Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
02.03.2015р. - Одеська залізниця зазнала понад 11,8 млн. грн. збитків від приміських перевезень за 2014 рік

  Одеська залізниця за 12 місяців 2014  року зазнала збитків від приміських пасажирських перевезень на суму 11,8 млн. грн., що на 3,9% більше, ніж за відповідний період минулого року. Рівень збитковості яскраво ілюструє відсоток покриття витрат доходами – за 2014 рік цей показник становив 14,7%, тобто з кожної вкладеної гривні повертається тільки 15 копійок.

  Погіршує ситуацію в приміському секторі пасажирських перевезень заборгованість державних адміністрацій за пільгові перевезення 26 пільгових категорій громадян.

  Протягом 2014 року 5,3 млн. пасажирів скористалися послугами Одеської залізниці у приміському сполученні. У приміському та дальньому сполученнях за вказаний період перевезено 3,2 млн. пасажирів пільгових категорій на суму 36,7 млн. грн., а компенсації отримано 20,4 млн. грн., тобто тільки 55,3% від необхідної суми. Найгірша ситуація по місту Олександрія, а саме відсоток компенсації складає – 19,3%, по місту Черкаси – 34,1%, по Вінницькій області – 36,0%.  По Одеській області лише за 2014 рік заборгованість залізниці становить  16,3млн. грн., з них – 10,7 млн. грн. заборгувала Одеська міська рада. Відсоток компенсації по області складає 50,2%, безпосередньо по місту Одеса – 33,6%.

*Довідка

Недоотримання компенсації за пільгові перевезення окремих категорій громадян створює суттєві перешкоди для забезпечення у повному обсязі придбання запасних частин та негативно впливає на технічний стан моторвагонного рухомого складу, який потребує негайного оновлення або ремонту. Одеська залізниця щороку зазнає збитків, забезпечуючи приміські пасажирські перевезення.

Прес-центр Одеської залізниці




26.02.2015р. - На Одеській залізниці вперше відбудеться засідання комітету конкурсних торгів з онлайн-трансляцією

  З початку березня поточного року всі засідання комітету конкурсних торгів та оголошення результатів транслюватиметься через сайт Одеської залізниці у режимі онлайн у розділі «Закупівлі, партнери та рекламодавці» підрозділ «Пряма трансляція». Кілька тижнів тому працівники інформаційно-обчислювального центру Одеської залізниці придбали, встановили та підключили необхідне обладнання для здійснення онлайн-трансляцій з двох приміщень, де відбуваються відповідні засідання.

  Вперше у режимі онлайн можна буде переглянути засідання конкурсних торгів із розкриттям пропозицій торгів на такі предмети закупівлі як «рукавиці робочі» та «засоби особистого захисту» для залізничників, які відбудуться 2 березня 2015 року з 14:00.

  Нагадаємо, що проведення усіх тендерних закупівель з онлайн-трансляцією процедури обирання переможця забезпечить відкритість та прозорість під час прийняття рішень про закупівлю товарів, робіт та послуг державними підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства інфраструктури. Ідея впровадження онлайн-трансляцій належить міністру інфраструктури Андрію Пивоварському, що закріплено відповідним Окремим дорученням.

Прес-центр Одеської залізниці




26.02.2015р. - Одеські залізничники підвели підсумки виконання колективного договору

  24 лютого 2015 року у актовому залі управління Одеської залізниці відбулася конференція трудового колективу магістралі, де обговорювалося виконання колективного договору за 2014 рік.

  У ході аналізу підсумків роботи за рік з доповіді начальника служби кадрової і соціальної роботи Юрія Гоголенка стало відомо, що минулий рік для залізничної галузі був дуже напруженим, ускладнювався соціально-політичною ситуацією в Україні, проведення антитерористичної операції на сході держави. Такі фактори безумовно негативно вплинули на показники виробничої та фінансово-економічної діяльності залізничного транспорту, зокрема зниження обсягів транзитних перевезень становить 651,5 млн. тонн до плану і ще більше до рівня минулого року. Через певне відставання у роботі на залізниці триває суворий режим раціонального використання трудових ресурсів і фонду оплати праці, зниження витрат у експлуатаційній діяльності, економії паливно-енергетичних ресурсів.

  Проте у минулому році залізниці вдалося досягти позитивних результатів у роботі по окремим показникам, зокрема перевезено 165,7 млн. тонн вантажів, що більше плану на 3,7% і більше рівня 2013 року на 2,6%. Обсяг перевезень виконано на 104,5% до плану і на 102,3% до рівня минулого року. Вантажообіг становив 62,2 млрд.ткм., що вище плану на 4,1% і вище рівня минулого року на 2,5%. Перевезення на експорт становили 95,2 млн. тонн, що вище рівня 2013 року на 8,1%. Кількість відправлених пасажирів вище плану на 2%, у приміському сполученні паса жирообіг виконано вище плану на 2,5% і вище рівня 2013 року на 2,2%.

  Такі результати господарської діяльності було досягнуто завдяки активній сумісній роботі усіх підрозділів залізниці і це дозволило практично у повному обсязі виконати соціальні зобов’язання перед трудовим колективом за 2014 рік. Вартість усіх соціальних пільг і гарантій для працівників і ветеранів зросла на 49 млн. грн. у порівнянні з минулим роком.

  Голова Дорожнього комітету профспілки Одеської залізниці Анатолій Прокопенко зазначив, що керівництво залізниці і Дорпрофсожу завжди лишаються відкриті для діалогу і не відступили від реалізації жодного пункту колективного договору для залізничників і ветеранів.

  Підводячи підсумки конференції, в.о. начальника Одеської залізниці Анатолій Царенко зазначив, що незважаючи на те, що минулий рік був непростим у залізничників є усі підстави вважати його успішним. Анатолій Царенко проаналізував теперішні показники діяльності залізниці і подякував трудовому колективу за згуртованість і невтомну працю на початку поточного року, що дає можливість зробити оптимістичний прогноз роботи за перший квартал.

   Прес-центр Одеської залізниці




26.02.2015р. - Одеські залізничники посилять контроль за проїздом у приміських поїздах

   З 2 по 31 березня поточного року на Одеській залізниці посилять контроль за дотриманням пасажирами порядку оформлення проїзних документів. Залізничники проводитимуть такі заходи в рамках «Місячника по підвищенню прибутковості від перевезень пасажирів у приміському сполученні». Метою місячника є не тільки підвищити доходність від перевезень, а й перевірити якість обслуговування громадян на приміському сполученні.    

   Наразі розроблені та затверджені графіки проведення рейдів у регіональних поїздах та поїздах приміського сполучення. На вокзалах та станціях організовано оповіщення населення про проведення місячнику через оголошення та гучномовний зв'язок, посилено роботу посадкових бригад працівниками служби пасажирських перевезень та по всім дирекціям залізничних перевезень.

   Протягом місяця у приміських поїздах у пасажирів перевірятимуть наявність проїзного документа, вилучатимуть недійсні абонементні квитки та квитки вихідного дня, підроблені посвідчення, які дають право на оформлення безкоштовного або пільгового проїзного документа, а також перевірятимуть відповідність вартості придбаних пасажирами квитків фактичній дальності поїздки

   Одеська залізниця нагадує пасажирам про особисту відповідальність за безквитковий проїзд. Обов’язково слід зберігати квиток до закінчення поїздки приміським поїздом і пред’являти його за вимогою осіб, які здійснюють контроль. У іншому разі пасажиру доведеться сплачувати за проїзд вдруге.

Прес-центр Одеської залізниці




23.02.2015р. - За 2014 рік на Одеській залізниці виявлено 1 тис. 704 пошкоджених вагона

За 12 місяців 2014 року на Одеській залізниці виявлено 1 тис. 704 пошкоджених вагони, що на 7,6% більше, ніж у минулому році, що свідчить про збільшення ефективності роботи вагонних депо з питання контролю збереження вагонного парку.

Найбільшу кількість пошкоджених вагонів виявлено на Одеській дирекції залізничних перевезень 1 тис. 139 вагонів, на Херсонській дирекції – 295 вагонів, на Знам’янській дирекції – 188 одиниць та на Шевченківській дирекції ще 82.

