Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
18.04.2014р. - Пожежно-тактичні навчання проведено на Одеської залізниці
Пожежно-тактичні навчання проведено на Одеської залізниці

Минулого тижня на території меблевої фабрики міста Котовськ Одеської області пожежний поїзд станції Котовськ Одеської залізниці сумісно з підрозділами ДСНС міст Котовськ, Балти, Ананьєва, Красні Окни провели практичні навчання з ліквідації умовного загоряння складу готової продукції і гасіння розташованої неподалік на під’їзній колії цистерни з аміаком.

За тактичним задумом навчань відпрацьовувався випадок загорання лакофарбового складу меблевої фабрики. Завдання було ускладнене підвищеною температурою горіння і вірогідністю перекидування полум’я на розташовані поруч будівлі. Умовна пожежа мала площу понад 400 тис. м2. Виникла необхідність у збільшенні запасів води. Завдяки наявності під’їзної залізничної колії на територію меблевої фабрики викликано пожежний поїзд станції Котовськ і запасом води 150 м3. Температура на складі не давала можливості проводити гасіння у безпосередній близькості від джерела пожежі. Саме тому прийнято рішення про ліквідацію пожежі працівниками пожежного поїзда за допомогою лафетного ствола, який дозволяє ліквідувати пожежу зі значної відстані.

Під час другої частини навчань відпрацьовувався випадок витікання парів аміаку з цистерни розташованої на під’їзній колії. Ускладнювало ліквідацію випадку непридатне для дихання середовище, вірогідність отруєння парами аміаку та сильний вітер. Для осаджування парів аміаку було використано автоцистерни – за допомогою струмів води пожежники у апаратах на стиснутому повітрі АСВ-2 осадили пари аміаку.

Обидва випадки було ліквідовано у стислі терміни завдяки оперативному реагуванню чергового персоналу, злагодженим діям підрозділів Одеської залізниці і підрозділів пожежної охорони. У проведені навчань брали участь 10 одиниць пожежної техніки ДСНС, пожежний поїзд станції Котовськ, автомобілі медичної служби і служби електропостачання, добровільні пожежні дружини.

 Метою проведення таких пожежно-технічних навчань є відпрацювання взаємодії пожежних підрозділів різних відомств і служб Одеської залізниці, навчання особового складу вмінню швидко орієнтуватися, приймати оптимальні рішення, виховувати психологічну стійкість при гасінні пожеж і підвищити рівень бойової підготовки особового складу пожежних підрозділів.

Прес-служба Одеської залізниці




17.04.2014р. - Одеська залізниця закликає громадян бути уважними на об’єктах залізничної інфраструктури

На Одеській магістралі збільшилась кількість випадків травмування сторонніх громадян, що викликає стурбованість залізничників. Через порушення громадянами правил безпеки на залізничному транспорті, зокрема, ходіння по колії та перехід колії у невстановленому місці тільки спочатку цього року на залізниці через власну необережність травмовано 29 осіб, 18 з яких із фатальними наслідками. За 2013 рік травмувалося 106 громадян, із них смертельно травмовано - 71 особу, на 2 менше, ніж у 2012 році. Збільшилася кількість травмованих на станціях – 63 випадки (49 у 2012 році) та зменшилася на перегонах  - 43 (51 у 2012 році). Збільшилось травмування дітей віком до 16 років - 7 випадків проти 2 в 2012.

Найбільшу кількість випадків травмувань зафіксовано по Одеській дирекції залізничних перевезень – 34 випадки на станціях: Одеса-Застава1, Аккаржа, Буялик, Крижопіль, Дачна, Кремидівка, Вапнярка, Веселий Кут, Березівка, Слобідка, Білгород-Дністровський, Раухівка, Рудниця, Котовськ, Одеса-Головна, Одеса-Східна, Іллічівськ, Шабо, Кам’яний Міст, Любашівка, Карпово, Попелюхи, Роздільна.

Залізничники нагадують, що машиніст не в змозі моментально зупинити поїзд і в черговий раз закликають усіх бути максимально уважними. Переходити залізничну колію слід лише у встановлених місцях і перед тим, як ступити на колію, обов’язково потрібно впевнитися у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо). Тільки після цього почати перехід.

Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні слідкувати за світловою і звуковою сигналізацією. Навіть незначне на перший погляд порушення правил безпеки може призвести до трагедії. Особливу увагу щодо дотримання правил безпеки на об’єктах залізничної інфраструктури слід приділяти сім’ям, чиї оселі знаходяться неподалік колії. Батькам необхідно змалечку регулярно нагадувати дітлахам про високий рівень небезпеки перебування поблизу колії. З правилами безпеки громадян на залізничному транспорті України можна ознайомитися на залізничних вокзалах, у вагонах пасажирських і приміських поїздів.

Прес-служба Одеської залізниці




16.04.2014р. - Одеська залізниця зазнала 348,5 млн грн збитків у приміському сполученні

Одеська залізниця щороку зазнає збитків, забезпечуючи приміські пасажирські перевезення.  Протягом 2013 року послугами Одеської залізниці у приміському сполученні скористалися 27,2 млн пасажирів. За минулий рік  сума збитків зросла на 12,3% порівняно з 2012 роком та сягнула 38,1 млн. грн. Рівень збитковості яскраво ілюструє відсоток покриття витрат доходами – за 2013 рік цей показник становив 13,3%, тобто з кожної вкладеної гривні повертається тільки 13 копійок.

Головною причиною недоотримання компенсації є негативна тенденція формування бюджетів органами самоврядування всіх рівнів для подальшого погашення заборгованості перед залізницею за перевезення пасажирів пільгових категорій. Щорічно залізниця надає в обласні та районні адміністрації розрахунки сум для 100% компенсації, проте в бюджет заздалегідь закладаються суми нижчі за необхідні. У 2013 році по Одеській області перевезено 1,4 млн пасажирів пільгових категорій на суму 16,6 млн грн., а компенсації отримано 59,8% від необхідної суми. У цілому за останні п’ять років залізницею недоотримано 39,1 млн грн. по Одеській області. По місту Одеса за 2013 рік перевезено пасажирів на суму 9,7 млн грн., а компенсовано тільки 4,3 млн грн. (44,6%). За останні п’ять років по місту Одеса залізницею недоотримано 34,1 млн грн.

Проте залізничники усвідомлюють високий рівень соціальної значимості приміського сполучення для пасажирів, адже щодоби Одеською залізницею курсують 56 пар приміських поїздів, з них по Одеській області – 25 пар (у напрямках Вапнярки, Котовська, Роздільної, Колосівки та Білгород-Дністровського).

Слід зазначити, що з 1994 по теперішній час електропоїзди не закуповувались. До 2015 року зношеність електропоїздів становитиме 82%. Останні шість років на капітальний та поточний ремонти електропоїздів для Одеської області витрачено 71,4 млн грн., що становить лише 49,4% від необхідних витрат, а дефіцит коштів на підтримання у робочому стані рухомого складу з 2008 по 2013 роки становить 144,5 млн грн., крім цього на модернізацію електропоїздів залізницею витрачено11,8 млн грн., на розвиток інфраструктури – 5,3 млн грн., на придбання технологічного обладнання – 5,1 млн грн.

Однак незважаючи на значні витрати та серйозні збитки за минулий рік Одеська залізниця не скасувала жодного приміського поїзда. Проте залізничники застерігають, що постійне недоотримання коштів від адміністрацій можне призвести до пошуків залізницею шляхів зниження обсягів приміських перевезень.

*Довідково:

Основні причини збитковості приміських перевезень:

- перевезення 26  пільгових категорій пасажирів;

- застосування економічно необґрунтованих тарифів на перевезення пасажирів (при цьому не працює механізм компенсації збитків, що передбачено Законом «Про залізничний транспорт»);

- значні експлуатаційні витрати на утримання зношено рухомого складу та інфраструктури;

- не врегульовані на законодавчому рівні відношення між органами влади і залізницею, як суб’єктом господарських відносин.

Прес-служба Одеської залізниці




15.04.2014р. - За 2013 рік по станції Вапнярка Одеської залізниці відправлено вагонів на 23,5% більше плану

За 12 місяців 2013 року вагонообіг станції Вапнярка становив 442 тис.182 вагона, що на 23,4% більше норми, що встановлена технічним планом, та на 8% більше аналогічного показника минулого року. Також за цей період відправлено 221 тис. 265 вагонів, що на 23,5% більше норми встановленої технічним планом та на 8,4% більше аналогічного показника минулого року. Зокрема відправлено 135 тис.077 транзитних вагонів без переробки, що на 27,2% більше нормативного показника. Загальний простій транзитного вантажного вагона зменшено на 0,81 години, а простій вантажного вагона під однією вантажною операцією на 2,28 години, що покращено проти норми заданої технічним планом.

Станція Вапнярка – дільнична станція першого класу, що є стиковою між Одеською та Південно–Західною залізницями. Головними особливостями роботи якої є прибуття, відправлення, розформування і формування вантажних поїздів, подача та забирання вагонів з/на під’їзні колії, оформлення перевізних документів, складання комерційної й оперативної звітності, облік вантажів у поїздах, усунення комерційних браків тощо.

Колектив дільничної станції Вапнярка Одеської дирекції залізничних перевезень за підсумками 2013 року посів перше місце у дорожньому змаганні серед станцій Одеської залізниці та друге у галузевому змаганні Укрзалізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




14.04.2014р. - Одеські залізничники висадили майже 3 тис. дерев у День довкілля
Одеські залізничники висадили майже 3 тис. дерев у День довкілля

12 квітня 2014 року одеські залізничники провели День довкілля, продовжуючи добру традицію проведення заходів з озеленення та благоустрою. Майже 22 тис. працівників Одеської залізниці взяли активну участь у заході. Залізничники з 425 структурних підрозділів, станцій та служб державного підприємства прибирали вздовж колій, на пасажирських та вантажних платформах, на вокзалах і станціях, висаджували дерева та квіти.

В ході проведення комплексних природоохоронних заходів із благоустрою та озеленення залізничники прибрали понад 215 га території, висадили майже 3 тис. дерев та 3,5 тис. кущів, упорядковали понад 28,7 тис. м2 газонів та квітників. Усі підрозділи залізниці були у повному обсязі забезпечені необхідним посадковим матеріалом. Також залізничники ліквідували 215 стихійних сміттєзвалищ, створених мешканцями прилеглих до залізниці населених пунктів. Було вивезено 545,5 м3 відходів зібраних на несанкціонованих сміттєзвалищах.

Проведення таких масштабних заходів на залізниці вкотре доводить, що байдужих до проблем благоустрою та озеленення території залізниці серед транспортників немає.

Прес-служба Одеської залізниці




11.04.2014р. - У 2013 році вагонообіг станції Чорноморська становив майже 933 тис. вагонів

За 12 місяців 2013 року вагонообіг станції Чорноморська становив 932 тис. 940 вагонів, що на 9,9% більше показника технічного плану, який нормується фінансовим планом залізниць. За цей період було відправлено 466 тис. 835 вагонів, тобто на 10,4% перевищено показник технічного плану. Також перероблено 396 тис. 025 вагонів на сортувальній гірці - це на 8,5% більше показника технічного плану. Простій вантажного вагона під однією вантажною операцією зменшено на 2,28 годин, а простій транзитного на 0,76 годин, що покращено проти норми заданої технічним планом.

Чорноморська – сортувальна станція, яка за обсягом і складністю роботи відноситься до позакласної. Колії приймально-відправного парку станції обладнані пристроями централізованого випробування автогальм вантажних поїздів для покращення якості технічного обслуговування вантажних вагонів, прискорення їх обігу із забезпеченням безпеки руху. Станцію обладнано пристроями диспетчерської централізації та системи з управління і контролю за рухом поїздів.

Нагадаємо, що колектив сортувальної станції Чорноморська Одеської залізниці за підсумками 2013 року посів перше місце у дорожньому змаганні серед станцій Одеської залізниці та друге у галузевому змаганні Укрзалізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




10.04.2014р. - На території пасажирського вагонного депо Одеса-Головна відбулися тренування рятувальників
На території пасажирського вагонного депо Одеса-Головна відбулися тренування рятувальників

9 квітня 2014 року на території пасажирського вагонного депо Одеса-Головна відбулися показові навчальні тренування сил ГУ ДСНС України в Одеській області. На тренуваннях були присутні: начальник Головного  управління ДСНС України в Одеській області Володимир Боделан, начальник спецслужби Одеської залізниці Микола Лут, головний інженер Одеської дирекції залізничних перевезень Андрій Яшков, начальник спеціального сектору Одеської дирекції залізничних перевезень  Олег Фрасинюк  та  начальник пасажирського вагонного депо Одеса-Головна Олександр Підчевірний .

Тренування з ліквідації умовної надзвичайної ситуації проводилося для перевірки готовності спеціалізованих формувань цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.  Під час заходу було перевірено готовність захисної споруди цивільного захисту депо для розміщення працівників робочої зміни у разі виникнення надзвичайної ситуації. Зазначене приміщення обладнано усім необхідним: фільтровентиляцією, телефонним зв’язком, санітарною кімнатою, розраховано на одночасне розміщення до 200 людей. У приміщенні наявні засоби індивідуального захисту органів дихання та прибори радіаційної та хімічної розвідки.

За словами начальника спецслужби Одеської залізниці Миколи Лута на Одеській залізниці створено систему реагування на надзвичайні ситуації, яка забезпечує оповіщення, захист та навчання працівників структурних підрозділів залізниці.

Начальник ГУ ДСНС України в Одеській області Володимир Боделан відмітив, що захисне укриття, при пасажирському вагонному депо Одеса-Головна оснащено за всіма нормами: «Одеська залізниця готова до швидкого реагування на будь-які надзвичайні ситуації. На жаль, не всі підприємства на території Одеської області можуть похвалитися тим, що захисні споруди знаходяться в такому робочому та ефективному стані для їх використання в тій чи іншій надзвичайній ситуації».

Прес-служба Одеської залізниці




09.04.2014р. - За 2013 рік пасажири Одеської залізниці придбали на 2,3 % більше абонементних квитків

За 12 місяців минулого року в приміських касах Одеської магістралі пасажири придбали 41,3 тис. абонементних квитків, що на 0,9 тис. більше, ніж за відповідний період 2012 року, тобто популярність абонементних квитків серед пасажирів залізниці зросла на 2,3%. А у порівнянні з 2011 роком оформлено на 7,6 тис. абонементних квитків більше, тобто зафіксовано зріст на 22%.

За перший квартал поточного року оформлено 10,7 тис. абонементних квитків.

Лідерами з продажу абонементних квитків залишаються каси вокзалів Одеської та Херсонської  дирекції залізничних перевезень, де продаж збільшено на 154 проїзних документи, що більше на 1,7% відносно показників минулого року.

Вартість кожного виду абонементного квитка залежить від дальності відстані поїздки, кількості поїздок на місяць та наявності пільг у пасажира, зокрема по Одеській дирекції залізничних перевезень вартість пільгового абонементного квитка на 24 поїздки від станції Одеса-Головна до станції Роздільна (72 км) становить 240 грн. 10 коп.

Одеські залізничники звертають увагу своїх пасажирів на те, що придбання саме абонементного квитка дає змогу зекономити не тільки час (адже пасажирові не потрібно користуватися послугами каси щоденно, щоб оформити проїзний документ), а й гроші – 40% від повної вартості проїзду.

Продаж абонементних квитків здійснюється на станціях, які розташовані на маршруті прямування поїздів приміського сполучення.

*Довідка

Пасажири обирають найзручніший вид пільгового проїзного документа: пільговий іменний квиток або абонементний квиток вихідного дня, який діє в п’ятницю, суботу, неділю та понеділок, а також в усі святкові та передсвяткові дні. Також діють студентські абонементні квитки та дитячі зі збереженням пільгового тарифу згідно з законодавством України.

Абонементні квитки оформлюють без зазначення прізвища, імені та по батькові пасажира, на будь яку кількість місяців, але не більше ніж на один рік. Вартість повного абонементного квитка на один місяць розраховують за 40 поїздок (20 поїздок „туди і зворотно”). Такий тип абонементного квитка часто купують підприємства для своїх працівників.

Діють також іменні пільгові абонементні квитки. Цей  проїзний документ пасажир можна придбати на будь яку кількість місяців, але не більше ніж на один рік. Вартість пільгового (іменного) абонементного квитка на один місяць дорівнює сумі вартості за 24 поїздки (12 поїздок „туди і зворотно”).

Студентські абонементні квитки зручно використовувати студентам вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації та учням професійно-технічних навчальних закладів.  Обов’язковим є зазначенням у квитку прізвища студента та номера студентського (учнівського) квитка. Згідно з існуючим тарифом на Одеській залізниці вартість дитячого квитка становить 75%, а студентського – 50% від вартості повного квитка. Вартість студентських та дитячих абонементних квитків визначається множенням вартості квитка за відповідним пільговим тарифом на кількість поїздок, визначену для пільгового абонементного квитка.

