Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
16.09.2014р. - Майже два десятка залізничників з Донбасу працюють за переведенням на Одеській магістралі

На сьогоднішній день на Одеській магістралі працюють 17 залізничників з Донбасу, які продовжать тут свій трудовий шлях і робота у цьому напрямку триває. За можливості на роботу приймають від монтера колії до помічника начальника залізниці. Служба кадрової і соціальної політики робить усе можливе для того, щоб вимушені переселенці із зони АТО отримували переважне право при прийомі на роботу на вакантні посади.

З 21 серпня на Одеській залізниці успішно працює Олександр Волобуєв. Наразі він очолює Дорожню автобазу Одеської залізниці, а до цього 9 років працював у службі будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Донецької магістралі.

З дистанцій колії Донецької залізниці після переведення працюють троє колійників на Вознесенській та Одеській дистанціях колії. Ще двоє колишніх працівників локомотивного депо Дебальцеве працюють черговим по станції Берегова та інженером з охорони праці у моторвагонному депо Одеса-Застава-1.

Одеська дирекція залізничних перевезень також поповнилася новими кадрами. Колишній черговий по станції Іловайськ працює поїзним диспетчером, інженер-технолог зі служби перевезень працює на аналогічній посаді в Одесі, начальник відділу Луганської дирекції залізничних перевезень працює на посаді інженера технолога комерційного відділу дирекції.

Керівники структурних підрозділів залізниці за наявністю вакантної посади та плану з праці можуть самостійно проводити прийом на роботу представників робітничих спеціальностей.

Керівництво залізниці максимально сприяє працевлаштуванню вимушених переселенців, та усвідомлює високий рівень відповідальності перед працівниками, які вимушені працювати або працювали у зоні АТО – адже зараз як ніколи потрібно проявити небайдужість до чужої біди та корпоративну солідарність.

Прес-служба Одеської залізниці




11.09.2014р. - Тривають роботи на Горбатому мосту в Одесі

До Дня залізничника – 4 листопада поточного року – роботи на Горбатому мості в Одесі буде завершено. Про це повідомив під час позапланової перевірки ходу виконання робіт на мості головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольф Мелкумян.

 Вже місяць одеські залізничники приводять Горбатий міст до належного естетичного стану. За цей час 15 колійників з Одеської, Роздільнянської, Миколаївської, Херсонської, Вознесенської, Котовської дистанцій колії та дистанції колії Одеса-Сортувальна покрили грунтівкою та пофарбували першим шаром фарби чотири металеві арочні споруди. Як фарба висохне буде нанесено другий шар, що надасть покриттю довговічності.

Також ремонтники штучних споруд ремонтують решітку в огородженні мосту, пірила, скоро замінять металеві щити – для цього є уже готові каркаси, які будуть зварені з листами металу. Щити та огородження будуть червоного кольору. В основі арочних конструкцій будуть демонтовані бетонні плити – замість них встановлять спеціальні решітки.

Слід визначити, що усі вказані роботи виконуються в складних умовах насиченого руху автотранспорту через проїжджу частину мосту. 

За словами головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфа Мелкумяна наразі необхідно розглянути варіанти освітлення мосту, щоб у темну пору доби освітлення не заважало ні водіям, ні машиністам, а також продумати систему регулярного очищення (обдуву) арочної конструкції мосту. Наразі є два варіанти освітлення мосту: встановити в основі арочних конструкцій вісім потужних прожекторів, які направити знизу вверх, або використати вісім світлодіодних стрічок – по дві на кожну арку. Бетонні основи мосту будуть також світлого кольору і по канту верхнього пояска – також будуть підсвічуватися.

Поряд з мостом енергетики залізниці демонтують чотири незадіяні в процесі перевезень електроопори, а інші електроопори пофарбують.

Горбатий міст є визначною архітектурною спорудою міста Одеси. Тому залізничники, вживають усіх необхідних заходів щодо удосконалення зовнішнього вигляду та технічного стану цієї споруди.

Прес-служба Одеської залізниці




10.09.2014р. - Вокзал станції Кіровоград став комфортнішим для людей з обмеженими фізичними можливостями

Одеські залізничники разом з Кіровоградською обласною організацією Українського товариства сліпих удосконалюють вокзальний комплекс станції Кіровоград для забезпечення належного обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Наприкінці серпня поточного року на спільній нараді було прийнято ряд важливих рішень щодо подальшого облаштування вокзального комплексу, зокрема спеціалізований зал було обладнано кондиціонером.

Вхід з привокзальної площі на перон (з безперешкодним доступом до будівлі вокзалу) обладнано пандусом, у процесі будівництва якого були враховано вимоги державних будівельних норм з урахуванням потреб маломобільних груп населення. Для інвалідів з порушенням опорно-рухового апарату цілодобово функціонує туалет та медпункт. Було встановлено два відеодомофони для виклику персоналу вокзалу у разі необхідності на зручній для користування інвалідів висоті.

На території привокзальної площі виділено п’ять місць для паркування автомобілів та інших транспортних засобів, які перевозять інвалідів.

Робота щодо забезпечення безперешкодного доступу до об’єктів залізниці пасажирів з обмеженими фізичними можливостями продовжується.

Нагадаємо, що в серпні минулого року на вокзалі станції Кіровоград почав працювати спеціалізований зал із санітарною кімнатою облаштований для зручностей людей з обмеженими фізичними можливостями, а також були встановлені звукові орієнтири на центральному вході вокзалу та проведено дублювання необхідної інформації шрифтом Брайля на 9 табличках.

Прес-служба Одеської залізниці




09.09.2014р. - На Одеській магістралі працевлаштовано перших залізничників-вимушених переселенців із зони АТО

На виконання розпорядження Генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка сьогодні на Одеській залізниці отримали роботу подружжя залізничників – Світлана і Володимир Карпан, які до цього часу працювали на вокзалі станції Донецьк. Залізничники були вимушені покинути Донецьк через те, що снаряд влучив у їхню квартиру, тоді жити подружжю та їх 5-річному сину стало ніде.

Володимир Карпан, який останні три роки працював на заступником начальника вокзалу Донецьк, щиро подякував керівництву вокзалу Одеса-Головна та Одеської залізниці за можливість жити і працювати у безпечних умовах.

В.о. начальника пасажирського вокзалу Одеса-Головна Юрій Свістунов, приймаючи на роботу нових працівників, запевнив, що він пишається тим, що пасажирський вокзал Одеса-Головна один з перших структурних підрозділів на Одеській залізниці, що відгукнувся на біду своїх колег та приймає залізничників-вимушених переселенців на вакантні посади.

Прес-служба Одеської залізниці




05.09.2014р. - До станції Помічна Одеської залізниці курсуватиме капітально відремонтований електропоїзд
До станції Помічна Одеської залізниці курсуватиме капітально відремонтований електропоїзд

Найближчим часом капітально відремонтований електропоїзд серії ЭР9т №728 курсуватиме на Помічнянському напрямку. Працівники моторвагонного депо Одеса-Застава-1 проводять налагоджувальні роботи для того, щоб якнайшвидше задіяти електропоїзд у перевезеннях пасажирів. Завдяки проведеному капітальному ремонту в об’ємі КР-2 в умовах Київського електровагоноремонтного заводу електропоїзд побудований 20 років тому, виглядає як новий. Під час проведення капітального ремонту на даному електропоїзді додатково було проведено модернізацію, зокрема установлено нові санітарні вузли та дивани (сидіння), сучасні металеві вікна з подвійним склопакетом та відкидною квартиркою, яка забезпечує надійне і зручне закриття та відкривання.  Для підвищення комфорту проїзду пасажирів усі 10 вагонів приміського поїзда обладнані системою вентиляції, що актуально будь-якої пори року. Встановлено нові сходи та зовнішні розсувні двері. Також проведено заміну силового лінійного електрообладнання. Вартість ремонту десятьох вагонів разом із модернізацією сягає 17,2 млн. грн., що, звичайно, дешевше за купівлю нового електропоїзда вартість якого на сьогоднішній день складає 110,0 млн. грн.

