Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
20.11.2014р. - За 10 місяців поточного року на Одеській залізниці відремонтовано майже 7 тисяч вантажних вагонів

Протягом 10 місяців поточного року у вагонних депо Одеської залізниці відремонтовано плановими ремонтами  6 тис. 971 вантажний вагон, що на 14% перевищує планове завдання. Зокрема деповським ремонтом було відремонтовано 6 тис. 204 вагони, з них: 2 тис. 947 піввагонів, 1 тис. 666 зерновозів, 506 цистерн, 493 універсальних критих вагона, інші види вагонів – 592 одиниці та капітальним ремонтом 767 вагонів, з них: 310 піввагонів, 153 цистерни, інші види вагонів – 304 одиниці.

Найбільше вагонів відремонтовано у ремонтному вагонному депо Знам'янка – 2 тис. 106 одиниць, ремонтно-експлуатаційному депо Херсон – 1 тис. 609 одиниць, ремонтному вагонному депо Помічна – 1 тис. 434 одиниці, ім. Т. Шевченка – 1 тис. 360 одиниць, ремонтно-експлуатаційних депо Одеса-Застава-1 – 382 одиниці та в експлуатаційному депо Котовськ – 80 одиниць (36 піввагонів, 18 зерновозів, інші види вагонів – 26 одиниць). Нагадаємо, що у квітні поточного року експлуатаційне вагонне депо Котовськ отримало дозвіл «Ради залізничного транспорту країн учасниць співдружності» на виконання деповського ремонту вантажних вагонів, що дозволило збільшити обсяги виробництва.

Прес-центр Одеської залізниці




19.11.2014р. - Одеські залізничники провели 32 заходи спрямовані на зменшення обсягів споживання газу

За 10 місяців поточного року одеські залізничники провели 32 заходи спрямовані на зменшення обсягів споживання газу у 21 структурному підрозділі.

На Одеській магістралі понад сотні газових котелень і топочних за рік споживають  у середньому близько 14 млн. м3 газу вартістю понад 80 млн. грн., а тому пошуки альтернативних джерел теплової енергії і оптимізація споживання паливно-енергетичних ресурсів наразі особливо актуальні  через високу вартість газового палива. Тому важливим є реалізація Плану заходів щодо зменшення обсягів споживання природного газу залізничним транспортом України протягом опалювального періоду 2014-2015 рр  по Одеській залізниці. За вказаний період впроваджено альтеративні системи електроопалення приміщень з використанням електрокотлів, електроконвекторів, обігрівачів у моторвагонного депо Одеса-Застава-1, локомотивних депо Котовськ, Знам’янка, Миколаїв-Вантажний. Крім того забезпечено задовільний стан для введення  в експлуатацію резервних вугільних котелень у вагонному експлуатаційному депо Котовськ, Знам’янка, Знам’янській та Миколаївській дистанціях колії, колійній машинній станції Знам’янка, рейкозварювальному поїзді станції Первомайськ-на-Бузі, Знам’янському та Шевченківському будівельно-монтажному експлуатаційному управлінні, будівельно-монтажному поїзді станції Знам’янка та резервної мазутної котельні вагонного депо Каховка.

Для забезпечення завдання зниження споживання газу на 30% у порівнянні з минулим роком на залізниці діє ефективна система контролю за споживанням газу у робочій час та неробочі дні згідно встановлених лімітів. Враховуючи високу вартість газового палива, необхідно в першу чергу значно знизити його споживання і важливе значення у цьому має утеплення будівель, що значно заощаджує використання паливних ресурсів, адже починати роботу, розробку енергоефективних проектних рішень необхідно з забезпечення енергозбереження у будівлях шляхом використання енергоефективних теплоізолізаційних матеріалів, енергоекономічних конструкцій зовнішніх стін, систем утилізації тепла тощо.

Прес-центр Одеської залізниці




13.11.2014р. - На Одеської магістралі виготовлятимуть спецодяг для залізничників

Вже з наступного року спецодяг для залізничників виготовлятимуть власними силами швейних цехів Одеської магістралі.