Абонементні квитки «вихідного дня» купують пасажири незалежно від віку та наявності пільг. Їх вартість дорівнює вартості 10 поїздок (5 поїздок „туди і зворотно”).

Прес-служба Одеської залізниці




03.04.2014р. - Станція Берегова Одеської залізниці відправила у 2013 році майже 195 тис. вагонів

Колектив вантажної припортової станції Берегова Одеської дирекції залізничних перевезень за підсумками 2013 року посів перше місце у дорожньому змаганні серед станцій Одеської залізниці та друге у галузевому змаганні Укрзалізниці.

За 12 місяців 2013 року вагонообіг станції склав  389 тис. 861 вагон,  що на 1,4 % більше запланованого,  було відправлено – 194 тис. 822 вагона,  на 3,1% перевищено план. На 1,5 % більше перероблено вагонів на станції - 195 тис. 023 одиниць. Простій вантажного вагона під однією вантажною операцією зменшено на 1,43 години, а простій місцевого на 1,93 години, що поліпшено проти норми заданої технічним планом.

Головними особливостями роботи позакласної станції тупикового типу Берегова є прибуття, відправлення, розформування і формування вантажних поїздів, сортування вагонів, подача та забирання вагонів з/на під’їзних коліях, оформлення перевізних документів, складання комерційної й оперативної звітності, облік вантажів у поїздах, усунення комерційних браків тощо. Операції з вивантаження та навантаження вагонів виконуються на чотирьох під’їзних коліях комплексно-механізованим способом.

На станції Берегова працюють 160 залізничників, четверо з яких у минулому році отримали почесні нагороди від керівництва Укрзалізниці та Одеської залізниці за сумлінну багаторічну працю на магістралі.

Прес-служба Одеської залізниці




31.03.2014р. - Енергозбут Одеської залізниці став переможцем галузевих змагань
Енергозбут Одеської залізниці став переможцем галузевих змагань

За підсумками 2013 року відокремлений структурний підрозділ «Енергозбут» Одеської залізниці став переможцем у галузевих змаганнях серед трудових колективів залізниць України. Незважаючи на молодий вік підприємства (у 2013 році підприємству виповнилось 12 років) це вже його третя перемога.

25 березня 2014 року в актовому залі Одеської дирекції залізничних перевезень відбулися урочистості з нагоди перемоги трудового колективу Енергозбуту. Привітав працівників заступник начальника Головного управління електрифікації та електропостачання по енергозбуту Валерій Людмирський, який зазначив, що у сильному та злагодженому колективі Енергозбуту працюють справжні фахівці, та побажав їм зберегти високі результати праці, не зупиняючись на досягнутому. Також він підкреслив, що начальник Одеської залізниці Микола Луханін завжди приділяє багато уваги питанням пов’язаним з енергозбереженням та енергопостачанням і жоден головний інженер залізниці не займається настільки активно енергозбутовою діяльністю, як Григорій Бойко. Після промови Валерій Людмирський вручив начальнику Енергозбуту Олександру Сириці перехідний прапор та почесний диплом.

У свою чергу головний інженер - перший заступник начальника Одеської залізниці Григорій Бойко, вітаючи колектив Енергозбуту, відзначив, що сьогодні від злагодженої роботи працівників залежить економічна складова роботи нашої залізниці.

Виконуючий обов’язки начальника служби електропостачання Олексій Лісовський звернувся до колективу переможців від імені начальника та всього колективу служби електропостачання і висловив сподівання, що у наступному році перехідний прапор залишиться в колективі.

*Довідка

ВСП «Енергозбут» Одеської залізниці - це мережа з 7 регіональних відділів у шести областях України: Одеській, Херсонській, Миколаївській, Кіровоградській, Черкаській, Вінницькій. Сьогодні працівниками Енергозбуту обслуговується 13 тис. 123 побутових споживачів, 1 тис. 503 юридичних споживачів, 169 залізничних споживачів. Колектив «Енергозбуту» нараховує 103 працівники. Пріоритетними завданнями підприємства на наступні роки є: удосконалення аналітичних методів виявлення втратних ділянок електричних мереж, розвиток автоматизованої системи обліку електричної енергії побутових споживачів, розширення можливостей здійснення оплати споживачами за використану електроенергію, впровадження нових методів обслуговування споживачів електричної енергії.

Прес-служба Одеської залізниці




 Архів новин