг побачити небезпеку через погану видимість внаслідок руйнації споруди, і наїхав на рештки будівлі. Через це було пошкоджено кузов та ходові частини електровозу з лівого боку за напрямком руху. На щастя, цього разу обійшлося без жертв, проте що могло статися, якби машиніст вчасно не помітив руйнацію або якщо б будівля обвалилася на кілька секунд пізніше?

Виїзна комісія Одеської залізниці на чолі з головним ревізором з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфом Мелкумяном ще 21 лютого 2013 року попереджала про порушення габариту наближення споруд, що створює загрозу безпеці руху пасажирських та приміських поїздів! Тоді під час роботи комісії були виявлені значні відхилення опорних стін споруд у бік колії, тріщини, чисельні елементи руйнації, через що було прийнято рішення обмежити швидкість руху пасажирських та приміських поїздів на небезпечній ділянці не більше 40 км/год до усунення виявлених недоліків власниками будівель. Крім того 11 серпня 2014 року залізничники знову продемонстрували небезпечну ділянку представникам засобів масової інформації: «Зволікати не можна – необхідно діяти, адже залізничники розуміють високий рівень відповідальності за безпеку своїх пасажирів», - звернувся через офіційний сайт Одеської залізниці та засоби масової інформації головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольф Мелкумян.

Прес-центр Одеської залізниці




13.03.2015р. - Близько 5,5 млн. пасажирів оформили проїзні документи у 2014 році на Одеській залізниці

  Близько 5,5 млн. пасажирів оформили проїзні документи за 2014 рік на Одеській залізниці – це на 19,5% менше, ніж за аналогічний період 2013 року, адже через об’єктивні причини значно зменшився пасажиропотік у кримському і донецькому напрямках.

  За інформацією служби пасажирського господарства всього на Одеській залізниці працює 194 станції і 13 вокзальних комплексів, зокрема у Одесі, Херсоні, Миколаєві, Т.Шевченка, Черкасах, Кіровограді, Знам’янці, Котовську, Вапнярці, Первомайську-на-Бузі, Помічній, Олександрії, Роздільна.

  У пасажирському секторі працюють 320 електронних терміналів квитково-касового обладнання АСК ПП УЗ завдяки цьому зростає рівень сервісного обслуговування населення та зменшується час оформлення проїзних документів.

  На сьогоднішній день пасажири частіше оформлюють електронні проїзні документи через Інтернет. Для зчитування інформації з проїзних документів придбаних через Інтернет всі поїзди внутрішнього сполучення оснащені мобільним терміналом (МТКД).

  Крім того у минулому році на Одеській залізниці було встановлено 35 POS-терміналів для безготівкової оплати проїзних документів платіжними картками системи НСМЕП, Visa, Master Card – завдяки цьому кількість проїзних документів оформлених за допомогою POS- терміналів зросла вдвічі у порівнянні з 2013 роком.

  Піклуючись про комфорт пасажирів зроблено поточний ремонт на вокзалах Одеса-Головна, Миколаїв, Т.Шевченка, також відремонтовано м’які меблі у залі підвищеної комфортності на вокзалі Херсон.

Прес-центр Одеської залізниці




11.03.2015р. - У 2014 році на Одеській залізниці підвищили кваліфікацію та пройшли перепідготовку понад 8 тис. 823 працівники

  У 2014 році 5 тис. 550 робітників залізниці підвищили свою кваліфікацію, (що становить 132% від плану), у тому числі 226 осіб з відривом від виробництва. На виробничо-технічних курсах підвищили кваліфікацію 1 тис. 704 особи, на курсах цільового призначення – 2 тис. 751 та професійних курсах 1 тис. 095 осіб.

  Також, проводилася робота з підвищення кваліфікації керівників та фахівців Одеської залізниці у вищих навчальних закладах І-IV рівнів акредитації.

  Упродовж 2014 року підвищили кваліфікацію2 тис. 107 керівників та фахівців залізниці, з яких: у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації – 771 працівник залізниці та 1 тис. 336 у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації).

  За вказаний період пройшли підготовку, перепідготовку 1 тис. 166 осіб, що становить 117% від плану (підготовлено 378 осіб, перепідготовлено 788 особи, у тому числі за курсовою формою навчання з відривом від виробництва 470 осіб). Підготовка та перепідготовка кадрів масових професій з відривом від виробництва здійснювалась у Центрі професійного розвитку персоналу Одеської залізниці, Державному закладі «Золотоніська технічна школа Укрзалізниці», Миколаївському коледжі транспортної інфраструктури та Знам’янському професійно-технічному училищі №12.

  Слід зазначити, що від якісного своєчасного підвищення кваліфікації керівників та працівників залежить у подальшому підвищення ефективності роботи структурних підрозділів залізниці. До того ж робота магістралі потребує постійного оновлення та поповнення знань працівників, підвищення їх кваліфікації, адже необхідність у досвідчених та висококваліфікованих кадрах завжди є актуальною.

  У 2014 році пройшли спеціальне навчання з питань перевезення небезпечних вантажів 2,5 тис. осіб, з них: 2 тис. 208 осіб в Центрі професійного розвитку персоналу Одеської залізниці (робітники) та 292 особи в Дніпропетровському університеті залізничного транспорту (керівники та фахівці).

Прес-центр Одеської залізниці




05.03.2015р. - На Одеській залізниці затримано злочинців, які неодноразово викрадали пристрої автоматики та своїми діями створювали загрозу безпеки руху поїздів

У ніч з 4 на 5 березня співробітники лінійного відділу міліції міста Миколаєва затримали осіб, які здійснювали навмисні незаконні втручання в роботу пристроїв автоматики залізничного транспорту та їх крадіжки на Одеській залізниці. Такі дії злочинців не лише завдали значних матеріальних збитків залізниці, а й могли призвести до непередбачуваних наслідків на залізничному транспорті.

 Так, лише у період з 6 лютого по 4 березня 2015 року залізничники зафіксували 11 випадків незаконного втручання в роботу пристроїв автоматики залізничного транспорту в районі міста Миколаєва та прилеглих територій.  Невідомими особами за допомогою металевого лому здійснювався злам замкових пристроїв релейних шаф пристроїв автоблокування та переїзної автоматики (СЦБ). Фахівці зазначають, що характер цих неодноразових пошкоджень пристроїв залізничної автоматики вказував на те, що всі вони були скоєні однією групою осіб.

При цьому з релейних шаф було викрадено прилади СЦБ  загальною кількістю 463 одиниць та пошкоджено плати з монтажем для встановлення цих приладів, що призвело до матеріальних збитків у сумі близько 560 тисяч гривень. Працівники Миколаївської дистанції сигналізації та зв'язку провели низку заходів для захисту від втручання сторонніх осіб у роботу пристроїв, зокрема встановили додаткові запірні пристрої і звукові сповіщувачі.

Наразі правоохоронцями встановлено, що один із затриманих осіб – чоловік 1992 року народження, другий – неповнолітній.

Загалом у січні-лютого 2015 року зафіксовано 177 випадків навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ та зв'язку проти 155 за відповідний період минулого року. При цьому загальна сума матеріальних збитків збільшилась майже на 200 % і склала понад 2,1 млн грн.  проти 728 тис. грн. у січні-лютому 2014 року.

 Довідково:

 Упродовж 2014  року в господарствах сигналізації та зв'язку залізниць України зафіксовано 1223 випадки навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ та зв'язку. Загальна сума матеріальних збитків склала 8,6 млн грн.  За фактами крадіжок порушено 1048 кримінальних справ.

Відповідальність за несанкціоноване втручання в роботу залізничного транспорту встановлюється відповідними нормами Кримінального кодексу України (КК України) та Кодексу України про кримінальні порушення (КУпАП). Так, ст. 277 КК України передбачає відповідальність за пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів, зокрема, за умисне руйнування або пошкодження шляхів сполучення, споруд на них, рухомого складу, засобів зв'язку чи сигналізації, а також інші дії, спрямовані на приведення зазначених предметів у непридатний для експлуатації стан, якщо це спричинило чи могло спричинити аварію поїзда або порушило нормальну роботу транспорту, або створило небезпеку для життя людей чи настання інших тяжких наслідків. У залежності від тяжкості наслідків винні караються штрафом, виправними роботами або позбавленням волі.

Прес-центр Укрзалізниці




 Архів новин