За попередніми розрахунками на 2015 рік для задоволення потреб одеських залізничників у спецодязі потрібно власними силами пошити 25 тис. костюмів з бавовни, 295 тис. пар брезентових рукавиць та 25 тис. сигнальних жилетів. 70% даної продукції забезпечить швацький цех локомотивного депо Помічна, а решту – 30% новий цех, що незабаром відкриють в Одесі.

На розвиток пошиву спецодягу власними силами Одеській залізниці необхідні певні капіталовкладення – 485 тис. грн., які потрібні для проведення модернізації існуючого обладнання  вдосконалення технічної бази, приведення до санітарно-гігієнічних норм діючих цехів. Адже в приміщеннях швацьких цехів мають бути потужна вентиляційна система, протипожежна сигналізація, спеціальне приміщення для складування сировини (тканини, ниток, ґудзиків) та готової продукції.

У виділеному приміщенні головного матеріального складу служби матеріально-технічного постачання Одеської залізниці буде організовано новий швейний цех площею 70 м2, який потрібно оснастити сучасними промисловими машинами та обладнанням. Для забезпечення безперебійного виробничого процесу стане в нагоді дизель-генераторний пристрій резервного живлення на випадок відключення електроенергії.

Розвиток власного виробництва дасть можливість одеським залізничникам додатково створити 15 робочих місць, де зможуть працевлаштувати як залізничників, так і людей з особливими потребами. Пошиття спецодягу власними силами дозволить без обтяжливо довготривалих тендерних процедур дотримуватися встановлених термінів та вчасно постачати залізничникам рукавиці, костюми, сигнальні жилети, а також створити необхідний запас продукції. Згодом можна очікувати підвищення рентабельності та зниження собівартості продукції. За підрахунками закладені кошти мають окупитися через 3-5 років.

Прес-центр Одеської залізниці




10.11.2014р. - Одеські залізничники дбають про соціальний захист інвалідів

На Одеській залізниці працює 1 тис. 771 особа з обмеженими фізичними можливостями. З початку року на залізниці працевлаштовано 77 інвалідів, 204 працівникам залізниці у поточному році було встановлено інвалідність.

Із загальної чисельності працюючих осіб з обмеженими фізичними можливостями 8 осіб мають І групу інвалідності, 386 осіб - II групу, III групу – 1 тис. 377 осіб.

Основні посади на яких працюють інваліди це - прибиральник, підсобний робітник, оператор ЕОМ, оператор котельної, слюсар, розподілювач робіт, станційний робітник та інші. Інваліди, що мають відповідну освіту, працюють на посадах юрисконсульта, бухгалтера та ін.

На залізниці організовано роботу і встановлено постійний контроль керівництвом залізниці за роботою структурних підрозділів залізниці з питання працевлаштування інвалідів, зокрема створено спрощений порядок прийому на роботу вільним наймом інвалідів, за умови проходження медичних оглядів. Також організовано активну роз'яснювальну роботу на оперативних та селекторних нарадах, налагоджено постійну роботу відділів кадрів щодо надання звітності до центрів зайнятості про наявність вакантних посад.

На залізниці вжиті усі можливі заходи на виконання законодавчих актів щодо соціального захисту інвалідів.

Прес-центр Одеської залізниці




06.11.2014р. - З початку 2014 року на Одеській залізниці підвищили свою кваліфікацію майже 6 тис. працівників

У продовж січня-жовтня поточного року підвищення кваліфікації у навчальних закладах залізничного транспорту I-IV рівнів акредитації пройшли 1 тис. 354 керівників та фахівців, що майже вдвічі більше ніж у 2013 році, 579 осіб взяли участь у спеціалізованих семінарах (у 2013 році - 361 особа), 81 особа, як і у попередньому році, пройшла курси цільового призначення.