Оглядачі-ремонтники вагонів зазвичай виявляють найбільшу кількість пошкоджених вагонів після навантаження, вивантаження та маневрової роботи  у портах. У морських портах загалом виявлено 1 тис. 351 пошкоджений вагон на загальну суму понад 1,3 млн. грн. Переважну більшість цих вагонів було пошкоджено при грейферному розвантаженні піввагонів. Такий вид розвантажувальних робіт часто використовується із порушенням державного стандарту, а саме «Загальних вимог із забезпечення збереження вагонів при виконанні навантажувально-розвантажувальних та маневрових робіт»,  де зазначається, що відстань між вантажозахватним органом і вагоном при переміщенні не повинно бути менш, ніж 0,5 метра, а остаточне розвантаження повинно проводитися вручну. Зокрема в Одеському морському торговому порту було пошкоджено 358 вагонів, у порту Южний 318, ще 228 пошкоджених вагонів виявлено у Іллічівському МТП. Винуватці відшкодували залізниці пред’явлені суми у повному обсязі.

*Довідка

Пошкодження вагонів виникає внаслідок порушення технічних умов при виконанні вантажних операцій та правил експлуатації при маневровій та під’їзної роботи.

Прес-центр Одеської залізниці




17.02.2015р. - На Одеській залізниці покращують умови обслуговування інвалідів

Одеська залізниця продовжує активно працювати над створенням комфортних умов для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями на об’єктах інфраструктури. Про це свідчить низка заходів з покращення умов обслуговування даної категорії пасажирів у 2014 році.

У жовтні 2014 року для залізничних вокзалів станцій Первомайськ-на-Бузі та Олександрія залізничники придбали 2 інвалідні візки. Таким чином, інвалідними візками у кількості 18 шт. сьогодні забезпечені всі вокзали залізниці.

У грудні 2014 року для обладнання поїздів формування залізниці салонними інвалідними візками у кількості 31 шт. та пасажирських вокзалів Херсон, Миколаїв, ім.Т.Шевченко трьома механічними підіймальними пристроями до/з вагону залізниця уклала відповідні угоди з постачальниками даного обладнання. Наприкінці минулого року відповідно до укладених угод вже було отримано один механізований підйомник для вокзалу Херсон та візки.

На вокзалах, станціях та поїздах оновили та доповнили візуальну інформацію для пільгових категорій пасажирів, переглянули тексти оголошень по гучномовному зв’язку. При цьому залізничники забезпечили надання довідкової інформації з використанням технологій, які враховують різні форми інвалідності. Крім того для якісного обслуговування пасажирів з особливими потребами, надання їм всебічного сприяння при користуванні залізничним транспортом, з причетними працівниками пасажирського господарства регулярно проводяться спеціальні технічні заняття, у яких беруть участь представники громадських організацій інвалідів. До того ж у вересні минулого року на базі пасажирського вокзалу Одеса-Головна було проведено семінар на тему «Доступність залізничного транспорту для маломобільних  осіб країн ЄС» за участі іноземних експертів, представників Укрзалізниці та Міністерства інфраструктури України.

Враховуючи скрутне фінансове становище галузі, Одеська залізниця не завжди має можливість реалізувати усі заплановані заходи, проте залізничники й надалі докладатимуть максимальних зусиль для подальшого покращення умов обслуговування даної категорії пасажирів.

Прес-центр Одеської залізниці




12.02.2015р. - Зі станції Одеса-Застава-1 відправлено демонстраційний поїзд «Вікінг»

Сьогодні, 12 лютого 2015 року, зі станції Одеса-Застава-1 відправлено повноскладовий демонстраційний поїзд «Вікінг» у рамках першої фази реалізації пілотних відправок контейнерів у напрямку Туреччина – Україна – Білорусь – Литва – Скандинавські країни. Зазначений проект організовано сумісними зусиллями залізничних адміністрацій України, Білорусії, Литви.

Залізниця та Одеська філія УДЦТС «Ліски» сприяють реалізації проекту тим, що забезпечили завчасний огляд та подачу на контейнерні термінали Одеського порту порожнього рухомого складу – фітингові платформи інвентарного та власного парку для організації відправки контейнерів.

З Одеси поїзд «Вікінг» відправлено складом п’ять контейнерів: один – 40-футовий контейнер, який прибув з Туреччини, чотири 20-ти футові контейнери з Китаю та поповнено 53 порожніми цистернами Білоруської залізниці в попутному напрямку.

Успішна реалізація цього проекту, яка полягає у злагодженості технологічного процесу усіх представників логістичного ланцюга, дозволить не тільки зберегти існуючі обсяги контейнерних перевезень, а й сприятиме збільшенню перевезень вантажів у межах коридору Чорне море – Балтійське море з використанням технології контейнерного поїзда «Вікінг».

Прес-центр Одеської залізниці




11.02.2015р. - З початку року на Одеській залізниці навантажено майже 359 тис. тонн зерна

Протягом січня 2015 року на Одеській залізниці навантажили майже 5 тис.630 зерновозів, у яких перевезли майже 359 тис. тонн зерна. Зокрема, на експорт на порти навантажено 350 тис. 525 тонн зерна (5 тис. 487 вагонів), на внутрішній ринок –8 тис. 374 тис. тонн (143 вагони). Про це повідомили фахівці служби перевезень Одеської залізниці.

За оперативними даними середньодобове навантаження зерновозів на залізниці склало 11 тис.577 тонн зерна (182 вагони ).

Прес-центр Одеської залізниці




10.02.2015р. - З початку року Одеська залізниця навантажила на 500 тис. вантажів більше, ніж торік

Протягом січня поточного року Одеська залізниця навантажила на півмільйона більше вантажів ніж торік – понад 2 млн. тонн вантажів (або 33 тис. 737 вагонів). Працівники залізниці суттєво покращили до показників відповідного періоду минулого року навантаження низки найменувань вантажів. Майже у 16 разів збільшено навантаження кам’яного вугілля – навантажено 27 тис. 999 тонн. Також було навантажено в 2,4 рази більше імпортних вантажів, ніж торік – 1 млн. тонн; у 2,5 рази порівняно з минулорічними показниками збільшено навантаження промислової сировини і формувальних матеріалів – 18 тис. 440 тонн; у 3,4 рази збільшено навантаження вогнетривів – 12 тис. 186 тонн. На 74,3% збільшено навантаження цементу – майже 30 тис. тонн. Крім того на 21,5% збільшено навантаження муки (у січні 2015 року навантажено 6 тис. 271 тонна – та 5 тис. 163 тонни у 2014 році). Незначно збільшилося навантаження хімічних і мінеральних добрив – на 5,1% з 151 тис.434 тонн проти 144 тис. тонн у минулому році.

За оперативними даними середня вага вантажного поїзда у січні 2015 року становила 3 тис. 380 тонн, що становить 101,5% до плану і у порівнянні з відповідним показником минулого року, середня технічна швидкість – 45,8 км/год, обіг вантажного вагона – 4,43 доби, обіг місцевого вагона – 3,69 доби.

Прес-центр Одеської залізниці




09.02.2015р. - На Одеській залізниці навантажено майже 27,6 млн. тонн за рік

За 2014 рік на Одеській залізниці було навантажено майже 27,6 млн. тонн (447 тис. 093 вагони) вантажів. При цьому середньодобове навантаження становило 890 тис. 026 тонн (14 тис. 422 вагони). Середньодобовий показник вивантаження вантажів становить 4 тис. 209 вагонів.

Найбільшу питому вагу в навантаженні залізниці – 27% становлять імпортні вантажі (7 млн. 475 тис. тонн). Традиційно основним видом вантажу, що перевозить залізниця, є будівельні матеріали – за рік навантажено 6,6 млн. тонн (24%). Також одними з основних вантажів за цей період було зерно — 5 млн. тонн (18,1%), кольорова руда і сірчана сировина — 2,4 млн. тонн (8,7%), хімічні і мінеральні добрива – 1,5 млн. тонн (5,4%) тощо.

Середня вага вантажного поїзда cтановила 3 тис. 373 тонни. Середня технічна швидкість становила 45,6 км/год. Обіг вантажного вагона становив 3,67 доби, обіг місцевого вагона — 2,60 доби.

Одеські залізничники в повному обсязі виконують всі зобов’язання перед своїми клієнтами та своєчасно забезпечують подачу рухомого складу вантажовідправникам відповідно до завчасно прийнятих заявок. Незважаючи на це, обсяги вантажоперевезень поступаються показникам минулого року, що пояснюється значним спадом виробництва у галузях промисловості України.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин