Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
29.01.2015р. - На Одеській залізниці відремонтовано майже 8,5 тис. вагонів

У 2014 році у вагонних депо Одеської залізниці відремонтовано плановими ремонтами 8 тис. 473 вантажних вагона, що на 14 % перевищують планове завдання. Зокрема деповським ремонтом відремонтовано 7 тис. 619 вагонів, з них: 3 тис. 477 піввагонів, 2 тис. 138 зерновозів, 655 універсальних критих вагонів, 562 цистерни, інші види вагонів – 787 одиниць та капітальним ремонтом 767 вагонів, з них: 854 вагони, а саме 331 піввагон, 163 цистерни, інші види вагонів – 360 одиниць.

Найбільше вагонів відремонтовано у ремонтному вагонному депо Знам'янка – 2 тис. 571 одиниця, ремонтно-експлуатаційному депо Херсон – 1 тис. 973 одиниці, ремонтному вагонному депо Помічна – 1 тис. 712 одиниць, ремонтному вагонному депо ім. Т. Шевченка – 1 тис. 666 одиниць, ремонтно-експлуатаційному депо Одеса-Застава-І – 439 одиниць та ремонтно-експлуатаційному депо Котовськ – 112.

Прес-центр Одеської залізниці




28.01.2015р. - У 2014 році Одеськими залізничниками капітально відремонтовано три мости
У 2014 році Одеськими залізничниками капітально відремонтовано три мости

У минулому році Одеськими залізничниками капітально відремонтовано три мости. У відповідності до планів капітального ремонту штучних споруд та земляного полотна на 2014 рік виконано роботу по заміні дефектної металевої прогонової споруди довжиною 55 м на мосту 49 км дільниці Шевченко – Вапнярка, також замінено тимчасову металеву прогонову споруду на мосту 10 км ПК10 дільниці Богачеве – Дашуківка, на мосту 223 км дільниці Нововесела – Каховка замінено дві дефектні залізобетонні прогонові споруди.

У 2014 році було замінено 731 дефектний дерев’яний мостовий брус, укладено 388 залізобетонних мостових спеціальних шпал. Виконано роботу з фарбування 2 тис. 199 тонн металоконструкцій мостів. На мосту 49 км перегону Ладижин – Губник виконані роботи по влаштуванню 32 плит безбаластного мостового полотна.

На «хворому» (не стійкому) місці земляного полотна 360 км ПК 7-10 дільниці Миронівка – П’ятихатки виконані роботи з подовження водопропускної труби та розпочаті роботи з влаштування контрбанкету.

В цілому по залізниці виконані роботи з приведення земляного полотна до встановлених нормпротяжністю 24 тис. 600 погонних метрів, укріплено кювети водовідвідними залізобетонними блоками – 1 тис. 174,5 погонних метрів.

Крім того, у минулому році розпочаті роботи з капітального ремонту пішохідного мосту на 140 км ст. Первомайськ-на-Бузі та влаштування колесовідбійного огородження з суцільним асфальтуванням проїжджої частини на мосту 61 км дільниці Одеса – Білгород-Дністровський. У поточному році планується завершення зазначених робіт.

Прес-центр Одеської залізниці




27.01.2015р. - Одеські залізничники посилюють охорону стратегічних об’єктів
Одеські залізничники посилюють охорону стратегічних об’єктів

Начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза прийняв рішення щодо посилення заходів безпеки спрямованих на захист від проникнення на території станцій сторонніх осіб та забезпечення протидії можливим терористичним актам на стратегічних об’єктах залізниці.

Наразі служба відомчої воєнізованої охорони додатково виставила охорону на 37 стратегічних об’єктах: 24 мостах та 13 тягових підстанціях. До стрілецьких підрозділів з охорони об’єктів та вантажів загонів воєнізованої охорони Одеської залізниці найближчим часом будуть прийняті ще п’ять десятків працівників. На ряді станцій також посилено охорону парків; зокрема збільшено кількість працівників задіяних в охороні (у тому числі на станціях Одеса-Пересип та Іллічівськ-Поромна). Також організовано проведення заняття з усіма причетними про порядок дій, передбачених «Пам’яткою першочергових дій персоналу підприємств, установ та організацій у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів». Крім того для залізничників, які здійснюють технічне обслуговування рухомого складу та колій, проведені інструктажі щодо звернення уваги на залишені предмети та речі на залізничних коліях, під вагонами.

Наразі ведуться роботи з покращення освітлення станції у районі перехідного мосту Одеського парку станції Одеса-Пересип, де перебувають вагони з розрядними (небезпечними) вантажами, буде додатково встановлено 12 прожекторів потужністю 1Квт кожний. Найближчим часом на території станції буде встановлено систему відеоспостереження.

Проектна група Знам’янського будівельно-монтажно експлуатаційного управління для проведення попереднього проектування готує техніко-економічне обґрунтування і розробку схеми огородження станції Одеса-Пересип. Попередньо заплановано використати металічну сітку, що дасть змогу залишити хорошу видимість при забезпеченні безпеки від незаконних проникнень. З 26 січня розпочнеться етап підготовчих робіт з натурної геодезичної зйомки, що триватиме протягом чотирьох днів.

Прес-центр Одеської залізниці




22.01.2015р. - За 2014 рік Одеські залізничники відремонтували 417 км колії

У минулому році Одеські залізничники оздоровили різними видами ремонту 417,3 км колії. Згідно з планом капітально-колійних робіт виконано 20,6 км реконструкції колії. У тому числі виконання капітального ремонту  колії становить 39,48 км, середнього ремонту – 110 км та 21,4 км колії замінено новими рейками. Комплексно-оздоровчим ремонтом відремонтовано 100 км колії. Також було замінено 66 комплектів стрілочних переводів на нові, у т.ч. на  залізобетонних брусах – 34 комплекти та ще 52 комплекти відремонтовано середнім ремонтом.

Наймасштабнішу роботу було виконано по реконструкції непарної колії перегону Корсунь – Городище з укладкою безстикової колії, у т.ч. довгомірів (довгі пліті) довжиною 10,3 км та замінено новими 250 погонних метрів рейок на мосту 143 км.  Після виконання робіт відремонтована дільниця була відкрита для руху поїздів зі швидкістю 110 км/год для пасажирських та 80 км/год для вантажних.

Прес-центр Одеської залізниці




21.01.2015р. - За 2014 рік на Одеській залізниці капітально відремонтовано 15 переїздів

Протягом 2014 року працівниками колійного господарства Одеської залізниці капітально відремонтовано 15 переїздів, ще на 25 переїздах було виконано роботу з заміни старопридатних переїзних настилів на нові.

Також на двох переїздах були виконані роботи з покращення видимості, зокрема на 302 км перегону Лікарівка – Павлиш розроблена виїмка шляхом усунення ґрунту, а на 1162 км перегону Мартиновська – Веселинове вирублено зайву рослинність.

      У минулому році виконано реконструкцію переїзду з автобусним рухом через під’їзну колію ВАТ «Шарівське» по  ст. Шарівка з обладнанням його переїзною сигналізацією. 

Роботи по ремонту та реконструкції переїздів проводились відповідно до «Галузевої програми  забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах на 2011-2015 рр».

Прес-центр Одеської залізниці




20.01.2015р. - На Одеській залізниці відбулися полігонні та командно-штабні навчання відновних поїздів

Нещодавно на базі Котовської дистанції колії Одеської залізниці відбулися полігонні та командно-штабні навчання відновних поїздів щодо координації дій під час ліквідації наслідків транспортних подій. Проводив навчальний захід головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольф Мелкумян. У навчаннях взяли участь представники ревізорського апарату, дирекцій залізничних перевезень та начальники усіх відновних поїздів станцій Одеса-Товарна, Котовськ, Роздільна, ім.. Т.Шевченка, Помічна, Знам’янка та Миколаїв. Практичні заняття проводились з використання вантажопідіймальних кранів, гідравлічного обладнання та інших пристосувань для ведення відбудовних робіт.

На початку заходу було обговорено низку питань щодо обладнання штабних наметів на прикладі намету, розташованого для проведення навчань, який було обладнано усім необхідним: портативними столами, стільцями, обігрівачами, електрочайниками, електростанціями і розетками для підключення живлення мобільних телефонів.

Далі учасники заходу спостерігали на майданчику встановлення за допомогою двох кранів на рейки моторного вагону електропоїзда серії ЕР9 з вантажопідіймальним краном ЕДК 1000/2 з використанням приладів для з’єднання візків із кузовом вагону. Демонстрація імітувала схід вагону.Також було продемонстровано дії у разі сходу причіпного вагону електропоїзда ЕР9 за допомогою гідравлічного обладнання виробництва Німеччини. Наступним кроком полігонних навчань став варіант встановлення на рейки моторного вагону дизель-поїзда серії Д1 угорського виробництва

За словами головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфа Мелкумяна робота відновних поїздів завжди була зверхвідповідальною, а у нинішній тривожний час залізничникам слід бути не тільки професіоналами своєї справи, а й проявляти максимальну уважність та пильність.

Злагоджена робота Одеських залізничників під час полігонних та командно-штабних навчань відновних поїздів свідчить про готовність у разі необхідності оперативно ліквідувати наслідки надзвичайних ситуацій на об'єктах залізничної інфраструктури.

Прес-центр Одеської залізниці




19.01.2015р. - На Одеській залізниці зважено 40 тис. 124 вантажні поїзди

На тензометричних динамічних вагонних вагах Одеської залізниці за 12 місяців 2014 року зважено 40 тис.124 вантажні поїзди, що на 2 тис. 846 поїздів більше, ніж у 2013 році. Такі ваги працюють на трьох пунктах комерційного огляду поїздів та вагонів на станціях Котовськ, Знам’янка і Тимкове для зважування під час руху залізничних вагонів на швидкості до 15км/год, рахунку кількості вагонів, реєстрації маси кожного вагону і маси складу поїзда.

Зокрема було виявлено вагони навантаження інших залізниць з нестачею вантажу – 1 тис. 031 вагон, 225 вагонів з порушенням технічних умов навантаження та кріплення вантажів, з них: 166 вагонів з понаднормативною різницею завантаження візків та 59 вагонів з перевантаженням понад трафаретну вантажопідйомність.

Служба комерційної роботи та маркетингу Одеської залізниці піклується про цілісність отриманих з інших залізниць вантажів і завдяки технічним засобам виявляються вагони не лише з ознаками незбереження вантажу, а й порушеннями технічних умов навантаження та кріплення вантажів. Це дає можливість своєчасно виявляти та усувати комерційні несправності, що загрожують безпеці руху та не допускати віднесення не збережених перевезень на відповідальність Одеської залізниці.

*Довідка

Всього на Одеській залізниці працюють дев’ять пунктів комерційного огляду поїздів та вагонів на станціях Одеса-Застава-1, Одеса-Сортувальна, Роздільна-Сортувальна, Котовськ, Знам’янка, Тимкове, ім.Т.Шевченка, Херсон, Миколаїв, частина яких оснащена технічними засобами контролю за цілісністю вантажу на шляху прямування.

Прес-центр Одеської залізниці




15.01.2015р. - Одеські залізничники вдосконалюють освітлення Горбатого мосту

До Нового року працівники мостової бригади Одеської дистанції колії додали декоративному освітленню шляхопроводу «Горбатий мост» потужності (як і було раніше заплановано) – ще 24 світлодіодних прожектори прикрашають чотири верхні аркові частини. Всі прожектори споживають всього 2,25 КВт електроенергії. Економічність прожекторів зумовлено використанням фотоелементів. Роботи тривали з 24 по 26 грудня 2014 року в складних умовах насиченого руху автотранспорту через проїжджу частину мосту.

Для того, щоб надати мосту завершеного вигляду у найближчих планах одеських залізничників – встановлення освітлення нижнього ярусу мосту пофарбованого у червоний колір. Реалізацію чергового етапу вдосконалення естетичного стану споруди заплановано на перший квартал 2015 року. Протягом року залізничники планують укласти плиткою конуси в основі мосту, заасфальтувати тротуарні доріжки на мосту, встановити відбійники за напрямком руху автотранспорту з лівої та правої сторін. Виконання зазначених робіт перебуває на контролі в начальника Одеської залізниці Віктора Фрунзи та головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфа Мелкумяна.

Нагадаємо, що на початку листопада минулого року напередодні Дня залізничника України відбулася презентація оновленого Горбатого мосту після ряду ремонтних робіт виконаних силами працівників Одеської залізниці, що спрямовані на покращення естетичного стану споруди. Одеські залізничники постійно дбають про удосконалення зовнішнього вигляду та технічного стану цієї споруди.

Прес-центр Одеської залізниці




15.01.2015р. - Вдячність пасажирів – найвища оцінка роботи Одеської залізниці

Ціла низка подяк від пасажирів надійшла останнім часом на адресу Одеської залізниці. Люди просять подякувати залізничникам за проявлені чуйність, небайдужість та допомогу пасажирам у скрутній ситуації. За словами начальника пасажирської служби Одеської залізниці Олександра Кіселевича однією з ознак високопрофесійного залізничника є уміння швидко приймати рішення в екстремальних умовах, переключатися з однієї задачі на іншу при цьому виконуючу свою роботу чітко та якісно. Але безумовним плюсом представника будь-якої професії є людяність, вміння ввічливо вислухати пасажира та максимально сприяти у вирішенні проблемного питання.

На адресу веб-приймальні Укрзалізниці надійшло звернення від Владислава Едуардовича Посмітюхи, який висловлював глибоку вдячність провіднику вагону №13 поїзда №108 Ужгород – Одеса Анатолію Шаманському: «Я ніколи ще так не їхав у поїзді. Доброзичливість до пасажира, тепле слово, люб’язність, ввічливість, сумлінне виконання посадових обов’язків, забезпечення високої культури обслуговування кожного пасажира, справжній європейський сервіс, гарний настрій на всьому шляху та те, що провідник навіть вислухав усі проблеми особисті – став для мене психологом. Таких провідників, я впевнений, що майже немає. За весь час скільки я їжджу у поїздах (2-3 рази на місяць) я ніколи такого провідника не бачив. Я хочу, щоб цей хлопець був на увазі Одеського депо, бажаю, щоб депо допомогло розкрити свій потенціал та вести його до більш великих посад. Я в ньому впевнений!».

До редакції відомчої газети залізниці звернувся А.Л.Худаєв, який попросив на сторінках газети щиро подякувати квитковому касиру пасажирського вокзалу Одеса-Головна – Надії Дмитрівні Дробаха. Напередодні Новорічних свят він роздрукував заздалегідь замовлений електронний квиток у квитковій касі станції Балта, проте перед відправленням поїзда QR-код не зчитувався і провідник не міг пропустити до вагону пасажира із пошкодженим проїзним документом. Пасажир звернувся до касирів вокзалу із проханням допомогти, адже до відправлення поїзда залишалося менше півгодини…

«Дуже приємно, що Надія Дмитрівна так допомогла мені у непростій ситуації. Розумниця, що так віднеслась!», - згадує події 28 грудня минулого року Анатолій Худаєв.

«Дійсно, пам’ятаю цього пасажира, - розказує квитковий касир вокзалу Одеса-Головна Надія Дробаха, - тоді довелося діяти швидко, адже цифри пристрій не зчитує, через технічну помилку друку цифри наклалися одна на одну і навіть під лупою ми не могли їх розгледіти. Ми знайшли інший ідентичний бланк, зателефонували на вказаний там номер телефону - оператор уточнивши прізвище, сполучення поїзда, дату замовлення інтернет-квитка назвав необхідні цифри. Завдяки цьому ми швидко знайшли в системі це замовлення та роздрукували новий квиток. На щастя нам вдалося допомогти пасажиру – у цьому і полягає наша робота».

Набагато напруженіша ситуація склалася на вокзалі Одеса-Головна вже 7 січня цього року перед відправленням поїзда «Одеса-Львів». Тоді до представників вокзалу звернулися батьки групи дітей, які поспішали на поїзд, щоб встигнути на всеукраїнський конкурс мистецтв «Яскрава країна» до м. Трускавець.

«Автобусом ми їхали з Ізмаїлу до Одеси на поїзд. Але автобус зламався і група з 48 осіб (35 з яких діти віком від 6 до 13 років) ризикували не потрапити на конкурс до якого так довго готувалися. Батьки дітей з нашої групи звернулися до в.о.начальника вокзалу Одеса-Головна Олега Петровича Сироти із проханням допомогти якось у цій ситуації. Мене просто вразило те, що начальник вокзалу у вихідний день сам зателефонував мені та просив кожні 5 хвилин повідомляти йому де ми знаходимося. По прибутті нашого автобусу на вокзал нас зустрічала група працівників вокзалу з візками для багажу, начальник вокзалу, представники патрульної служби лінійного відділку  на ст. Одеса-Головна на чолі з лейтенантом міліції Пшеничним Сергієм Віталійовичем. Незважаючи на зірки на погонах та посади і керівники, і рядові працівники допомогли нам перенести валізи, костюми, посадити малечу в поїзд. Мене приємно здивувала така організація роботи з групами дітей. Але й це ще не все – на прохання одеситів нам організували  таку саме «команду» із львівських залізничників і міліціонерів, які допомогли нам при висадці з поїзду та супроводжували до автобуса у Львові.  Така доброзичливість і відкритість не залишила нас байдужими – від імені дітей, їх батьків та нас особисто хочемо щиро подякувати працівникам Одеської залізниці, всім хто чергував 7 січня, за допомогу!», - повідомляє Евдокія Щербань, керівник зразкового ансамблю танцю «Катюша».

Одеська залізниця пишається своїми працівниками, які своєю щирістю та старанністю завоювали довіру і симпатію пасажирів.

Прес-центр Одеської залізниці




12.01.2015р. - Поїзди західного напрямку з Одеси не відмінено

Пасажирські поїзди №108/107 сполученням Одеса – Ужгород та №136/135 Одеса – Чернівці наразі не відмінено.

Укрзалізницею було прийнято рішення про тимчасове закриття продажу квитків на зазначені поїзди з 1 лютого до вирішення питання щодо можливої зміни періодичності їх курсування. Розгляд цього питання наразі триває через прогнозований спад пасажиропотоку після новорічних свят.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин