Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
23.10.2014р. - Одеські залізничники тренувалися працювати в умовах обмеженого газопостачання

На початку жовтня одеські залізничники провели спеціальні навчання по роботі мазутних котлів і паровозного парку в складних умовах зими, а також для підтримання технологічного процесу і забезпечення належного теплового режиму у приміщеннях крупних локомотивних депо.

Навчання проводилися на базі локомотивних депо Знам’янка і Миколаїв, куди було передислоковано з оборотного депо Цвіткове паровоз серії Эр798-71.

У навчаннях взяли участь керівники провідних служб Одеської залізниці на балансі яких є крупні газові котельні (технологічний процес яких не дозволяє виведення їх з експлуатації у зимовий період).

Працівники локомотивних депо Знам’янка і Миколаїв здійснювали монтаж, підключення паровозу до систем водопостачання, видачу пари в технологічну мережу системи опалення.

У ході навчань були відпрацьовані дії технічного персоналу у ситуаціях пов’язаних з обмеженням або повним відключенням подачі газу на опалення депо. Працівники котельної продемонстрували свої дії при випадках таких нестандартних ситуацій у роботі котельної як робота котельної при  обмеженій подачі газу, при відключенні котельної від газопостачання, запуск мазутного господарства, робота котельної на мазуті, а також повне відключення котлів, підключення паровозу до основних бойлерів котельної.

Перед проведенням робіт з працівниками котельних було проведено технічні заняття та інструктажі з охорони праці, було виконано налаштування та випробування опалювальної системи, мазутного господарства, технологічних паропроводів, бойлерної, запірно-регулювального обладнання, організовано роботи з огородження місць установки паровозу.

За словами учасників навчань проведення подібних наочних заходів у період підготовки господарства залізниці до роботи в осінньо-зимовий період є надзвичайно актуальним, дозволяє виявити особливості у роботі котельних у нестандартних ситуаціях, своєчасно їх відпрацювати та усунути.

Прес-центр Одеської залізниці




23.10.2014р. - Одеські залізничники завершили за місяць відбудову 6 об’єктів на станції Городище

Працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці відбудували за місяць 6 об’єктів на станції Городище, що постраждали внаслідок пожежі у серпні поточного року.

Будівельники залізниці капітально відбудували житлові будинки з виконанням усього комплексу зовнішніх та внутрішніх оздоблювальних робіт. У будинках встановлено металопластикові вікна, а покрівлю облаштовано метало черепицею. Відновлено усі конструкції зруйновані пожежею: теплиці, вбиральні, господарчі сараї, огорожі.

Роботи тривали протягом чотирьох тижнів. У процесі відбудови було задіяно 180 працівників з  п’яти будівельних підрозділів: будівельно-монтажних поїздів станцій Знам’янка, Гайворон, Вапнярка, а також Херсонського, Шевченківського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь.

Кінцевий результат роботи будильників високо оцінив головний інженер – перший заступник начальника залізниці Юрій Мруць під час чергової перевірки. Питання оперативної відбудови будівель погорільців перебували на постійному контролі начальника Одеської залізниці Віктор Фрунзи.

Прес-центр Одеської залізниці




22.10.2014р. - Одеська залізниця: оскаржувати рішення тендерної комісії слід у правовому полі

Одеські залізничники вважають дикунством силові методі та залякування працівників служби матеріально-технічного постачання Одеської залізниці.

Безпрецедентний випадок, який стався 20 жовтня 2014 року свідчить про умисну дестабілізацію роботи стратегічно важливого для забезпечення роботи залізниці підрозділу. З використанням фізичної сили та чисельної переваги невідомі здійснили несанкціоноване проникнення у будівлю служби матеріально-технічного постачання. Силові дії невідомих та використання воєнної техніки посіяли паніку серед працівників структурного підрозділу Одеської залізниці.

Ймовірно, що організатором цієї події була зацікавлена особа, яку не задовольнили результати проведення конкурсних торгів та таким чином помстилася.

Одеські залізничники наголошують: проведення конкурсних торгів підприємством здійснюється згідно з Законом України «Про здійснення державних закупівель», який передбачає певний порядок оскарження дій замовника торгів, адже оскаржувати рішення тендерної комісії слід виключно у правовому полі! Існує порядок процедури оскарження згідно з яким суб’єкт оскарження може надати скаргу до Антимонопольного комітету України або звернутися до суду.

* Довідка:

Служба матеріально-технічного постачання залізниці займається придбанням та постачанням необхідних для роботи залізниці запасних частин, обладнання, матеріалів, а також спецодягу та спецвзуття для працівників структурних підрозділів залізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




22.10.2014р. - Управління Одеської залізниці працює у штатному режимі

Наразі керівництво та працівники управління Одеської залізниці працюють у штатному режимі.

Учора у кабінетах керівників залізниці представниками головного слідчого управління Міністерства внутрішніх справ України було проведено обшук та виїмка документації з метою перевірки дотримання вимог законодавств в сфері господарської діяльності підприємства  протягом  2010-2014 років.

Інформації про наявність заяв правоохоронців про підозри або виявлення порушень чинного законодавства діючим або попереднім керівництвом залізниці немає. Залізничники співпрацюють з правоохоронними органами та переконані у об’єктивності результатів перевірки силовиків.

Прес-служба Одеської залізниці




14.10.2014р. - Колійна машинна станція Цвіткове Одеської залізниці отримала першість у галузевому змаганні
Колійна машинна станція Цвіткове Одеської залізниці отримала першість у галузевому змаганні

За підсумками першого півріччя поточного року перемогу у галузевому змаганні виборов структурний підрозділ Одеської залізниці – колійна машинна станція Цвіткове.

Перехідний червоний прапор та почесний диплом начальнику структурного підрозділу вручив заступник начальника Департаменту колійного господарства Укрзалізниці Володимир Шишковський, який, вітаючи трударів-колійників, побажав їм натхненної праці та висловив сподівання, що вони й надалі утримуватимуть першість.

Галузеві нагороди — перехідний червоний прапор та почесний диплом — колійна машинна станція № 129 здобуває вже вчетверте (отримувала вона їх у 2007, 2009, 2010 рр.). Колійна машинна станція Цвіткове дислокується в селищі міського типу Цвіткове Городищенського району, що на Черкащині. Структурний підрозділ нараховує 270 працівників, середній вік яких від 25 до 45 років.

За 9 місяців поточного року працівники КПС Цвіткове уклали 13,33 км безстикової колії, капітально відремонтували 4,05 км колії, а середнім ремонтом - 13,4 км колії. Крім того виконано послуги по комплексно-оздоровчому ремонту 5,1 км колії. Також середнім ремонтом відремонтовано 5 комплектів стрілочних переводів. Наразі колектив завершив частину реконструкції непарної колії перегону Городище-Корсунь.

Прес-служба Одеської залізниці




14.10.2014р. - Одеські залізничники підбили підсумки виконання колективного договору

За 8 місяців поточного року на Одеській залізниці перевезено на 1,7%  більше вантажів, ніж за аналогічний період минулого року та на 2,3% більше запланованого. На 9,4% до рівня минулого року збільшилися перевезення експортних вантажів. За іншими видами перевезень зафіксовано падіння обсягів відносно рівня минулого року. За вказаний період послугами залізниці скористалися 28,4 млн. пасажирів, що менше минулорічного показника на 11,9% і менше планового завдання на 6,4%. Крім того, за словами начальника служби кадрової та соціальної політики Юрія Гоголенка, значне падіння обсягів перевезень і недоотримання доходів у поточному році не вплинуло на виконання зобов’язань по колективному договору – ці витрати становили близько 605 млн. грн. Окрім того за досягнутим рівнем середньомісячної заробітної плати Одеська залізниця посідає перше місце серед інших залізниць України протягом червня, липня та серпня.

Про це стало відомо в ході конференції трудового колективу Одеської залізниці, де обговорювалися питання виконання колективного договору за 8 місяців поточного року. Конференція відбулася 9 жовтня 2014 року у актовій залі Управління Одеської залізниці. У роботі конференції взяли участь начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза, голова Дорожнього комітету профспілки Анатолій Прокопенко, перший заступник голови Дорожнього комітету профспілки Ігор Соловйов, начальник служби кадрової та соціальної політики Юрій Гоголенко, начальники служб, дирекцій залізниці, голови територіальних комітетів профспілки та інші. Залізничники та представники профспілкових організацій традиційно обговорювали важливі питання збереження пільг, соціальних гарантій працівників магістралі та важливість належної організації умов праці за умов загального зниження виробничих показників підприємства.

Особливу увагу керівників та профспілкових лідерів начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза звернув на питання актуальності омолодження колективу залізниці і важливості індивідуального підходу до кожного працюючого пенсіонера.

За звітній період, незважаючи на об’єктивні труднощі, що негативно вплинули на роботу Одеської магістралі, адміністрації вдалося зберегти стабільність у роботі колективу і цим реалізувати більшість  запланованих завдань у виробничій та фінансово-економічній діяльності, забезпечити трудові і соціальні гарантії, встановлені колективним договором для працівників і ветеранів.

*Довідка

Нагадаємо, що звіти адміністрації залізниці та Дорожнього комітету профспілки щодо виконання зобов’язань колективного договору обговорюються двічі на рік: за поточними результатами роботи та річними. Під час заходу представники структурних підрозділів – делегати конференції обговорюють важливі питання щодо виконання зобов’язань колективного договору. На конференцію запрошують керівництво структурних підрозділів та галузевих служб для оперативного усунення допущених недоліків та організації подальшої роботи.

По завершенні обговорення  питань, внесених до порядку денного засідання робочої комісії, до колективного договору можуть бути внесені певні зміни і доповнення, які затверджуються на конференції трудового колективу залізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




08.10.2014р. - Інспекції з енергозбереження Одеської залізниці 15 років

Інспекція з енергозбереження Одеської залізниці відзначила 15-річчя від дня заснування. За період роботи інспекції вдалося досягти щорічної економії як мінімум 4-х тис. тонн умовного палива (з них 2,5 тис. у тязі поїздів та 1,5 тис. у стаціонарній енергетиці) вартістю понад 20 млн. грн. В ході реструктуризації з 2010 році інспекція підпорядкована першому-заступнику начальника залізниці, заступнику начальника залізниці з рухомого складу та матеріально-технічного постачання і наразі має назву «відділ з контролю використання енергоресурсів».

Упродовж останніх 5-ти років на залізниці було впроваджено дієву систему енерго- та ресурсозберігаючих заходів у тязі поїздів і стаціонарній енергетиці. Відділом з контролю використання енергоресурсів за 2010-2014рр. проведено 26 енергетичних обстеження структурних підрозділів залізниці під час яких було виявлено можливість економії понад 9 тис. тонн умовного палива. Цього року вже отримано економію паливно-енергетичних ресурсів на загальну суму майже 60 млн. грн. Також було проведено 651 перевірку структурних підрозділів.

Начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза привітав колектив інспекції: «Саме фахівці інспекції, які працювали з часу її створення, заклали основи ресурсозберігаючої політики залізниці, що призвели до підвищення енергоефективності перевізного процесу та зниження енергоємності в експлуатаційній і господарчій сферах». За впровадження на залізниці заходів та програм з енергозбереження, проведення концептуальних заходів бережливого виробництва щодо раціонального використання усіх категорій виробничих ресурсів подяками від начальника залізниці було заохочено начальника відділу з нормування паливно-енергетичних ресурсів – заступника начальника служби локомотивного господарства Михайла Донденка, заступника начальника технічної служби Михайла Мелешка, начальника відділу з контролю виконання енергоресурсів служби локомотивного господарства Вадима Чупріна.

Прес-служба Одеської залізниці




06.10.2014р. - Одеські залізничники вдосконалюють заходи з попередження розкрадань обладнання

За 9 місяців поточного року матеріальні збитки від розкрадань та пошкоджень пристроїв СЦБ та зв’язку Одеської залізниці становлять 166 тис. грн. За цей період зафіксовано 121 випадок розукомплектування, псування та крадіжок майна залізниці сторонніми особами. По всім випадкам були порушені кримінальні провадження на підставі ст. 185 (крадіжка) та ст. 194 (умисне знищення або пошкодження майна) Кримінального кодексу України. Значна частина матеріальних збитків нанесена у зв’язку з розукомплектуванням невідомими особами релейних шаф, крадіжок трансформаторів та дросель-трансформаторів, викрадень та псувань кабелю зв’язку. За вказаний період було розукомплектовано 6 релейних шаф, викрадено 233 прилади СЦБ та 53 дросель-трансформатори.

Найбільш криміногенними дільницями залізниці є Снігурівка – Апостолове, Долинська – Миколаїв, Борщі – Слобідка, Заплази – Жеребкове, станції Каховка, Зелена.

Служба сигналізації та зв’язку залізниці надсилає у правоохоронні органи листи з проханням вжити відповідні заходи з попередження крадіжок та пошкоджень невідомими особами пристроїв інфраструктури залізниці. Крім того за 9 місяців 2014 року працівниками підрозділів господарства сигналізації та зв’язку залізниці та працівниками лінійних відділів УМВС України було проведено 51 рейд по перевірці пунктів прийому металобрухту від населення та проведено 127 взаємоперевірок з правоохоронними органами з питань випадків крадіжок або пошкоджень пристроїв СЦБ та зв’язку.

По забезпеченню безпеки руху, надійності пристроїв та для виключення можливості їх розукомплектування за вказаний період виконано додаткові заходи з метою посилення боротьби з крадіжками, зокрема: обладнано захисними сітками 168 карликових і переїзних світлофорів; встановлено 186 додаткових запірних пристроїв (на релейних та батарейних шафах, стрілочних електроприводах), впроваджено 229 одиниць сигналізацій контролю відкриття дверей релейних приміщень та шаф, а також 221 антивандальний пристрій для захисту дросель-трансформаторів.

По кожному з випадків розкрадання чи пошкодження обладнання оперативний персонал господарства у терміновому порядку інформує органи міліції.

*Довідка

Прилади, які обслуговують працівники господарства сигналізації та зв’язку, забезпечують безпеку руху поїздів. Несанкціоновані втручання сторонніми особами в роботу залізниці заважає нормальному функціонуванню технічних засобів. Усі випадки розкрадань і пошкоджень приладів сигналізації, централізації, блокування та зв’язку загрожуватиме безпеці руху поїздів, можуть створити аварійну ситуацію на залізниці, що загрожує схоронності вантажів та життям пасажирів. По кожному з зафіксованих випадків правопорушень повний пакет документів відносно викраденого чи пошкодженого майна залізниці передається до Управління міністерства внутрішніх справ України на Одеській залізниці.

Прес-служба Одеської залізниці




01.10.2014р. - Одеська залізниця зберегла лідерство у конкурсі професійної майстерності оглядачів вагонів
Одеська залізниця зберегла лідерство у конкурсі професійної майстерності оглядачів вагонів

Представники Одеської залізниці другий рік поспіль зберігають  лідерство на конкурсі професійної майстерності оглядачів вагонів. Оглядачі вагонів від Одеської залізниці Василь Сморжанюк (ремонтно-експлуатаційне вагонне депо Одеса-Застава-1) та Володимир Левшук (експлуатаційне вагонне депо Знам`янка) посіли перше і друге місце у індивідуальному заліку заключного туру конкурсу. Третій представник з ремонтно-експлуатаційного вагонного депо Одеса-Застав-1 Дмитро Ємельянов посів дев’яте місце, проте це не значно вплинуло на результат командного заліку.

Заключний тур цьогорічного конкурсу професійної майстерності оглядачів вагонів проходив 25-26 вересня 2014 року на базі експлуатаційного вагонного депо Котовськ Одеської залізниці.

Захід відбувся під головуванням начальника Департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Олексія Ткачика, який у вітальному слові до присутніх висловив переконання у тому, що найвідповідальніша робота (від якості якої залежить безпека руху поїздів) у оглядача вагонів, а участь у конкурсі професійної майстерності допоможе обмінятися досвідом, познайомитися з колегами з інших залізниць та продемонструвати власні знання та уміння. За словами заступника начальника технічного відділу Департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Андрія Довганя особливістю цьогорічного конкурсу є внесення змін у Положення про проведення Конкурсу професійної майстерності оглядачів вагонів, які обслуговують вантажні вагони. Згідно з якими відтепер місце проведення наступного конкурсу залежатиме від того, яка команда посяде останнє місце у конкурсі. Найгірший результат свідчитиме про те, що представникам вагонного господарства  цієї залізниці є над чим попрацювати. Недоліки усуватимуться у ході підготовки до проведення наступного конкурсу.

Одеську залізницю на заході представили заступник начальника залізниці по рухомому складу і матеріально-технічному постачанню Олександр Голосінський, начальник служби вагонного господарства Анатолій Драник, головний інженер служби Сергій Васильєв та представник від вагонного депо Одеса-Застава-1 Олександр Лілік з командою –переможцем відбірного туру конкурсу.

Змагання проводились у два етапи: теоретичний та практичний. В ході теоретичної частини конкурсу оглядачі мали пройти тестове завдання, вірно оформити довідку ВУ-45 та продемонструвати знання нормативів по гальмам. На практиці слід було виявити несправності на трьох вагонах (цистерні, критому, піввагоні) та якомога швидше замінити підвіску гальмівного башмака вантажного вагону.

Результати конкурсу підтвердили, що старанність, досвід та єдина командна робота залізничників приносять перемогу. Представники Одеської залізниці показали найкращі результати на всіх етапах змагання: як у теоретичних знаннях, так у їх застосуванні на практиці.

Окремо слід зазначити, що цього року не змогли взяти участь у конкурсі оглядачі з Донецької залізниці, проте начальник Департаменту вагонного господарства Укрзалізниці Олексій Ткачик висловив щире сподівання що наступного року конкурс буде проведено під мирним небом на Донецькій магістралі.

Прес-служба Одеської залізниці




29.09.2014р. - Одеські залізничники екстрено відновлюють пошкоджений вибухом стрілочний перевод

Одеські залізничники екстрено відновлюють стрілочний перевод, який сьогодні вночі о 03:53 пошкодили зловмисники. Закінчити його відновлення планується до 20:00.

 Випадок незаконного втручання в роботу залізничного транспорту стався в межах станції Одеса-Пересип. Під час огляду місця події комісія залізниці виявила пошкодження від вибуху стрілочного переводу №21 в зоні рамних рейок та його електроприводу. Тут утворилася воронка діаметром близько 3,5 м і глибиною 1,2 м.

Фрагменти деталей вузлів стрілочного переводу були розкидані в радіусі 100 метрів. Зокрема, пошкоджені дві рамні рейки, гостряки, комплект стрілочних тяг, п’ять залізобетонних брусів, стрілочна гарнітура, електропривід. Також пошкоджено ізолятор групового заземлення на опорі контактної мережі №25, деформовано сигнальний знак.

Через дії зловмисників на суміжній головній парній колії швидкість руху поїздів обмежена до 25 км/год. Завдано прямого збитку залізниці більш ніж на 80 тис. грн. Затримок руху поїздів немає.

Прес-служба Одеської залізниці




 Архів новин