Якість проведеного ремонту особисто оцінив начальник Одеської залізниці Віктор Фрунза, якого начальник депо Геннадій Пильнєв запевнив, що після ремонту колектив депо зробить все можливе для того, щоб забезпечити бережну експлуатацію,  і за умови цього, термін експлуатації даного електропоїзда буде подовжений.

За словами начальника служби приміських пасажирських перевезень Одеської залізниці Юрія Мельника за останні кілька років це перший електропоїзд, який було капітально відремонтовано в об’ємі КР-2.

Прес-служба Одеської залізниці




03.09.2014р. - Рейкозварювальному поїзду Первомайськ-на-Бузі Одеської залізниці 70 років!

Рейкозварювальний поїзд Первомайськ-на-Бузі Одеської залізниці нещодавно виповнилося 70 років із дня створення. Саме тут уперше в Україні було впроваджено машину нового покоління – мобільний зварювальний комплекс КСМ-005.

Сьогодні РСП-13 – це потужне сучасне підприємство, виробничі цехи якого розташовані на площі понад 3 гектари. Основним завданням підприємства є забезпечення магістралі новими рейками, а також виконання ремонту і оновлення старопридатних рейок. Успішну роботу підприємства сьогодні забезпечують 170 працівників: зварники-оператори, дефектоскопісти, шліфувальники, різальники, слюсарі-ремонтники, електрослюсарі тощо.

З початку року працівниками рейкозварювального поїзда було зварено 50 км рейок, 28 з яких  безстикової колії, відремонтовано 20 км старопридатних рейок; за допомогою машин ПРСМ і КСМ у колії зварено 2 тис. 911 стиків пересувними зварювальними станціями, наплавлено 1 тис. 340 хрестовин і 2 тис. 600 рейкових кінців, виготовлено 185 високоміцних ізолюючих стиків.

Для успішного виконання усіх завдань проводиться робота з впровадження у виробництво нової техніки і прогресивних технологій з метою безперервного технічного зростання виробничих потужностей. Зокрема, ручне зварювання давно витіснили рейкозварювальні машини, а у 2007 році було введено в експлуатацію сучасну контактно-зварювальну машину К-1000, оснащену комп’ютерною системою контролю і реєстрації параметрів режиму зварювання рейок.

Під час урочистостей 56 ветеранам праці були вручені почесні грамоти від керівництва РСП-13.

Прес-служба Одеської залізниці




03.09.2014р. - Новий навчальний рік розпочався для 3,4 тис. майбутніх залізничників Одеської магістралі
Новий навчальний рік розпочався для 3,4 тис. майбутніх залізничників Одеської магістралі

Молодих спеціалістів залізничних професій готують у двох профільних навчальних закладах: Одеському коледжі транспортних технологій та Миколаївському технікумі залізничного транспорту ім. В.М. Образцова.

Особливою популярністю серед нинішніх першокурсників Одеського коледжу транспортних технологій користуються спеціальності «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті» (91 зарахований першокурсник)  та «Технічне обслуговування, ремонт та експлуатація тягового рухомого складу» (67 першокурсників). Цьогоріч до навчання тут приступають понад 1 тис. 542 тис. студентів, серед яких 363 першокурсники.

Миколаївський технікум залізничного транспорту ім. В.М. Образцова обрали 187 студентів-першокурсників. Технікум наразі нараховує 1 тис. 267  майбутніх фахівців-залізничників. Студенти здобувають спеціальності механіка, електромеханіка, техніка-електромеханіка, техніка-технолога, техніка-колійника залежно від обраного напрямку навчання.

За даними служби кадрів та соціальної політики Одеської залізниці у 2014 році на залізниці були працевлаштовані 147  випускників даних профільних навчальних закладів.

Кваліфікованих робітників-залізничників готує Знам’янське професійно-технічне училище № 12 та Одеське професійне училище залізничного транспорту та будівництва. У Знам’янському професійно-технічному училищі навчаються 394 учні, з яких 87 першокурсників. Найбільше тут охочих опанувати престижну професію помічника машиніста. Кількість вступаючих до Одеського професійного училища залізничного транспорту та будівництва залишилася на рівні минулого року і становить 166 учнів першого курсу; 85 з яких прагнуть здобути професію провідника пасажирського вагону. Усього в училищі навчається 260 майбутніх залізничників. За словами керівництва училищ цього року згідно з рішенням Міністерства освіти України прийом документів продовжено до 1 жовтня.

Прес-служба Одеської залізниці




01.09.2014р. - Залізничники беруть активну участь у підготовці міста Одеси до святкування 220-річного ювілею
Залізничники беруть активну участь у підготовці міста Одеси до святкування 220-річного ювілею

З нагоди святкування 220-річного ювілею міста Одеси залізничники долучилися до ініціативи міського голови Геннадія Труханова щодо приведення територій, які належать залізниці до належного естетичного стану. Для цього з початку серпня колійники, енергетики, працівники вокзалу Одеса-Головна та будівельно-монтажного поїзда станції Вапнярка виконали значний обсяг робіт.

Працівники структурних підрозділів служби колії (Одеської дистанції колії, дистанції колії Одеса-Сортувальна, Одеської дистанції захисних лісонасаджень) прибрали територію на площі 3,7 гектари, ліквідували чотири несанкціоновані сміттєзвалища у смузі відводу та упорядкували газони і квітники на площі 520м2. Було прибрано територію на гілці, що веде до Одеського морського торгового порту (смуги відводу, відкоси, підземні переходи). Для освітлення двох прогонів Пересипського мосту працівники Одеської дистанції електропостачання уклали 100 м кабелю та встановили шість світильників.

Працівники Одеської дистанції електропостачання на дільниці протяжністю 1,5 км від станції Одеса-Головна оновили нумерацію 216 опор контактної мережі, а також пофарбували прожекторні щогли, жорсткі поперечини, нижні частини опор контактної мережі, анкерні відтяжки, металеві анкерні опори та комплектну трансформаторну підстанцію повітряної лінії.

Крім того працівники служби сигналізації та зв’язку привели до належного естетичного стану прилади сигналізації, централізації та блокування, зокрема, колійні коробки, дросель-трансформатори, встановлені полушпалки і розшиті дросель-трансформаторні перемички. Спільно з представниками Укртелекому було демонтовано телефонні автомати з боку Старосінної площі.

Не менш активно до Дня міста готуються працівники пасажирського господарства, зокрема пасажирського вокзалу Одеса-Головна: тут було проведено цілу низку заходів для покращення санітарно-технічного стану вокзального комплексу. Наразі відреставровано 10 вхідних дверей вокзального комплексу, пофарбовані арки галереї вокзалу, усі інформаційні покажчики вокзалу виконані в єдиному стилістичному оформленні. Було проведено ревізію освітлення будівлі вокзалу, внутрішніх приміщень та перонів. На вокзалі упорядковано розміщення торговельних об’єктів, на платформі – накопичувачі демонтовано дві тимчасові споруди. Завершено ремонт тупикових частин п’яти платформ: 100 м2 було облицьовано фасадною плиткою, встановлені світлофори із світлодіодними головками для покращення видимості вогнів. Напередодні свята у внутрішніх приміщеннях пасажирського вокзалу Одеса-Головна проводиться генеральне прибирання.

Прес-служба Одеської залізниці




29.08.2014р. - Одеські залізничники демонтують залишки будинків, що постраждали внаслідок пожежі

Працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці завершують демонтаж залишків чотирьох житлових будинків та двох господарських споруд (магазину та СТО), що постраждали внаслідок надзвичайної події, яка сталася тиждень тому на станції Городище. Тоді, згідно з завданням генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка, на місце події негайно виїхали будівельні підрозділи Одеської залізниці, які не зволікаючи взялися за роботу.

На місці знищених через пожежу будинків планується в найкоротші терміни, згідно з існуючими техпаспортами, звести нові. Питання оперативності робіт що тривають перебуває на контролі  начальника Одеської залізниці Віктора Фрунзи.

За інформацією першого заступника начальника служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці Сергія Голянича, який координує роботу на місці, на сьогоднішній день на демонтажі працюють майже чотири десятки працівників, проте незабаром, як тільки збільшуватиметься фронт відбудовних робіт потрібні будуть муляри, штукатури і тоді кількість задіяних робітників сягне сотні. На об’єктах працюють 11 одиниць будівельної техніки: екскаватори, крани, самоскиди. Одеським заводом залізобетонних конструкцій наразі відвантажено два вагони залізобетону необхідного для зведення фундаментів. Крім того на станцію Городище з Одеси вже відправлено перший вагон із цеглою.

Для скорочення термінів будівництва на кожному об’єкті закріплено будівельний структурний підрозділ, за адресою Петровського, 81 працюють будівельники Знам’янського будівельно-монтажного поїзда, представники БМП станції Гайворон працюють на Петровського 83, будинком і господарськими спорудами за адресою Петровського 90 та 92 займаються працівники БМП станції Вапнярка. За цивільні споруди по вулиці Героїв Чорнобиля відповідальні працівники Шевченківського будівельно-монтажного управління.

28 серпня хід робіт проінспектував головний інженер – перший заступник начальника Одеської залізниці Юрій Мруць. Усі роботи тривають згідно з графіком та будуть завершені у встановлені терміни.

Прес-служба Одеської залізниці




28.08.2014р. - Новий корпус відомчого дитячого табору в Одеській області введено в експлуатацію
Новий корпус відомчого дитячого табору в Одеській області введено в експлуатацію

Новий корпус відомчого дитячого оздоровчого табору ім. Л.Шевцової сьогодні було урочистості введено в експлуатацію. Відтепер маленьких відпочивальників порадує ще один сучасний корпус. Окрім традиційних караваю та перерізання стрічки до уваги почесних гостей було запропоновано невеликий виступ силами постійних відпочивальників табору.

У вітальному слові до присутніх головний інженер – перший заступник начальника залізниці Юрій Мруць підкреслив значимість підтримки ініціативи Дорпрофсожу керівництвом Одеської залізниці та особисто генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка.

Голова Дорожнього комітету профспілки Анатолій Прокопенко зазначив, що завдяки сприянню керівництва у вирішенні такого вкрай важливого соціального питання, як відпочинок дітей залізничників у комфортних умовах, наступного року дітлахи матимуть змогу відпочити у новому корпусі. «Сподіваємося, що такий темп зберігатиметься й надалі, адже попереду ще багато роботи», - висловив сподівання Анатолій Прокопенко.

Директор табору Наталя Олійник висловила щиру подяку від імені усіх майбутніх відпочивальників керівництву Одеської залізниці, Дорпрофсожу та будівельникам залізниці за турботу, плідну співпрацю та усебічну підтримку: «Це справжнє свято для нас, адже і для дітей, і для їх батьків-залізничників важливо забезпечити якісний повноцінний відпочинок малечі у настільки комфортних умовах».

Нагадаємо, що будівництво нового корпусу дитячого оздоровчого табору ім. Л.Шевцової було розпочато у грудні 2012 року. Триповерховий спальний корпус нараховує 36 кімнат розрахований на одночасне розміщення 126 відпочивальників. Загальна площа будівлі понад 2 тис. м2 . Корпус збудовано з цегли та утеплено пінополістирольними плитами і оздоблено декоративною штукатуркою. У будівлі встановлені металопластикові
вікна. Спальний корпус забезпечено електроенергією, холодним і гарячим водопостачання, каналізацією, пожежною сигналізацією, телефонним зв'язком. Передбачено також можливість опалення корпусу у холодну пору року від вугільної котельної. Кімнати облаштовано необхідними меблями та інвентарем.

Крім того працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд подбали й про прилеглу територію, яку благоустроїли і встановили два тіньовики.

Прес-служба Одеської залізниці




 Архів новин