Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
16.04.2015р. - 292 особи з обмеженими фізичними можливостями скористалися спецвагонами Одеської залізниці

  У минулому році на Одеській залізниці перевезено 292 особи з обмеженими фізичними можливостями, що на 30,8% більше ніж за 2013 рік. За І квартал 2015 року  по залізниці перевезено 30 осіб даної категорії, що на 26,7% більше за відповідний період минулого року. Щорічно кількість таких замовлень збільшується.

  Для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями на Одеській залізниці діють три спеціалізованих купейних вагони. Два такі вагони курсують у складі поїзда №106/105 сполученням Одеса - Київ, один вагон курсує за призначенням згідно із замовленнями пасажирів даної категорії. При надходженні замовлень вагон оперативно включається до складів пасажирських поїздів та курсує за необхідними маршрутами, у разі потреби відправляється на інші залізниці.

  Найчастіше звернення щодо проїзду у спеціалізованих вагонах надходять на вокзалах обласних центрів залізниці (Одеса, Херсон, Миколаїв, Черкаси, Кіровоград). Зазвичай залізничні перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями здійснюються для проведення лікування. Найбільша кількість рейсів спеціалізованого вагону зафіксована до таких місць України, як: Київ, Харків, Вінниця, Дніпропетровськ, Львів, Ужгород, Івано-Франківськ, Трускавець, Ковель.

Прес-центр Одеської залізниці




15.04.2015р. - Відкрито форум сайту «Бережливе виробництво» Одеської залізниці

Інформаційно-обчислювальний центр Одеської залізниці повідомив про відкриття форуму на субсайті «Бережливе виробництво».

Відтепер причетні працівники залізниці мають можливість висловлювати поради та пропозиції щодо питань удосконалення роботи магістралі. Написати на форумі може кожен залізничник, попередньо зареєструвавшись. Форум дає можливість спеціалістам-професіоналам у режимі онлайн обговорювати важливі проблеми, приймати рішення з найбільш актуальних питань, які потребують негайного вирішення. Таким чином форум об’єднує однодумців і сприяє удосконаленню роботи, що ведеться.

*Довідка
Субсайт «Бережливе виробництво»  на базі офіційного сайту Одеської залізниці було створено відповідною робочою групою. На сайті фахівці розглядають і опрацьовують заходи, спрямовані на зниження експлуатаційних витрат і питання збереження ресурсів виробничого призначення: енергоресурсів, матеріальних, трудових, фінансових тощо.

Прес-центр Одеської залізниці




14.04.2015р. - Одеська залізниця призначила додаткові рейси поїзда Одеса – Ізмаїл

  Одеська залізниця за погодженням з Департаментом пасажирських перевезень далекого сполучення Укрзалізниці призначила курсування додаткових рейсів поїзда №686/685 сполученням Одеса – Ізмаїл.

  Поїзд із Одеси та Ізмаїла з 15.04.2015 по 20.05.2015 буде курсувати чотири рази на тиждень (вівторок, середа, п’ятниця, неділя) замість трьох (вівторок, п’ятниця, неділя).

  Про подальшу періодичність курсування поїзда буде повідомлено додатково.

Прес-центр Одеської залізниці




14.04.2015р. - Начальник залізниці окреслив основні напрямки та задачі розвитку Одеської залізниці на 2015 рік

  Минулого тижня начальник Одеської залізниці Григорій Бойко провів селекторну нараду присвячену основним напрямкам роботи та задачам розвитку залізниці.

  На початку наради Григорій Бойко нагадав присутнім про створення ПАТ «Укрзалізниця» протягом поточного року, яке передбачає 100% уставний капітал держави при збереженні єдиного технологічного комплексу залізниць. Це дозволить залізниці значно збільшити обсяги залучення капітальних інвестицій гостро необхідних для розвитку галузі. Тому головною метою колективу магістралі стане робота на єдиний результат фінансово-виробничої діяльності, напрацювання стратегії розвитку на 2015 рік та аналіз можливостей забезпечення стабільності залізниці.

  За словами Григорія Бойка стан залізниці наразі дуже складний через низку існуючих проблем, зокрема критичного рівня зносу основних фондів локомотивного, вагонного, пасажирського, колійного господарств, а також господарства приміських перевезень (понад 80-90%). Крім того не виконано плани капінвестицій, капремонтів, не вирішені проблеми незавершеного будівництва, великий кредитний портфель тощо. Саме тому важливо усім колективом залізниці почати злагоджено працювати на єдиний результат фінансово-виробничої діяльності виробивши стратегію розвитку магістралі.

  «Нам потрібні комплексні перетворення, кардинальні зміни методів управління. Працівники залізниці – це наш головний потенціал, тому необхідно мотивувати високо результативну працю наших залізничників, щоб кожен на своєму робочому місці міг проявити ініціативу, удосконалити технологію виробництва. Треба мотивувати працю людей за рахунок преміальної винагороди, тобто як приклад: за особистий внесок працівника в економію паливно-енергетичних ресурсів (що підтверджується засобами технічного обліку) ми готові виплачувати преміальну винагороду»,- підкреслив начальник залізниці.

  Крім того в ході селекторної наради стало відомо, що найближчим часом буде розроблено і впроваджено стандарт «Бережливе виробництво» Одеської залізниці. Основне завдання керівництва залізниці підготувати дієву програму стабілізації фінансового стану, завдяки якій стане зрозуміло як підвищити ефективність основної діяльності, рентабельність перевезень і знизити експлуатаційну собівартість перевезень. Слід приділити увагу підсобно-допоміжній діяльності – для цього залізниця має достатні технічні можливості. Актуальним є питання відсутності гнучкої системи матеріально-технічного забезпечення, адже для працівників важливе своєчасне забезпечення і дотримання технологічного процесу ремонту і обслуговування. Сьогодні слід визначити потреби залізниці за номенклатурами, які мають бути підтверджені з технологією та графіками ремонту. Також буде кардинально покращено якість використання рухомого складу, його показників, починаючи з обігу вагонів, простоїв під однією операцією, технічну та дільничну швидкості.

  Потрібно визначити реальну потребу у тяговому рухомому складі, провести моніторинг технічного стану локомотивів, вагонів, діагностику вузлів та агрегатів, проаналізувати коефіцієнт корисної роботи, встановити суворий контроль за використанням дизельного палива. Буде поновлено відповідальність виконавців усіх рівнів за пробіжні норми, за тонно-кілометрову роботу, за вагові норми, за простій і обіг локомотивів і недотримання режиму праці і відпочинку локомотивних бригад.

  Через не виявлення пошкоджених іншими підприємствами вантажних вагонів збільшуються експлуатаційні витрати на ремонту. Залізниця витрачає додаткові кошти на закупівлю товарно-матеріальних цінностей для вагонних депо.

  Вагонні депо залізниці за рахунок додаткових договорів можуть збільшити деповський ремонт власних вагонів – це дасть робочі місця, додаткове преміювання.

  Цього року разом з інвесторами буде розвинуто і продовжено нарощування пропускної спроможності у напрямку порту Южний.

  Служба пасажирського господарства розгляне можливість введення нових маршрутів курсування, опрацює це питання з обласними адміністраціями. У разі якщо буде досягнуто порозуміння буде задіяно рухомий склад, збережено штат провідників та ремонтників пасажирських депо. Залізниця й надалі виконуватиме соціальні зобов’язання по забезпеченню приміських пасажирських перевезень.

  Начальники дистанції колії будуть забезпечені достатньою кількістю пального і техніки для підвезення колійних бригад до місця робіт, але дистанції колії мають звернути особливу увагу на належний моніторинг експлуатаційних даних колійної техніки, використання машин і механізмів.

  На базі локомотивного депо Помічна для потреб усіх господарств залізниці буде забезпечено пошив рукавиць, сигнальних жилетів та халатів.

  На завершення селекторної наради начальник залізниці зазначив, що Одеська залізниця продовжить активну співпрацю з Дорожнім профспілковим комітетом, адже соціальні витрати – це інвестиції у майбутнє залізниці, важливий інструмент підвищення ефективності роботи і необхідна умова реалізації стратегічних задач. «Найближчим часом для пенсіонерів будуть переглянуті доплати за вугілля, буде продовжено роботу з оздоровлення пенсіонерів, ветеранів, у повному обсязі будуть підготовлені до літнього сезону оздоровчі заклади. Важливим питанням є працевлаштування дітей залізничників – у вищі навчальні заклади відбиратимуть студентів, які у майбутньому стануть висококласними спеціалістами. Керівництво залізниці очікує від молоді інноваційних і раціоналізаторських пропозицій з удосконалення роботи», – підкреслив Григорій Бойко.

Прес-центр Одеської залізниці




09.04.2015р. - Меморіал героїчної оборони Одеси подякував залізничникам за роботу

  Напередодні Дня визволення Одеси від фашистських загарбників завідувач Меморіалу героїчної оборони Одеси 411 берегової батареї Віталій Сосюк своїм листом подякував начальнику Одеської залізниці Григорію Бойку за організацію та проведення робіт з перестановки і ремонту одеського бронепоїзда, що експонується на відкритих майданчиках Меморіалу.

  Нагадаємо, що третього квітня поточного року одеські залізничники взяли активну участь у переносі експонату «Бронепоїзда» Меморіалу героїчної оборони Одеси 411 берегової батареї. Для проведення зазначених робіт були задіяні працівники Одеської дистанції колії, Одеського відновного поїзду,  локомотивного депо Одеса-Сортувальна та працівники колійної машинної станції Усатове.

Прес-центр Одеської залізниці




08.04.2015р. - На Одеській залізниці розробляють стратегію фінансово-економічної стабілізації

  На Одеській залізниці кардинально змінюють підхід до вирішення актуальних питань. Для цього начальник Одеської залізниці Григорій Бойко заслуховує керівників і спеціалістів служб залізниці згідно з затвердженим графіком. Результатом таких заслуховувань стане формування програми фінансово-економічної стабілізації Одеської залізниці та подальша робота підприємства за новим курсом.

  У ході заслуховувань керівники озвучують ключові моменти щодо пошуків шляхів стабілізації фінансово-економічної діяльності, зокрема напрацьовують єдині рекомендації, рішення, пропозиції спрямовані на покращення фінансово-економічного стану залізниці (підвищення доходності перевезень, підсобно-допоміжної діяльності, збереження та створення робочих місць). Також служби готують пропозиції спрямовані на корегування певних існуючих організаційно-управлінських рішень, аналізують проблеми, які стримують розвиток служб і структурних підрозділів. Розглядаються питання покращення соціально-трудових відношень у колективах. Крім того буде напрацьовано програму регіонального розвитку інфраструктури залізниці по всім дирекціям для погодження з обладміністраціями. Одним з важливих напрямків роботи буде підвищення компетенції, перепідготовка та отримання додаткових знань залізничниками.

  Заслуховування тривають з 25 березня 2015 року. Наразі начальник залізниці вже заслухав шість підрозділів: служби локомотивного та вагонного господарства, службу комерційної роботи та маркетингу, службу з управління майновими і земельними ресурсами, відділ тендерних закупівель, видавничий центр «Південний центр». За підсумками заслуховувань будуть розроблені пропозиції по вдосконаленню роботи на 2015 рік і стратегія фінансово-економічної стабілізації.

Прес-центр Одеської залізниці




08.04.2015р. - Пасажирів поїзда Одеса – Київ доставлено на кінцеву станцію після заміни локомотива

  Пасажирів поїзда №148 сполученням Одеса – Київ було доставлено на кінцеву станцію після заміни локомотива. Інший локомотив було надано після ліквідації пожежі.

  Нагадаємо, що локомотивна бригада зазначеного поїзда застосувала усіх необхідних заходів для ліквідації пожежі. Пожежа сталася близько 8:00 на перегоні Пальміра – Мехедівка Одеської залізниці.

  Загорання сталося у високовольтній камері тепловозу. Попередня причина пожежі коротке замикання на панелі силових діодів високовольтної камери.

  Триває службове розслідування події.

Прес-центр Одеської залізниці




07.04.2015р. - 10 років тому підписано Меморандум про взаєморозуміння між Одеською залізницею та ТОВ «Трансінвестсервіс»
10 років тому підписано Меморандум про взаєморозуміння між Одеською залізницею та ТОВ «Трансінвестсервіс»

  7 квітня 2005 року Одеська залізниця та ТОВ «Трансінвестсервіс» підписали Меморандум про взаєморозуміння. Підписання цього документу дало потужний поштовх для реалізації взаємовигідних проектів, які сприяють розвитку транспортної системи для забезпечення перевезення експортних та імпортних вантажів і є підґрунтям для підвищення геостратегічної значущості південного регіону України, інвестиційного розвитку держави.

  За 10 років що минули з моменту підписання, було побудовано 5,5 км магістральної колії на перегоні «роз’їзд 18 км - колійний пост 24 км» (у 2011 р.) та роз’їзд 12 км (у 2013 р.). Це дало змогу підвищити пропускну спроможність дільниці Чорноморська – Берегова Одеської залізниці з 23 до 44 пар поїздів на добу.

  Плідна багаторічна співпраця залізничників з ТОВ «Трансінвестсервіс» є яскравим і характерним прикладом оптимального використання виробничих ресурсів за рахунок обґрунтованої техніко-економічної стратегії та реалізації інноваційного спільного бізнес-проекту – завдяки чому досягнуто збалансований розвиток магістральної залізничної інфраструктури дільниці Чорноморська – Берегова та технологічних потужностей підприємства промислово-транспортного комплексу у районі Малого Аджаликського лиману.

  Одеські залізничники щиро вдячні колегам за конструктивну послідовну позицію з державно-приватного  партнерства!

Прес-центр Одеської залізниці




07.04.2015р. - Одеські залізничники взяли активну участь у переносі «Бронепоїзда»
Одеські залізничники взяли активну участь у переносі «Бронепоїзда»

  Одеські залізничники взяли активну участь у переносі експонату «Бронепоїзда» Меморіалу героїчної оборони Одеси 411 берегової батареї.
  Для проведення зазначених робіт були задіяні працівники Одеської дистанції колії, Одеського відновного поїзду,  локомотивного депо Одеса-Сортувальна та працівники колійної машинної станції Усатове.
З метою перенесення експонату працівники залізниці від’єднали тендер паровозу та перевезли трейлером всі його елементи на нове місце експозиції.
  Одеська дистанція  колії  виділила 20 м рейкових плітей та виконала збирання колійної решітки, на яку встановлено експонат.
  Завантаження та розвантаження елементів паровозу виконували працівники Одеського відновного поїзду. Начальник локомотивного депо Одеса-Сортувальна Олександр Щербаков був відповідальним за проведення робіт.

Прес-центр Одеської залізниці




07.04.2015р. - Чотири сім’ї одеських залізничників отримали житло у Роздільній
Чотири сім’ї одеських залізничників отримали житло у Роздільній

  Третього квітня 2015 року в урочистій атмосфері чотири сім’ї працівників Одеської залізниці отримали ордери на квартири в будинку, який знаходиться на вулиці Привокзальній неподалік вокзалу станції Роздільна-Сортувальна. Квартири надали працівникам Роздільнянського залізничного вузла: дистанції колії, дистанції сигналізації та зв’язку, апарату безпеки руху поїздів і автотранспорту та Котовському будівельно-монтажному експлуатаційному управлінню. Над реконструкцією під житловий будинок колишнього адміністративного корпусу працювали представники Котовського будівельно-монтажного експлуатаційного управління – нинішнього балансоутримувача будівлі.
  У заході взяли участь залізничники, керівництво області та міста Роздільна. За словами в.о. головного інженера-першого заступника начальника Одеської залізниці Євгена Мальцева – вручення ордерів та ключів від нових квартир – це знакова подія як для новоселів, так і для усієї Одеської залізниці. Ключі та ордери чотирьом новоселам вручили начальник служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Сергій Маковський та мер міста Роздільна Валерій Шовкалюк. У кожній сім’ї, які отримали квартири, по двоє дітей. На цю хвилюючу подію сім’ї чекали майже по 15 років. У непростий для країни та галузі час перспектива отримання безплатного житла здавалася досить туманною. Проте керівництво залізниці зробило все для того, щоб будинок реконструювали та заселили.
  «Я щиро вдячний керівництву залізниці за надане моїй сім’ї житло. Мене просто переповнюють емоції! До цього я був вимушений знімати квартиру в Одесі, адже свого житла не мав. Сюди, в Роздільну, їздив щодня на роботу», – ділиться враженнями працівник Роздільнянської дистанції сигналізації та зв’язку, один з новоселів Олександр Давидчук.
  В.о. головного інженера – першого заступника начальника залізниці Євген Мальцев підкреслив, що ідея переобладнання службово-технічних будівель під житлові будинки належить нинішньому начальнику залізниці Григорію Бойку. За дорученням якого служба будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд ретельно вивчила долю цієї будівлі та надала пропозицію щодо її реконструкції під житловий будинок і таке рішення було ухвалене.
«Звичайно багато часу забрало оформлення технічної документації, адже нормативно-технічна база щодо оформлення та обліку документів у фонді технічного спрямування та житловому відрізняються. Одним з непростих питань було розроблення проекту газифікації. Ми підготували відповідний проект, поставили будинок на облік як житловий, вивчили можливість підключення необхідних комунікацій. Тільки отримавши погодження і підтвердження почали виконання будівельно-ремонтних робіт», - характеризує юридичний бік питання начальник служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Сергій Маковський.
  Нагадаємо, що у кожній квартирі будівельники виконали увесь комплекс робіт, який дозволяє новоселам облаштувати квартири меблями та заселятися. Вирішення питання газифікації дозволило встановити індивідуальне опалення, що на сьогоднішній день надзвичайно актуально.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин