Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
21.05.2015р. - Одеські залізничники усунули небезпечні для руху поїздів будівлі заводу «Краян»

  Керівництво Одеської залізниці та адміністрації заводу «Краян» знайшли спільне вирішення проблеми з аварійними будівлями вздовж колії на ділянці між посадковими пасажирськими платформами Одеса – Мала та Одеса – Поїзна. Отримавши відповідного листа з проханням допомогти у ліквідації будівель від ВАТ ХК «Краян», одеські залізничники одразу взялися до роботи, адже менше ніж за тиждень починається сезон літніх пасажирських перевезень. Організація руху поїздів й надалі ускладнювалася двостороннім рухом по одній непарній колії з 1507 по 1508 км у межах станції Одеса-Головна.

  Всі роботи проводилися під суворим контролем головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна.

  У демонтажі та подальшому розчищенні території колишньої будівлі ливарного цеху заводу взяли участь понад півсотні залізничників. У роботах були задіяні вісім одиниць техніки: три бульдозери Одеського, Котовського та Роздільнянського відновних поїздів, три автодрезини і автовишка служби електропостачання залізниці та бульдозер (надало ВАТ ХК «Краян»). Колійники, відбудовники, енергетики із повною віддачею протягом десяти годин проводили демонтаж будівлі та розчищали територію вздовж колії протяжністю 210 м. Роботи з демонтажу вимагали особливої пильності, адже дотримання працівниками техніки безпеки на аварійному об’єкті є надзвичайно важливим.

  Рух поїздів на зазначеній дільниці із встановленими швидкостями буде відкрито сьогодні ввечері.

  Нагадаємо, що з 18 березня 2015 року виїзна комісія Одеської залізниці закрила для руху всіх поїздів парну колію з 1507 по 1508 км у межах станції Одеса-Головна на ділянці між посадковими пасажирськими платформами Одеса – Мала та Одеса – Поїзна через надзвичайно серйозну загрозу для безпеки пасажирів зумовлену аварійним станом ближніх до місця руйнації споруд, що загрожувало раптовим падінням елементів конструкцій стіни на колію та рухомий склад. Рух у напрямку з Одеси також здійснювався через станцію Одеса-Товарна. На вказаній ділянці було обмежено швидкість руху поїздів не більше 25 км/год по непарній колії до Одеси.

Прес-центр Одеської залізниці




21.05.2015р. - На Одеській залізниці завершується підготовка відомчих оздоровчих закладів до літнього сезону

  Служба будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці завершує підготовчі роботи у відомчих оздоровчих закладах. Працівники Одеського та Шевченківського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь готують до прийому відпочивальників другий корпус санаторію-профілакторію (смт. Затока, Одеська обл.), дитячі оздоровчі табори «Юний залізничник» (м.Одеса),  ім. Л.Шевцової (смт. Затока, Одеської обл.) та «Гайдарівець» (с.Чапаївка, Черкаська обл.).

  Для комфортного, повноцінного відпочинку залізничників та їх дітей, а також для роботи персоналу таборів силами будівельно-монтажних управлінь залізниці буде відремонтовано спальні корпуси, столові, котельні, медпункти, проведуть ремонти електромереж, водопостачання, протипожежного обладнання, систем вентиляції, телефонного та гучномовного зв’язку. Беруть участь у підготовчих роботах працівники ще шести господарств залізниці: електропостачання, сигналізації і зв’язку, приміських пасажирських перевезень, локомотивного, пасажирського та колійного. Працівники дистанції захисних лісонасаджень служби колійного господарства завершать благоустрій території (впорядкують клумби, обріжуть дерева, кущі, висадять квіти).

  Наразі на об’єктах ведуться роботи з упорядкування території: фарбують гойдалки, паркани;  проводять налагоджувальні сантехнічні роботи; виконують малярні роботи в приміщеннях та зовні. Підготовка триває у відповідності до визначених термінів – будівельники завершать роботи до 25 травня 2015 року, що дасть змогу своєчасно відкрити літній-оздоровчий сезон за планом.

Прес-центр Одеської залізниці




20.05.2015р. - У пасажирському вагонному депо Одеса-Головна налагоджено власне виробництво запчастин

  У пасажирському вагонному депо Одеса-Головна налагоджено власне виробництво запчастин для вагонів. Самостійне виготовлення необхідних комплектуючих допоможе забезпечити надійну експлуатацію пасажирських вагонів в умовах неритмічного централізованого постачання запчастин для пасажирських вагонів.

  Серед запчастин власного виробництва майже 40 найменувань комплектуючих, які використовують для купейних і плацкартних вагонів: деталі для замків, запобіжні скоби, болти, гайки; віконні рами, відкидні майданчики, сходинки вагонів тощо.

  Напрямок виробництва власних деталей у депо досить потужний – на рік потребує 5,5 т листової сталі, 3 т металевого кругляка, 1,5 тис. погонних метрів вінілової шкіри, 50м3 різної деревини, понад 400 кг полікапроміну тощо. На виробництві працюють 25 робітників: слюсарі, токарі, коваль, електрозварники, пресувальник, швачки-оббивальники. Виготовляють запчастини у візково-механічному та деревообробному цехах, а також у відділеннях з ремонту внутрішнього обладнання, зварювальному, ковальському, капроновому.

  За інформацією начальника відділу ремонту пасажирської служби Олександра Загурського за перший квартал поточного року працівники пасажирського вагонного депо Одеса-Головна заощадили понад 130 тис. грн.

Прес-центр Одеської залізниці




20.05.2015р. - Укрзалізниця запровадила новий сервіс для вантажоперевізників – відтепер відслідковувати наявність вільних порожніх вагонів можна в онлайн-режимі

  За ініціативи Міністерства інфраструктури на офіційному сайті Укрзалізниці запрацював новий вид сервісу для клієнтів – інтерактивна довідка наявності вільних порожніх вагонів. Завдяки нововведенню клієнт зможе в режимі реального часу бачити ті вільні порожні вагони, які готові подаватися під навантаження, та оперативно отримати інформацію про їх власника, що дозволить ефективно планувати навантажувальні операції.  

  Інформаційною довідкою клієнти зможуть скористатися завдяки новому підрозділу «Наявність порожніх вагонів» на веб-сайті Укрзалізниці у розділі «Вантажні перевезення». «Новий сервіс зробить механізм забезпечення клієнтів залізничного транспорту України значно прозорішим і зведе до мінімуму можливі корупційні зловживання, наприклад, створення штучного дефіциту вагонів, на цьому етапі співпраці вантажоперевізників та Укрзалізниці», – зауважив заступник Міністра інфраструктури Микола Снітко.

  Потенційні клієнти матимуть можливість зробити запит про наявність вагонів за допомогою зручного фільтру: обрати конкретний полігон (станцію, дирекцію, залізницю), тип вагону, приналежність вагону (інвентарний, власний, Укрзалізниці чи під управлінням УТЛЦ) і навіть з-під якого він вантажу. Для зручності довідка включатиме також необхідну інформацію щодо обмежень використання обраних вагонів.

  З 15 травня сервіс працює у дослідному режимі та буде вдосконалюватися відповідно до відгуків користувачів. Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу можна залишити за допомогою форми зворотного зв’язку, яка також розміщена у розділі «Наявність порожніх вагонів».  

Прес-центр Укрзалізниці




19.05.2015р. - На території Черкаської та Кіровоградської областей діятимуть нові тарифи за проїзд у приміських поїздах

  З 25 травня 2015 року буде підвищено вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по Черкаській та Кіровоградській областях (Шевченківська та Знам’янська дирекція залізничних перевезень Одеської залізниці). Тарифи збільшено по відношенню до існуючих на 30%. Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Черкаської та Кіровоградської областей і визначаються залежно від відстані згідно з Правилами перевезень пасажирів.

  Після підвищення тарифів, вартість повного квитка в приміському сполученні на території Шевченківської та Знам’янської дирекцій залізничних перевезень встановлена від 4,50 грн. на перших 5 км до 39,70 грн. на 400 км залежно від дальності поїздки.

  Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

  Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів тощо, а високий рівень збитковості приміських перевезень не дає можливості залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів.

  Слід зазначити, що з 1994 року по теперішній час електропоїзди не закуповувались. До 2016 року зношеність електропоїздів з урахуванням подовження терміну експлуатації становитиме 75%. За 2014 та 2015 роки на капітальний та поточний ремонти дизель-поїздів для Черкаської та Кіровоградської областей витрачено 19,1 млн. грн., що становить лише 38% від необхідних витрат, а дефіцит коштів на підтримання у робочому стані рухомого складу у 2014 році по цих областях становить 237,6 млн. грн.

Прес-центр Одеської залізниці




18.05.2015р. - Одеські залізничники налагоджують конструктивну співпрацю з облдержадміністраціями

  Одеські залізничники розробили та погодили програми регіонального розвитку інфраструктури  залізничного транспорту згідно з якими розпочато тісну співпрацю з шістьма обласними державними адміністраціями Одеської, Миколаївської, Херсонської, Вінницької, Кіровоградської та Черкаської областей. Всі програми було затверджено керівництвом залізниці та облдержадміністрацій у квітні-травні поточного року.

  Зазначені програми містять повний перелік робіт організаційного та технічного характеру заплановані до виконання господарствами залізниці щодо розвитку інфраструктури на поточний рік по кожній з шести областей. Детальний перелік містить ремонти будівель вокзалів і станцій, відомчих оздоровчих закладів, пасажирських платформ, залізничних переїздів, модернізацію та всі види ремонту рухомого складу тощо. Буде продовжено роботу зі створення належних умов доступу людей з обмеженим фізичними можливостями до об’єктів транспортної інфраструктури. До переліку запланованих робіт також увійшли технічне переоснащення тягових підстанцій, мереж електропередачі, освітлення і зв’язку.

  Вагомою частиною цієї співпраці є спільні з облдержадміністраціями заходи, які сприятимуть покращенню функціонування інфраструктури залізниці. Зокрема буде проведено низку спільних нарад, де розглядатимуться актуальні для всіх учасників питання, а саме: фінансування за рахунок державних та регіональних програм заходів по розвитку комплексу приміських пасажирських перевезень, підвищення пропускної спроможності транспортної інфраструктури, вирішення питань забезпечення максимальної компенсації за проїзд залізничним транспортом пасажирів пільгових категорій, утримання прилеглих до залізниці територій у належному санітарному та естетичному стані, розгляд питань закриття або відкриття малодіяльних дільниць тощо. Крім того заплановано проведення спільних рейдів з метою ліквідації стихійної торгівлі на вокзалах та привокзальних площах. Не менш важливим є приведення до належного технічного стану автошляхів на під’їздах до залізничних станцій та вокзалів.

  Одеські залізничники упевнені, що робота за вказаними програмами стане продуктивною та сприятиме продовженню конструктивного діалогу з облдержадміністраціями.

Прес-центр Одеської залізниці




15.05.2015р. - На Одеській залізниці почав роботу пункт технічного огляду та екіпірування локомотивів по станції Берегова

  На Одеській залізниці з квітня поточного року працює пункт технічного огляду та екіпірування тепловозів серії ЧМЕ3 по станції Берегова. Ідея створення такого пункту по станції належить особисто начальникові залізниці Григорію Бойку. Раніше витрати на обслуговування локомотивів у депо Одеса-Сортувальна становили 170 тис. грн. на місяць з урахуванням передислокації. До того ж на це витрачалося 12 годин. Відтепер залізничники не витрачають кошти на передислокацію семи маневрових тепловозів, які працюють по станції Берегова, у локомотивне депо Одеса-Сортувальна на проведення ТО-2. Наразі – після відкриття пункту технічного огляду та екіпірування по станції Берегова – на це витрачається тільки 18 тис. грн.

  Для експлуатації тепловозів у технічно справному стані кожні 7 діб роботи тепловози прибувають у пункт на екіпірування та технічний огляд ТО-2. Ці роботи проводять шестеро залізничників: чотири слюсаря з ремонту рухомого складу, майстер паливного складу та представник дистанції сигналізації та зв’язку Одеса-Сортувальна. Працівники оглядають тепловози: екіпажну, дизельну, електричну, автогальмівну та інші частини, акумуляторну батарею, регулюють гальмівну важільну передачу, замінюють у разі необхідності гальмівні колодки, обслуговують автоматичну локомотивну сигналізацію неперервної дії, екіпірують тепловоз охолоджувальною водою, дизельним паливом, піском.

  Власними силами локомотивники провели у приміщенні нинішнього пункту технічного огляду та екіпірування ремонт і зробили стелажі для зберігання запасних частин і слюсарного інструменту, що необхідні для обслуговування тепловозів. Незважаючи на те, що бригада прибуває сюди раз на тиждень залізничники прагнуть створити тут максимально комфортні умови праці. У найближчих планах працівників локомотивного господарства – подовжити оглядову канаву на 2 метри та встановити у приміщенні пункту технічного огляду систему опалення.

  За попередніми розрахунками до кінця року залізничники завдяки організації роботи цього пункту зможуть заощадити приблизно 1,4 млн. грн.

Прес-центр Одеської залізниці




15.05.2015р. - Експлуатаційне вагонне депо Котовськ Одеської залізниці нарощує ремонтні потужності

  Експлуатаційне вагонне депо Котовськ Одеської залізниці найближчим часом отримає атестаційний сертифікат, який підтверджує право виконання капітального ремонту спеціального самохідного рухомого складу АГВ, АДМ, АДМскм, АДМ-1, АДМ-1.3 (автомотрис) служби електропостачання.

  Наприкінці квітня поточного року у депо було проведено відповідну процедуру атестації, а на сьогоднішній день вже підведені її підсумки. Документи з атестації підготовлені фахівцями Дніпропетровського органу з сертифікації залізничного транспорту та направлені до Реєстру системи сертифікації УкрСЕПРО.

  Виконання ремонту автомотрис служби електропостачання власними силами експлуатаційного вагонного депо Котовськ (без залучення сторонніх організацій) дозволяє розвивати ремонту базу депо, завдяки чому залізничники, при високій якості проведення ремонту автомотрис служби електропостачання та машин інших господарств, забезпечують позитивний фінансовий результат Одеської залізниці.

  Нагадаємо, що у 2013 році після комплексу підготовчих робіт та вдосконалення ремонтної бази депо фахівці Дніпропетровського центру сертифікації залізничного транспорту підтвердили право виконання якісного ремонту спеціального самохідного рухомого складу типу ДГКу, МТП-4, МПТ-6, АГМс, АГМу служби колійного господарства в умовах експлуатаційного вагонного депо Котовськ.

Прес-центр Одеської залізниці




14.05.2015р. - Одеські залізничники планують освоїти капітальний ремонт електровозів серії ВЛ80 на базі Котовського локомотивного депо

  Одеські залізничники планують провести атестацію виробництва локомотивного депо Котовськ на право виконання капітального ремонту електровозів серії ВЛ80.

  Для цього уже розпочато підготовчу роботу. Найближчим часом залізничники очікують комісію для необхідного обстеження та отримання попередніх висновків щодо відповідності локомотивного депо нормативним документам.

  Магістральний електровоз ВЛ80 – це масова серія вантажних локомотивів не лише на Одеській залізниці, а й на Львівській, Південно-Західній та Південній залізницях. На Одеській магістралі приписний парк електровозів даної серії нараховує понад 190 одиниць локомотивів. Тому освоєння виробництва капітальних ремонтів КР-1 електровозів серії ВЛ80 у локомотивному депо Котовськ дозволить не тільки значно покращити технічний стан власного парку, а й долучити додатковий прибуток за рахунок ремонту локомотивів для інших залізниць

Прес-центр Одеської залізниці




13.05.2015р. - Два локомотивних депо Одеської залізниці отримали атестаційні сертифікати

  У 2015 році два локомотивні депо – Христинівка та Котовськ Одеської залізниці отримали атестаційні сертифікати, які підтверджують право на проведення капітальних видів ремонтів КР-1.

  Комісія Укрзалізниці у складі представників Департаментів локомотивного господарства, безпеки руху, охорони та організації праці, воєнізованої охорони, а також за участі Харківського органу сертифікації залізничного транспорту перевірила технічну оснащеність та можливість проведення в Котовському депо ремонту в обсязі капітального КР-1 електровозів серії ВЛ40у та в Христинівському депо капітального ремонту КР-1 тепловозів серії ЧМЕ3.

  Атестаційні комісії, які працювали в депо у лютому та квітні поточного року, високо оцінили технічну готовність локомотивних депо. Члени комісії відзначили наявність у депо підготовленого трудового колективу, сучасного устаткування, застосування новітніх технологій та використання у повному обсязі виробничих резервів підприємств. Під час атестації залізничники демонстрували досягнення у сфері ресурсозбереження на транспорті, а саме відновлення вузлів та деталей локомотивів, власне виробництво продукції, виконання заходів енергозбереження.

  Під час підведення підсумків атестації члени комісії відзначили позитивні зміни з моменту проведення попередніх обстежень виробництв -  зауваження по яких було усунуто в повному обсязі.

  Вагомою є економічна доцільність атестації зазначених підприємств. Виробництво, атестоване на право проведення капітальних ремонтів локомотивів, дозволяє скоротити експлуатаційні витрати залізниці. Так досягається економія коштів більше ніж удвічі та майже на 30% скорочується час знаходження локомотивів у ремонті, а всі етапи ремонту локомотивів детально контролюються залізничниками. Крім того, атестовані локомотивні депо дають залізниці можливість розширити асортимент послуг, зокрема виконання ремонту електровозів та тепловозів зазначених серій для інших залізниць.

Прес-центр Одеської залізниці




 Архів новин