Уважаемые посетители!
Сообщаем Вам, что официальный сайт Одесской железной дороги
сменил свой доменный адрес на
odz.gov.ua
Через несколько секунд вы будете перенаправлены на новый адрес.
Для немедленной переадресации перейдите

по этой ссылке
НОВИНИ
01.09.2014р. - Залізничники беруть активну участь у підготовці міста Одеси до святкування 220-річного ювілею
Залізничники беруть активну участь у підготовці міста Одеси до святкування 220-річного ювілею

З нагоди святкування 220-річного ювілею міста Одеси залізничники долучилися до ініціативи міського голови Геннадія Труханова щодо приведення територій, які належать залізниці до належного естетичного стану. Для цього з початку серпня колійники, енергетики, працівники вокзалу Одеса-Головна та будівельно-монтажного поїзда станції Вапнярка виконали значний обсяг робіт.

Працівники структурних підрозділів служби колії (Одеської дистанції колії, дистанції колії Одеса-Сортувальна, Одеської дистанції захисних лісонасаджень) прибрали територію на площі 3,7 гектари, ліквідували чотири несанкціоновані сміттєзвалища у смузі відводу та упорядкували газони і квітники на площі 520м2. Було прибрано територію на гілці, що веде до Одеського морського торгового порту (смуги відводу, відкоси, підземні переходи). Для освітлення двох прогонів Пересипського мосту працівники Одеської дистанції електропостачання уклали 100 м кабелю та встановили шість світильників.

Працівники Одеської дистанції електропостачання на дільниці протяжністю 1,5 км від станції Одеса-Головна оновили нумерацію 216 опор контактної мережі, а також пофарбували прожекторні щогли, жорсткі поперечини, нижні частини опор контактної мережі, анкерні відтяжки, металеві анкерні опори та комплектну трансформаторну підстанцію повітряної лінії.

Крім того працівники служби сигналізації та зв’язку привели до належного естетичного стану прилади сигналізації, централізації та блокування, зокрема, колійні коробки, дросель-трансформатори, встановлені полушпалки і розшиті дросель-трансформаторні перемички. Спільно з представниками Укртелекому було демонтовано телефонні автомати з боку Старосінної площі.

Не менш активно до Дня міста готуються працівники пасажирського господарства, зокрема пасажирського вокзалу Одеса-Головна: тут було проведено цілу низку заходів для покращення санітарно-технічного стану вокзального комплексу. Наразі відреставровано 10 вхідних дверей вокзального комплексу, пофарбовані арки галереї вокзалу, усі інформаційні покажчики вокзалу виконані в єдиному стилістичному оформленні. Було проведено ревізію освітлення будівлі вокзалу, внутрішніх приміщень та перонів. На вокзалі упорядковано розміщення торговельних об’єктів, на платформі – накопичувачі демонтовано дві тимчасові споруди. Завершено ремонт тупикових частин п’яти платформ: 100 м2 було облицьовано фасадною плиткою, встановлені світлофори із світлодіодними головками для покращення видимості вогнів. Напередодні свята у внутрішніх приміщеннях пасажирського вокзалу Одеса-Головна проводиться генеральне прибирання.

Прес-служба Одеської залізниці




29.08.2014р. - Одеські залізничники демонтують залишки будинків, що постраждали внаслідок пожежі

Працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці завершують демонтаж залишків чотирьох житлових будинків та двох господарських споруд (магазину та СТО), що постраждали внаслідок надзвичайної події, яка сталася тиждень тому на станції Городище. Тоді, згідно з завданням генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка, на місце події негайно виїхали будівельні підрозділи Одеської залізниці, які не зволікаючи взялися за роботу.

На місці знищених через пожежу будинків планується в найкоротші терміни, згідно з існуючими техпаспортами, звести нові. Питання оперативності робіт що тривають перебуває на контролі  начальника Одеської залізниці Віктора Фрунзи.

За інформацією першого заступника начальника служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці Сергія Голянича, який координує роботу на місці, на сьогоднішній день на демонтажі працюють майже чотири десятки працівників, проте незабаром, як тільки збільшуватиметься фронт відбудовних робіт потрібні будуть муляри, штукатури і тоді кількість задіяних робітників сягне сотні. На об’єктах працюють 11 одиниць будівельної техніки: екскаватори, крани, самоскиди. Одеським заводом залізобетонних конструкцій наразі відвантажено два вагони залізобетону необхідного для зведення фундаментів. Крім того на станцію Городище з Одеси вже відправлено перший вагон із цеглою.

Для скорочення термінів будівництва на кожному об’єкті закріплено будівельний структурний підрозділ, за адресою Петровського, 81 працюють будівельники Знам’янського будівельно-монтажного поїзда, представники БМП станції Гайворон працюють на Петровського 83, будинком і господарськими спорудами за адресою Петровського 90 та 92 займаються працівники БМП станції Вапнярка. За цивільні споруди по вулиці Героїв Чорнобиля відповідальні працівники Шевченківського будівельно-монтажного управління.

28 серпня хід робіт проінспектував головний інженер – перший заступник начальника Одеської залізниці Юрій Мруць. Усі роботи тривають згідно з графіком та будуть завершені у встановлені терміни.

Прес-служба Одеської залізниці




28.08.2014р. - Новий корпус відомчого дитячого табору в Одеській області введено в експлуатацію
Новий корпус відомчого дитячого табору в Одеській області введено в експлуатацію

Новий корпус відомчого дитячого оздоровчого табору ім. Л.Шевцової сьогодні було урочистості введено в експлуатацію. Відтепер маленьких відпочивальників порадує ще один сучасний корпус. Окрім традиційних караваю та перерізання стрічки до уваги почесних гостей було запропоновано невеликий виступ силами постійних відпочивальників табору.

У вітальному слові до присутніх головний інженер – перший заступник начальника залізниці Юрій Мруць підкреслив значимість підтримки ініціативи Дорпрофсожу керівництвом Одеської залізниці та особисто генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка.

Голова Дорожнього комітету профспілки Анатолій Прокопенко зазначив, що завдяки сприянню керівництва у вирішенні такого вкрай важливого соціального питання, як відпочинок дітей залізничників у комфортних умовах, наступного року дітлахи матимуть змогу відпочити у новому корпусі. «Сподіваємося, що такий темп зберігатиметься й надалі, адже попереду ще багато роботи», - висловив сподівання Анатолій Прокопенко.

Директор табору Наталя Олійник висловила щиру подяку від імені усіх майбутніх відпочивальників керівництву Одеської залізниці, Дорпрофсожу та будівельникам залізниці за турботу, плідну співпрацю та усебічну підтримку: «Це справжнє свято для нас, адже і для дітей, і для їх батьків-залізничників важливо забезпечити якісний повноцінний відпочинок малечі у настільки комфортних умовах».

Нагадаємо, що будівництво нового корпусу дитячого оздоровчого табору ім. Л.Шевцової було розпочато у грудні 2012 року. Триповерховий спальний корпус нараховує 36 кімнат розрахований на одночасне розміщення 126 відпочивальників. Загальна площа будівлі понад 2 тис. м2 . Корпус збудовано з цегли та утеплено пінополістирольними плитами і оздоблено декоративною штукатуркою. У будівлі встановлені металопластикові
вікна. Спальний корпус забезпечено електроенергією, холодним і гарячим водопостачання, каналізацією, пожежною сигналізацією, телефонним зв'язком. Передбачено також можливість опалення корпусу у холодну пору року від вугільної котельної. Кімнати облаштовано необхідними меблями та інвентарем.

Крім того працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд подбали й про прилеглу територію, яку благоустроїли і встановили два тіньовики.

Прес-служба Одеської залізниці




20.08.2014р. - Одеські залізничники закликають громадян дотримуватися правил безпеки
Одеські залізничники закликають громадян дотримуватися правил безпеки

Одеські залізничники занепокоєні зростанням кількості випадків травмування громадян на об’єктах залізничної інфраструктури через нехтування ними елементарних правил безпеки.

Станом на 20 серпня поточного року порушення правил безпеки закінчилося фатально зі смертельним наслідком для 40 громадян із 68 травмованих. У порівнянні з минулим роком показники незначно змінилися, зокрема 64 особи було травмовано за 2013 рік, з яких 43 загинули. Цьогоріч дещо збільшилася кількість травмованих на станціях – 39 випадків (38 у 2013 році) та 29 на перегонах (проти 26 у минулому році). Особливої уваги потребують діти у сім’ях, чиї оселі заходяться неподалік залізниці. Батьки повинні змалечку постійно нагадувати дітлахам про високий рівень небезпеки перебування поблизу колії, адже ігри поблизу залізниці часто закінчуються  трагічно – за цей рік зафіксовано 4 випадки травмування дітей віком до 16-ти років, один з них смертельний.

Одеські залізничники застерігають громадян: основною причиною трагічних випадків травмування є порушення правил безпеки на залізничному транспорті, зокрема, перехід колії у невстановленому місці, неуважність та необережність.

Переходити залізничну колію можна тільки у встановленому місці, попередньо упевнившись у відсутності рухомого складу, що наближається.

Залізничники Одеської магістралі переконливо просять громадян бути максимально уважними і неухильно дотримуватися правил безпеки на об’єктах залізничного транспорту.

Прес-служба Одеської залізниці




18.08.2014р. - Інфраструктуру дільниці Вапнярка - Одеса приведуть до належного естетичного стану
Інфраструктуру дільниці Вапнярка - Одеса приведуть до належного естетичного стану

З 26 червня поточного року на дільниці Вапнярка – Одеса розпочато перший етап масштабного виконання робіт з приведення територій 26 станцій, перегонів між ними та інфраструктури в цілому до вимог Правил технічної експлуатації, санітарних норм та належного естетичного стану. У роботі задіяні понад три тисячі працівників.

Під пильним контролем керівництва залізниці та головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольфа Мелкумяна залізничники активно очищують від трави, сміття території станцій та перегонів; вирубують чагарники у смузі відводу. До належного стану колійники приводять верхню будову колії, а будівельники працюють над оновленням фасадів, покрівель та огорож будівель залізниці. Інші служби усувають свої недоліки в утриманні технічних засобів інфраструктури залізниці. На допомогу працівникам станцій було закріплено керівництво майже всіх служб залізниці і Одеської дирекції залізничних перевезень. Виконання робіт на дільницях контролює керівництво служби колії: начальники дистанції колії, дистанцій захисних лісонасаджень, колійних машинних станцій. Великий обсяг робіт на дільниці виконують працівники пасажирського вагонного депо Одеса – Головна, локомотивного та вагонного депо Котовськ, дистанцій сигналізації та зв’язку Одеса-Сортувальна, Роздільна, Котовськ та інші структурні підрозділи залізниці.

Хід виконання робіт на дільниці Вапнярка – Одеса постійно перевіряється під час регулярних об’їздів керівним складом залізниці. Не став виключенням черговий об’їзд, який відбувся 15 серпня, на якому особливу увагу було звернено не лише на виконання працівниками завдань, затверджених відповідним планом-графіком, а детально проаналізовано особливості налагодженості роботи представників станцій та керівництва служби перевезень і дирекції. Зокрема, чи знають підлеглі особисто своє керівництво, адже це вірна ознака того, що керівник цікавиться роботою станції, виїжджає на лінію, що позитивно впливає на якість роботи.

Головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту залізниці Рудольф Мелкумян вважає, що наразі залізничники виконали значний обсяг робіт, проте попереду заплановано великі обсяги робіт на усій дільниці від Одеси до Вапнярки, з метою приведення її до нормативного технічного стану та естетичного вигляду. Це дозволить залізниці масштабно задовольнити потреби пасажирів швидкісних та звичайних пасажирських поїздів.

Прес-служба Одеської залізниці




13.08.2014р. - За 7 місяців 2014 року одеськими залізничниками відремонтовано майже 5 тис. вантажних вагонів

За 7 місяців 2014 року у вагонних депо одеськими залізничниками відремонтовано плановими ремонтами 4 тис. 854 вантажних вагони, що на 15 % перевищує планове завдання. У тому числі деповським ремонтом відремонтовано 4 тис. 284 вагонів (на 15% більше плану) з них: піввагонів – 1 тис. 193 одиниць, 1 тис. 145 хопер-зерновозів, 320 універсальних критих вагонів, 257 чотирьохвісних цистерн, 59 думпкарів, 16 хопер-дозаторів та 1 тис. 294 одиниці вагонів інших родів. Капітальним ремонтом відремонтовано 570 вагонів (на 15 % більше плану) з них: 285 піввагонів, 47 чотирьохвісних цистерни, 20 думпкарів та 69 вагонів інших типів.

Найбільше вагонів відремонтовано у ремонтному вагонному депо Знам'янка – 1 тис. 470 одиниць, ремонтно-експлуатаційному депо Херсон (1084 вагони), ремонтному вагонному депо Помічна – 999 одиниць, ім. Т. Шевченка – 962 одиниці та ремонтно-експлуатаційних депо Одеса-Застава-1 (302 вагони).

Прес-служба Одеської залізниці




12.08.2014р. - Одеські залізничники звертаються до громадян з проханням дбайливо ставитися до прилеглої до залізниці території
Одеські залізничники звертаються до громадян з проханням дбайливо ставитися до прилеглої до залізниці території

11 серпня 2014 року комісія на чолі з головним ревізором з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфом Мелкумяном об’їхала основні станції територію яких бачать пасажири залізниці, в’їжджаючи у місто.

На початку зустрічі основну увагу присутніх Рудольф Мелкумян звернув на естетичний стан прилеглої до колії території: станцій Одеса-Головна, Одеса-Застава-I та перегону між вказаними станціями. Розфарбовані стіни будівель розташованих на смузі відводу та сміття, яке залишили місцеві жителі, не кращим чином впливає на враження гостей нашого міста та одеситів.

Далі головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту повідомив про плани Одеської залізниці щодо приведення до належного естетичного стану та вимог Правил технічної експлуатації колійного господарства біля пасажирської платформи Одеса-Мала, де для зручності висадки пасажирів з електропоїздів було демонтовано малозадіяну в процесі маневрової роботи колію, а згодом будуть укладені залізобетонні настили та встановлені два двосторонні світлофори і звукову сигналізацію для пішоходів. Подібним чином обладнано переїзди «Кінний» в межах станції Одеса – Пересип та станції Кам’янка Шевченківської дирекції залізничних перевезень.

Також головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Рудольф Мелкумян зазначив, що керівництво Одеської залізниці занепокоєно аварійним станом споруд уздовж парної колії ділянки між посадковими пасажирськими платформами Одеса-Мала та Одеса-Поїздна, які в окремих місцях порушують габарит наближення споруд, що в свою чергу створює загрозу безпеці руху поїздів. Неодноразові звернення залізниці до власників даних споруд щодо необхідності належного їх утримання залишаються без реагування.

Крім того Рудольф Мелкумян пояснив чому при виконанні ремонтних робіт на Горбатому мості у вересні минулого року не було повністю демонтовано трамвайні рейки. При демонтажі трамвайних рейок на підході до мосту працівники Одеської дистанції колії виявили, що ще при будівництві цього мосту рейки було укладено таким чином, що бетон доходив до рівня головки рейки. Тобто демонтаж рейок позбавить міст запасу міцності, а це загрожуватиме його безпечній експлуатації. У планах залізничників приведення до естетичного стану конструкції мосту, бетонних опор. Перш за все конструкцію треба покрити ґрунтівкою, пофарбувати. «Згодом плануємо встановити підсвітку для того, щоб, в’їжджаючи у місто, пасажири бачили не занедбану територію, а світлі охайні конструкції. Сподіваємося, що наші добрі починання та старання знайдуть відгук у громадян і ті будуть дбайливо ставитися до відремонтованої споруди. Працівники служби відомчої воєнізованої охорони залізниці охоронятимуть міст від посягань несвідомих громадян», - резюмував зустріч із журналістами Рудольф Мелкумян.

Прес-служба Одеської залізниці




08.08.2014р. - За 7 місяців 2014 року Одеські залізничники відремонтували понад 174 км колії

За 7 місяців поточного року колійники Одеської залізниці оздоровили різними видами ремонту 174,3 км колії. У тому числі виконання середнього ремонту колії становить 52,13 км, капітального ремонту – 16,35 км колії. Комплексно-оздоровчим ремонтом відремонтовано 47,1 км колії. Також на нові було замінено 15 комплектів стрілочних переводів та ще 47 комплектів відремонтовано середнім ремонтом, що на 67% більше запланованого.

Основну роботу було виконано по реконструкції непарної колії перегону Корсунь – Городище з укладкою безстикової колії довжиною 10,3 км.

Також було підвищено швидкість руху поїздів на 28,2 км: зокрема, на ділянці Вапнярка – Одеса на 14,6 км, на ділянці Херсон – Миколаїв на 11,5 км.

Колійники Одеської залізниці стурбовані існуванням певних проблем з централізованим постачанням матеріалів для проведення ремонту верхньої будови колії.

Прес-служба Одеської залізниці




06.08.2014р. - Будівельники Одеської залізниці роблять значний внесок у відновлення пошкоджених соціальних об’єктів Донецької залізниці
Будівельники Одеської залізниці роблять значний внесок у відновлення пошкоджених соціальних об’єктів Донецької залізниці

Працівники Херсонського та Котовського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Одеської залізниці відряджені до міста Красний Лиман Донецької області, де вони працюють на відновленні залізничної лікарні. Наразі силами будівельників Одеської залізниці для відновлення  хірургічного і терапевтичного відділень лікарні виготовлено 4 тис. м2  металочерепиці, півтисячі металопластикових вікон та майже 80 дверей. Вже замінено на нові 80% віконних виробів.

Крім того понад півсотні працівників зі Знам’янського, Херсонського, Шевченківського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь та Знам’янського будівельно-монтажного поїзда відряджені до міста Слов’янськ, де вони працюють над відновленням пошкоджених учбового та спального корпусів будинку-інтернату. За попередніми вимірами тут потрібно розібрати та встановити 1800 м2  покрівлі, яку виготовляють Дорожні механічні майстерні Одеської залізниці, а також замінити на металопластикові понад 400 одиниць віконних виробів.

Відновлюють пошкоджені соціальні об’єкти  Донецької залізниці одеські залізничники разом з колегами з Південної та Придніпровської залізниць. Усіх трудівників регулярно інструктують з питань безпеки.

Відновлені соціальні об’єкти у містах Червоний Лиман та Слов’янськ заплановано ввести у експлуатацію до кінця літа.

Прес-служба Одеської залізниці




01.08.2014р. - На Одеській залізниці розкрито півсотні випадків крадіжок за півроку

За 6 місяців поточного року особовим складом відомчої воєнізованої охорони Одеської залізниці сумісно із співробітниками транспортної міліції розкрито 50 випадків крадіжок на загальну суму 78 тис. 727 грн., та затримано 68 чоловік. З них 5 випадків крадіжок вантажів на суму 19 тис. 733 грн., та 45 випадків крадіжок матеріальних цінностей на суму 58 тис. 994 грн.

Найбільше потерпає від розкрадачів колійне господарство – 32 випадки на суму 37 тис. 464 грн., а також вагонне господарство – 4 випадки на суму 9 тис. 751 грн., господарство сигналізації та зв’язку – 4 випадки на суму 4 тис. 450 грн., та господарство енергопостачання – 1 випадок на суму 5 тис. грн., тощо. По випадках крадіжок розпочато 53 кримінальних провадження.

Особовим складом підрозділів відомчої воєнізованої охорони сумісно із співробітниками транспортної міліції у І півріччі 2014 року проводилась робота з перевірок приймальних пунктів металобрухту з метою виявлення таких, які працюють із порушенням Закону України «Про металобрухт». У ході проведених оперативно-профілактичних заходів було перевірено 91 пункт. Діяльність трьох пунктів було припинено, а у двох було вилучено майно залізниці. Проти власників пунктів приймання металобрухту порушені кримінальні провадження. Ведеться слідство.

Прес-служба Одеської залізниці




 Архів новин