За цей період 817 робітників залізниці освоїли нові чи суміжні професії, у тому числі 357 осіб з відривом від виробництва. Пройшли підвищення кваліфікації 4 тис. 458 робітників залізниці, з них 197 з відривом від виробництва, а підвищили свій кваліфікаційний розряд 1 тис. 260 робітників.

На залізниці підвищення кваліфікації керівників та фахівців здійснюється у ВНЗ I-IV рівнів акредитації, а освоєння нової чи суміжної професії, підвищення кваліфікації кадрами масових професій (з відривом від виробництва) в Центрі професійного розвитку персоналу Одеської залізниці та Державного закладу «Золотоніська технічна школа Укрзалізниці».

Також на залізниці проводиться робота по проведенню спеціального навчання працівникам, які пов’язанні з перевезенням небезпечних вантажів. За цей період пройшли спеціальне навчання 2 тис. 218 працівників залізниці, у тому числі: 1 тис. 922 особи  в Центрі професійного розвитку Одеської залізниці та 296 осіб в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту.  

Прес-центр Одеської залізниці




05.11.2014р. - На Одеській магістралі відзначили День залізничника
На Одеській магістралі відзначили День залізничника

4 листопада 2014 року в актовій залі Управління Одеської залізниці відбулися урочистості присвячені Дню залізничника.

У святковому заході взяли участь начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза, голова Дорожнього комітету профспілки залізниці Анатолій Прокопенко, начальник Управління морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку Одеської облдержадміністрації Олександр Ілько, заступник голови Одеської обласної ради Петро Хлицов, проректор Харківської державної академії залізничного транспорту Сергій Приходько та інші.

Віктор Фрунза, вітаючи колектив Одеської залізниці з нагоди професійного свята, зазначив: «День вшанування залізничників був заснований серед професійних свят одним із перших – ще у 1936 році, що лише підкреслює важливість та необхідність великого трудового вкладу працівників залізничних шляхів у розвиток економіки країни. Одеська залізниця є одним з головних платників податку до бюджетів усіх рівнів. За 9 місяців 2014 року по сплаті обов’язкових платежів до державних цільових фондів сплачено 1,5 млн. грн., що більше плану на 148 тис. 718 грн. (на 11,3%). Приємно відзначити, що рівень заробітної плати працівників Одеської магістралі починаючи з липня місяця на 10% є вищім у порівнянні з іншими залізницями країни».

У ході урочистостей відбулася церемонія відзначення нагородами та почесними грамотами кращих залізничників за вагомий внесок у розвиток галузі, сумлінне ставлення до виконання службових обов’язків та з нагоди професійного свята.

Прес-центр Одеської залізниці




04.11.2014р. - До Дня залізничника Одеська залізниця завершила основну частину оновлювальних робіт на Горбатому мосту
До Дня залізничника Одеська залізниця завершила основну частину оновлювальних  робіт на Горбатому мосту

3 листопада (напередодні Дня залізничника України) відбулася презентація оновленого Горбатого мосту після ряду ремонтних робіт виконаних силами працівників Одеської залізниці, що спрямовані на покращення естетичного стану споруди.

Найбільш інтенсивна робота тут тривала у липні – на об’єкті працювали 70 працівників з Одеської, Роздільнянської, Миколаївської, Херсонської, Вознесенської, Котовської дистанцій колії та дистанції колії Одеса-Сортувальна, які покрили грунтівкою та пофарбували двома шарами фарби чотири металеві арочні споруди, що надало покриттю довговічності. Для цього знадобилося 1,5 тонни фарби. Також активну участь в оновленні об’єкту взяли працівники Одеської дистанції електропостачання, які встановили 20 світлодіодних прожекторів на арковій частині і ще 10 в основі. Всі прожектори споживають всього 1,5 КВт електроенергії, що менше ніж звичайний побутовий  камін. Економічність прожекторів зумовлена також використанням фотоелементів. Ремонтники штучних споруд відремонтували решітки в огородженні мосту, пірила,  замінили та пофарбували в  червоний колір захисні металеві щити. На виконання всього комплексу робіт залізниця витратила майже 120 тис. грн.

За словами головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна це ще не весь обсяг робіт – наступного року залізничники планують укласти плиткою конуси в основі мосту, заасфальтувати тротуарні доріжки на мосту, встановити відбійники за напрямком руху автотранспорту з лівої та правої сторін, а в основі арочних конструкцій будуть демонтовані бетонні плити – замість них встановлять спеціальні решітки.

Слід відзначити, що усі вказані роботи виконувалися в складних умовах насиченого руху автотранспорту через проїжджу частину мосту. Одеські залізничники, вживають усіх необхідних заходів щодо удосконалення зовнішнього вигляду та технічного стану цієї споруди.

Прес-центр Одеської залізниці




04.11.2014р. - Вокзал Одеса-Головна набув урочистого вигляду до Дня залізничника
Вокзал Одеса-Головна набув урочистого вигляду до Дня залізничника

Пасажирський вокзал Одеса-Головна до професійного свята залізничників України набув урочистого вигляду. Завдяки ініціативі керівництва було прийнято рішення про реконструкцію системи освітлення вокзалу. Відтепер відтворено підсвічування вокзалу згідно з проектом 1952 року. У процесі реконструкції системи освітлення було замінено 32 світильники на стовпах та ще 50 світильників по периметру будівлі та платформах. Роботи тривали протягом останнього місяця.

Підсвічений вокзал – справжня окраса нічного міста, яка вражає одеситів та гостей міста з 1800 до 2000, адже наразі вона працюєу тестовому режимі для того, що виміряти навантаження на електромережу.

У планах залізничників на 2015 рік заміна усіх світильників на енергозберігаючі.

Прес-центр Одеської залізниці




Шановні колеги!

 

Прийміть сердечні вітання з професійним святом! День залізничника є урочистим для тих фахівців, хто свою долю назавжди пов’язав зі сталевими шляхами, для кого вони стали повсякденною турботою, щоденною працею, хто впевнений, що залізниця – це невід’ємна частка його життя.

Бажаємо вам міцного здоров’я, сімейного тепла та затишку, наснаги та натхнення, вдалого втілення творчих планів і здобуття нових трудових перемог задля успішного розвитку залізничної галузі.

Добра вам, злагоди та миру на рідній землі!

 

З повагою

Начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза




03.11.2014р. - Одеські залізничники відвантажили перші 100 вагонів південноафриканського вугілля
Одеські залізничники відвантажили перші 100 вагонів південноафриканського вугілля

Наразі одеські залізничники по станції Іллічівськ відвантажили понад 100 вагонів південноафриканського вугілля. 1 листопада було відвантажено 51 вагон, 2 листопада - 24 вагони; на сьогоднішній день – відвантажено ще 38 вагонів. Тепер, коли стало зрозуміло, що перевезення вугілля буде забезпечено вагонним парком Укрзалізниці (ДП «Українська транспортно-логістична компанія), а не силами приватних компаній, процес навантаження і відправлення вантажу стратегічного значення буде здійснюватись приблизно по 100 вагонів на добу.

Середньодобове навантаження по станції Іллічівськ становить 100-130 вагонів, тому, у разі оперативної подачі рухомого складу під навантаження та злагодженої роботи експедиторів, портовиків і залізничників відправлення усього обсягу вантажу – понад 1200 вагонів вугілля – триватиме 10-15 діб.

Одеські залізничники згідно з проханням порту у повному обсязі забезпечують зважування вагонів перед подачею їх під навантаження.

Крім того на станції триває звичайна робота – проходить навантаження марганцевої руди та нікелю. Таким чином обсяги роботи станції зросли вдвічі.

Працівники Іллічівського порту та станції Іллічівськ докладають максимальних зусиль для забезпечення якнайшвидшого відправлення вантажу на станції призначення, адже найближчим часом  (8 – 12 листопада поточного року) очікується друга партія вугілля обсягом 86 тис. тонн.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин